|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:32, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Nie napisałeś co się dzieje z tym sprzęgłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:40, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
sviru napisał: | Panowie podbijam temat bo w sumie się za to nigdy nie zabrałem.
Mam duży problem z wbijaniem biegów.
Przy wysokich obrotach rzędu 3000-4000 nie mogę zmienić biegu. Muszę czekać aż spadnie do około 2000.
Na postoju też mam problemy z wbijaniem.
Sprzęgło jest w dobrym stanie - nic się nie ślizga itp.
Zaczęło się od 1,2 teraz jest problem na każdym biegu w sumie taki sam.
Czy drążyć temat sprzęgła jakoś czy od razu uderzyć w wysprzęglik.
Dodam, że jesz cze mam ten cały cdv delete nie założony. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Nie 23:40, 21 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:29, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
A wsteczny jak wchodzi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:47, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Po wymianie wysprzeglika jest lepiej z pewnoscią - jednak nadal nie jest tka jak być powinno. Wsteczny chyba wchodzi podobnie jak reszta biegów... muszę to dokładnie sprawdzić.
Wsteczny jest jakąś wskazówką?
Kiedy jestem na okolo 2000 obrotow chce zmienic bieg - to muszę po wcisnieciu sprzegla odczekac chwilkę - nie mogę od razu wbijać czuję opór - tak jakby się jeszcze nie wysprzęgliło całkowicie.
Wiem, że z tym tematem powiniem pomóc bardzo ten cały CDV delete... niestety dostęp do tego przewodu sprzęgła nie jest najlepszy i się poddałem jeśli chodzi o jego wymianę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Pon 22:49, 22 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:04, 23 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
sviru napisał: |
Wsteczny jest jakąś wskazówką?
|
Oczywiście, że tak. Wsteczny jako jedyny jest nie zsynchronizowany więc to najbardziej na wstecznym widać problemy ze sprzęgłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:59, 23 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ok. Wsteczny wchodzi w miarę normlanie. W sensie tak jak zwykle chyba wchodził.
Pamiętam, że jak kupowałem zet jeździłem paroma innymi i zawsze kultura zmiany biegów była taka sobie.
Na pewno po wymianie wysprzeglika sie poprawilo. Nie wiem czy teraz isc dalej tym samym tropem i probowac jeszcze wymienic gumy w pompie sprzegla + usunac CDV? Na pewno nie bede teraz ruszal sprzegla bo narazie chodzi - tyle ze chcialbym zeby to normlanie chodzilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:04, 23 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja bym zmienił całą pompkę sprzęgła na jakąś porządną. Do tego porządne odpowietrzenie. Jeśli to nie pomoze to skrzynia out.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Śro 16:15, 24 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:03, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jak wyżej. Problemem może być pompa sprzęgła która jest plastikowa. Da się kupić metalową, ja tak zrobiłem. Odpowietrzamy sprzęgło od wysprzęglika w górę, olejownicą z płynem hamulcowym lub jakoś tak ale ten kierunek a nie odwrotnie.
Jak nie pomoże to jak saron napisał wkrzynia do zmiany. Majątku nie kosztuje, jakieś 400 zł wystarczy.
Przewód który masz będzie potrzebował przejciówkę z kupe taką o:
[link widoczny dla zalogowanych]
Numer 22. Tego przewodu co masz bez tego nie zamontujesz. W mojej galerii jest gdzieś zdjęcie tego ustrojstwa zamontowanego na aucie (zdjęcie spod skrzyni).
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:43, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki Marqz. Tego nie wiedziałem ale coś czułem, że to nie będzie plug and play.
Na schemacie na czerowno zaznaczyłem to co wymieniam - ty natomiast mówisz o części 22 - gdzie mam ją wpiąć? Nie do końca sobie to jestem w stanie zwiuzualizowac .
