Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wyrwany dyfer / podloga
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:52, 22 Mar 2013    Temat postu: wyrwany dyfer / podloga

Siemacie,

W związku z moim ostatnim zakupem zaczalem szukac info na temat wyrywającego sie dyfra / mocowania dyfra z tylnej podlogi. Macie jakies info na ten temat?? Konkretnie chodzi mi o to od jakiej wersji zakalda sie tylna pokrywe dyfra (M3 E36??) oraz wenetualnie wymiary tych elementow mocujących ktore trzeba wspawac w podloge. Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 20:14, 22 Mar 2013    Temat postu:

dekiel jest potrzebny od M3 E36, podejdzie bez problemu tylko ze nie ma takich chlodzen jak w Z3M Sad
jakie wymiary potrzebujesz? raczej latwiej to zrobic "na aucie" gdy masz juz odpowiedni dekiel od dyfra.
dodatkowo pokusil bym sie o otworzenie belki wzmacniajacej w bagazniku co idzie w zdluz i dania tam odpowiednio grubego ceownika lub nawet _|'''|_ takiego wygibasa...

tu masz duzo fotek jak to sie robi w Z3M:
















Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pią 20:42, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:16, 22 Mar 2013    Temat postu:

Generalnie wiekszosc z tych fot widzialem juz na necie - ale nigdy nie widzialem zeby ktos otwieral ten profil zamkniety... Chodzilo mi o wymiary tych dwoch uchwytow ktore sie wspawuje. Prawde mowiac to do niedawna myslalem ze wspawuje sie te uchwyty w kszatlcie ceownika z otworem ale na fotach widze ze plaskownik wystarczy.

A dlaczemu zaklada sie dekiel z M3?? Ze zwyklej E36 nie pasuje?? Z tego co pamietam to w E36 dyfer tez jest mocowany na 2 tulejach. Tak sobie mysle ze skoro w E36 nie ma takiego radiatora jak w Z3M to jaki jest sens ladować ten z M3??


EDIT:

Na zdjeciach i w realoem jedyna roznica jaka widac golym okiem to to ze w E36 non M tylny dekiel jest odlany razem z uchwytem mocującym natomiast w M3 dekiel dyfra to osobna czesc a uchwyt mocujący jest wymienny i dostepny osobno. Jesli to jest jedyna roznica to po pierwsze w zakupie taki dekiel od non M bedzie mozna kupic z calym dyfrem za smieszna kase natomiast do M pewnie dostepny tylko w ASO Jesli chodzi o pozniejsza wymiane to pewnie znow korzystniej bedzie zanabyc w razie czego kolejny dyfer niz sam uchwyt w ASO.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Pią 21:34, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 21:30, 22 Mar 2013    Temat postu:

od M3 wyglada tak:




od zwyklej tez moze byc, byle by byla to "duza glowa".
analizujac zdjecia z netu osobiscie uwazam ze wzmocnienie tego profilu zamknietego to podstawa czy tych pracach, po tym i zadbaniu o elementy gumowo metalowe nie powinno byc problemu nawet przy jednym "uchu" (plus wzmocnienie mocowania na belce, bo jest dosc cienkie i tez peka).


PS. na zdjeciu nie jest tylko plaskownik, zwroc uwage na rysunek pogladowy, do plaskownika jest przysapawany katownik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pią 21:33, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:39, 22 Mar 2013    Temat postu:

A po czym wizualnie rozpoznac duza i mala glowe??

Ja dotad caly czas myslalem ze przyczyna wszystkich problemow jest to ze w Z3 zastosowano jedna tuleje dyfra i dlatego hamburgery zmieniaja dekiel na ten z E36 z dwoma tulejami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Pią 21:42, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 21:44, 22 Mar 2013    Temat postu:

po ilosci i umiejscowieniu srubek mocujacych dekiel Very Happy

8 srub


6 srub
[link widoczny dla zalogowanych]


przyczyna jest to samo co w M3 E46, duza moc i zly stan elementow gumowa metalowych, te wszystkie sily musza gdzies isc, co odbija sie na karoserii


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Pią 21:46, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:49, 22 Mar 2013    Temat postu:

skoro tak to dlaczego ten problem jest powszechny tylko w Z3?? A w E36 nie?? Myslisz ze wszystkie E36 jezdza bez luzow w napedzie?? Poza tym nie tylko w Z3M jest ten problem. W wersjach ze slabszymi silnikami tez jest to dosc czesta usterka.

A propos - jest na forum ktos kto u siebie mial ten problem??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 21:55, 22 Mar 2013    Temat postu:

kompakty tez maja jedno ucho i nie maja problemow, podejrzewam ze samo wykonanie podlogi ma tu duze zanczenie, dlatego wzmocnienie tego profilu zamknietego to podstawa.

jak chcesz isc profi to hamburgery zrobily polaczenie dyfra z Z3M z tym od M3 E46 tylko cena zabija Sad
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:08, 22 Mar 2013    Temat postu:

Wania napisał:
kompakty tez maja jedno ucho i nie maja problemow,


Bo Compactami jezdza tylko lamy bo kto normalny zaplacilby 100% ceny za 3/4 Beemki?? Rotfl Rotfl Rotfl

Wania napisał:

jak chcesz isc profi to hamburgery zrobily polaczenie dyfra z Z3M z tym od M3 E46 tylko cena zabija Sad
[link widoczny dla zalogowanych]


No az tak profi to nie chce isc...

Ty nie myslalem u siebie nad takim modem??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 22:09, 22 Mar 2013    Temat postu:

myslalem ale brak zeberek mnie odpycha

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:14, 22 Mar 2013    Temat postu:

No tak...

Zreszta twoja ostatnio malo jezdzi wiec nie ma sie kiedy podloga wyrwac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 22:15, 22 Mar 2013    Temat postu:

w zime i tak by sie tylko slizgala a od tego nic sie nie wyrywa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:18, 22 Mar 2013    Temat postu:

Masz w planach hamownie w tym sezonie??

Bo jak widzisz ja tez porzadne opony zanabylem i wahacz tez juz do mnie jedzie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 22:21, 22 Mar 2013    Temat postu:

w wolnej chwili napewno.

na przod tez juz szukasz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:24, 22 Mar 2013    Temat postu:

Na przod narazie nie szukam - przeca nie bedziemy sie po torze ganiac Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin