 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:30, 12 Wrz 2013 Temat postu: Zimny silnik - falowanie, duszenie się |
|
|
Witam, od 3dni przy uruchomieniu auta rano (gdy jest zimny) silnik zaczyna wariować - falują obroty, trzęsie cała budą i gdy chcę jechać w takim stanie to samochód kaszle i nie ma jakby mocy (oczywiście też trzęsie budą i faluje). Jak tylko się nagrzeje chodzi jak nówka. Orientuje się ktoś co może być nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:45, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jak jest zimny powinien czytać mapy dla zimnego silnika. Żeby tak było musi mieć info z czujnika temperatury silnika że jest zimny. Ja bym szukał problemu przy czujniku temp silnika. Ale to tylko wróżenie z fusów. Inpe podłącz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:21, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Marqz napisał: | Jak jest zimny powinien czytać mapy dla zimnego silnika. Żeby tak było musi mieć info z czujnika temperatury silnika że jest zimny. Ja bym szukał problemu przy czujniku temp silnika. Ale to tylko wróżenie z fusów. Inpe podłącz. |
Mogę podłączyć, ale zbytnio nie wiem z którego działu wybrać czytanie błędów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:08, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
wchodzisz w engine, wybierasz swoj silnik a pozniej wchodzisz w error memory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:10, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Tyle, że nie widzę tam nigdzie M44
Edit: Sorry, jest DME 5.2 for M44
Podładuje lapka i podłącze Inpe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WoWi dnia Czw 15:20, 12 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:15, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba chodzi o cewke w 4 cylindrze. Według mnie łapie wilgoć i do momentu rozgrzania się nie zapala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:40, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Zamien cewke z 4 gara na jakis inny i zobacz czy blad pojdzie za cewka. Jesli tak to masz odpowiedz.
Swiece wymieniales??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:21, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | Zamien cewke z 4 gara na jakis inny i zobacz czy blad pojdzie za cewka. Jesli tak to masz odpowiedz.
Swiece wymieniales?? |
Tak też chcę zrobić, nie nie wymieniałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:27, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Przyczyną moze byc rownież swieca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:31, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wezmę to pod uwagę - dziękować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale

Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:26, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Daj znać jak ogarniesz temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:58, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jwk napisał: | Daj znać jak ogarniesz temat. |
Jak tylko znajdę czas by się za to zabrać A co też masz z tym problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:35, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ja miałem taką sama sytuację jak założyciel tematu, tylko że w M52TU20. Po podłączeniu pod INPE wywalało błędy związane z cylindrami. Wymieniłem świece, przewody i to bez zmian. Okazało się że wina leżała w odmie. Po wymianie odmy i rurek na nowe zero problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:13, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jacek1g napisał: | Ja miałem taką sama sytuację jak założyciel tematu, tylko że w M52TU20. Po podłączeniu pod INPE wywalało błędy związane z cylindrami. Wymieniłem świece, przewody i to bez zmian. Okazało się że wina leżała w odmie. Po wymianie odmy i rurek na nowe zero problemu.  |
I po rozgrzaniu problem Ci znikał do następnego dnia (ranka)?
Poniżej przedstawiam moje błędy.
Kod: | RESULT: 5 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
108 Permanent supply
Error frequency : 1 Logistic counter: 31
255.00 [1] 255.00 [1] 255.00 [1] aufgetreten vor (rel. BZ) 15.40 h
min value fall below Error not present Static error
Errorcode: 6C 02 00 42 00 42 01 1F FF FF FF 00 00 FE FE FE FE FE FE FE FE FE FE FE FE FE FE FE-------------------------------------------------------------
62 Misfire recognition sum defect OBDII Error !!
Error frequency : 5 Logistic counter: 40
Engine speed 2400.00 rpm Load signal 4.75 ms Engine temperature 81.00 degrees C aufgetreten vor (rel. BZ) 12.20 h
max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error not present Sporadic error
Errorcode: 3E 91 C1 80 00 81 05 28 3C 5F AC 20 00 33 38 99 44 00 33 57 62 50 00 2B 20 5D 93 00-------------------------------------------------------------
53 Misfire recognition Cylinder 4 OBDII-Error !!
Error frequency : 5 Logistic counter: 40
Engine speed 2400.00 rpm Load signal 4.75 ms Engine temperature 81.00 degrees C aufgetreten vor (rel. BZ) 12.20 h
max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error not present Sporadic error
Errorcode: 35 91 D1 80 00 81 05 28 3C 5F AC 20 00 33 38 99 44 00 33 57 62 50 00 2B 20 5D 93 00-------------------------------------------------------------
75 Misfire recognition KAT - damaged sum defect OBDII Error !!
Error frequency : 2 Logistic counter: 40
Engine speed 2200.00 rpm Load signal 5.40 ms Engine temperature 57.75 degrees C aufgetreten vor (rel. BZ) 0.60 h
max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) axhaust relevant Error MIL flashing Error not present Sporadic error
Errorcode: 4B B1 E1 80 00 81 02 28 37 6C 8D 94 00 47 6F 9B 94 00 FE FE FE FE FE FE FE FE FE FE-------------------------------------------------------------
66 Misfire recognition KAT - damaged Cylinder 4 OBDII-Error !!
Error frequency : 2 Logistic counter: 40
Engine speed 2200.00 rpm Load signal 5.40 ms Engine temperature 57.75 degrees C aufgetreten vor (rel. BZ) 0.60 h
max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error not present Sporadic error
Errorcode: 42 91 D1 80 00 81 02 28 37 6C 8D 94 00 47 6F 9B 94 00 FE FE FE FE FE FE FE FE FE FE ============================================================= |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:37, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwszy błąd 108 związany jest z dostarczeniem napięcia na DME.
Reszta błędów związana jest z zapłonem. Najprawdopodobniej zapchany masz katalizator. tu masz podobny problem i rozwiązanie na drugiej stronie
[link widoczny dla zalogowanych] Inny silnik ale błędy te same.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|