|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dugie
Świeżak
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:23, 29 Maj 2013 Temat postu: Z3 1,9 M43/TU wymiana oleju, na jaki? |
|
|
Witajcie,
Jestem nowym właścicielem Z3 2001r 1,9 M43/TU i planuje wymienić olej w silniku na świeży, jednak nie wiem jaki wcześniej był wlany - co polecacie?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:44, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Polecamy dobry markowy olej a nie taki z Bierdronki. Marka nie ma tu wiekszego znaczenia. Ten silnik to nie jest silnik promu Enterprise wiec zadnych kosmicznych specyfikow nie potrzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 8:17, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mobil1, valvoline, motul, millers.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:33, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja leję Valvoline 5W40, polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dugie
Świeżak
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:35, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedzi. Mogę śmiało zalać tego Valvoline 5W40 bez różnicy jaki był wcześniej w silniku? jeszcze pytanie, ile L będę potrzebował do wymiany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:53, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja w e46 przeszedłem na niego z półsyntetyku, silnik zaczął wtedy wyraźnie ciszej pracować, teraz znowu będę nim zalewał bo przyszedł czas na wymianę, dodatkowo zrobię płukankę. Kilka dni temu zalałem go też do zety (w niej również wcześniej był półsyntetyk). W jednym i drugim aucie mam R6 - tam wchodzi 6.5L, nie wiem jak u Ciebie w R4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomo
Soldati centrale
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Legionowo Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:45, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dugie napisał: | ile L będę potrzebował do wymiany? |
max 4L
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dugie
Świeżak
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:03, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki koledzy, będzie wolny weekend to biorę się do roboty;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:51, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja dziś zmieniłem w e46, nie wiem co te silniki mają w sobie ale zawsze nalewam do nich za dużo oleju i muszę odciągać strzykawą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swirlization
Przyjaciel Forum
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:35, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ja sie odwazylem i zalalem Castrola EDGE 5W30, takze zdam relacje, czy zeta polubila nowe oleum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:47, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tomo napisał: | dugie napisał: | ile L będę potrzebował do wymiany? |
max 4L |
m44 1,9 4 litry było mało, choć w sklepie też stwierdzili, ze styknie. Obstawiam 4,5.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomo
Soldati centrale
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Legionowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:01, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
No to może do m44 tyle wchodzi
Do m43tu wchodzi max 4l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spooky79
Specjalista
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:45, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co widzę nikt nie napisał o rodzaju oleju , jeśli nie wiadomo co było wlane może bezpieczniej nalać półsyntetyk niż pełny i rozszczelnić silnik , jaki przebieg jest w tym aucie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:06, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Bzdura i kolejny zabobon rozpowrzechniany na forach internetowych.
Ja i przed i po swapie nie wiedzialem jaki wczesniej byl lany olej i w obu przypadkach leje syntetyk. Jeden i drugi silnik ma sie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spooky79
Specjalista
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:24, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wszystko do czasu ... kiedyś w innym aucie możesz się zdziwić jak nagle po wymianie zacznie ci brać litr na 1000kmi pojawią się wycieki , 90% opinii na necie że nic się nie stanie są niczym nie potwierdzone , poszukaj lepiej "wlałem pełny syntetyk i silnik stuka , kopci itd" , tego akurat nikt nie szuka a tematów pełno. Dużo zależy tu od przebiegu i stanu silnika , nie możesz mierzyć wszystkich silników jednakową miarą ... Ale ostateczna decyzja oczywiście należy do właściciela , na pewno bym nie wlał od tak sobie bo tak mi napisali na forum ... na forum nikt nie widzi i nie zna stanu twojego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|