Ps. patrzyłem w twoją galerię - ty masz co innego - ty amsz cdv delete ale miałeś zawór u siebie ja mam go zintegrowanego w tym przewodzie już oryginalnie w aucie - ty masz przedlift - tam było inaczej.
Duzo jest roboty z wymianą popy sprzęgła w porówaniu do wysprzęglika?
Niestety nie widać drugiej strony - w sensie tej końcówki wkręconej nie w wysprzęglik tylko z drugiej storny - czy tam coś modowałeś czy było plug and play?
Czy coś ci się poprawiło z tym przewodem? Ps. Sądzę, że to bardziej sprżęgło niż skrzynia jak coś.
Zacznę od pompy sprzęgła - wydawało mi się, że mam metalowa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Śro 11:17, 24 Gru 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:04, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja też miałem zintegrowanego w przewodzie. Widzę u ciebie na zdjęciu tą końcóweczkę z gwintem z 2 stron. To się nie nadaje. Ja też taką miałem. Przyjrzyj się w mojej galerii. Musisz mieć główki z 2 stron tzw męskie, nie wiem jak to nazwać. Bez tej przejściówki nr 22 nie założysz tego przewodu. Obiecuję ci. Apropos CDV w wężu to ja go rozcięłem i zeszlifowałem końcówkę żeby zobaczyć jak to wygląda. Poprostu nie wrzuciłem zdjęć z tego a zmierzyłem jak z jednej strony końcówki wchodzi gwóźdź a z drugiej już nie.
EDIT: 22 dajesz w miejsce tej śrubki z gwintem z 2 stron. Wymiana pompy jest trudna ze względu na dojście. Najlepiej wyjąć fotel i się położyć pod kierę. Wymiana prosta, tylko kup sobie o ring i zawleczkę nową.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Śro 13:08, 24 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:13, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Nie nie cos tu nie gra .Widzę, że ty masz przewód ten stalowy inny niż ja. Ja mam z jednej strony to co wchodzi do wysprzęglika - tutaj pasuje. U ciebie w tym miejscu ty masz tą przejściówkę jak na zdjeciu:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Śro 13:14, 24 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:21, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ta czarna przejściówka to jest właśnie 22 i jest potrzebna żebyś zamiast tej śrubki mogł wkręcić do przewodu i do wysprzęglika. Przejściówka ma 2 główki a ta śrubka ma jedną główkę i jedną dziurkę. A ty potrzebujesz główkę do wysprzęglika i główkę do przewodu. Tą śrubkę poprostu wyrzucasz. Twój przewód jest identyko jak mój tylko ma to zgięcie.
Zaufaj wujkowi Ja kupiłem drugi już dobry z 2 końcówkami męskimi ale skoro mam przejściówkę to sprzedałem Wani.
Mój przewód jest w zasadzie identyko jak twój patrz tu:
http://www.z3.fora.pl/z3-e36-7-e36-8,5/przewod-sprzegla-w-oplocie-stalowym,58.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Śro 13:26, 24 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:13, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Dziwna sprawa - to jest rozwiązanie PlugandPlay... to co dostałem z erlsa powinno chodzić bez żadnych ale.
U mnie ta przejściówka wkręcana idealnie wchodzi w wysprzęglik - nie wiem natomiast czy ma wypukłość z drugiej strony - która jak mówisz musi być do szczelności...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:39, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
To spójrz na swoje własne zdjęcie. Ja widzę że nie ma więc bez 22 tego przewodu nie założysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:27, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra Marqz ostatnie podejscie bo nadal budzi to we mnie jakieś mieszane uczucia.
Przyjmujemy, że nic nie zmieniam w moim przewodzie. Złączka na zielono wchodzi idelanie do wsyprzeglika więc z tej strony wszystko gra.
Teraz pytanie o drugą stronę? Czy ta druga strona / czerowna /nie podejdzie bez szamotaniny? Czy tam też potrzebne są jakieś przelotki / złączki?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Śro 15:28, 24 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|