 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 1:23, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko, że u mnie gdy rano odpalę zetkę i nagrzeje to problem znika do następnego ranka (nie pojawia się nawet gdy silnik robi się tego samego dnia zimny). Możliwe, że to przez wilgoć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:32, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
I jak WoWi? Sprawdziłeś świece, przewody?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:12, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jacek1g napisał: | I jak WoWi? Sprawdziłeś świece, przewody? |
Jeszcze nie, jeśli chodzi o przewody to myślę, że to też może być przyczyną... Obstawiam:
1. Cewka
2. Świece
3. Przewody
Ten katalizator jakoś mi nie pasuje do tego, że objawy znikają po nagrzaniu auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:19, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Na początek wykręć świece. One dużo Ci mogą "powiedzieć"
Działaj kolego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JackBoy dnia Pon 22:22, 16 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:48, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jacek1g napisał: | Na początek wykręć świece. One dużo Ci mogą "powiedzieć"
Działaj kolego  |
A jest jakiś sposób by rozpoznać czy świeca "daje radę" czy po prostu nowe muszę kupić i wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:55, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Tu masz odpowiedź na na pytanie. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jednak polecam wymianę, nie zaszkodzi. Może tylko pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:58, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
W takim razie muszę gdzieś je dorwać
Edit:
Świece już zamówione - BOSCH
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WoWi dnia Pon 23:01, 16 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale

Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale

Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:02, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Sytuacja wygląda następująco: na początku działo się to na zimnym silniku i po spryskaniu na kable od cewek ISOL'em wszystko wracało do normy. Teraz najczęściej objawy nagle pojawiają się po rozgrzaniu auta: zaczyna dusić się, zmienia definitywnie odgłos (chodzi jak Subaru lub Harley), nie ma mocy i trzęsie budą. Nie jestem pewien ale może być to wina okablowania a dokładnie do 4cewki, bo wyciągałem kable w czasie gdy chodził na niskich obrotach i na 3cewki reagował, a gdy wyciągnąłem z czwartej to nie odczułem żadnej zmiany.
PS. Jeżdżę na Castrol Magnatec 5W-40 C3 Fully Synthetic
Edit:
Zrobiło się ciemno, podniosłem machę i zauważyłem lekką dyskotekę na kablu idącym do cewki nr4. Kupić nowy zamiennik okablowania zapłonowego, czy oryginalną używkę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WoWi dnia Pon 19:19, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|