|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:39, 22 Lut 2017 Temat postu: Wymiana odmy w R6 |
|
|
Czeka mnie wymiana odmy w mojej zetce (silnik M52TU). Robił to ktoś z Was samodzielnie? Które części trzeba wymienić? Jest jeszcze coś, co warto zrobić przy okazji? Można bezpiecznie kupić zamienniki czy sprawiają jakieś problemy? Oczywiście nie mówię tu o wężach z ogrodniczego tylko o dedykowanych zamiennikach, np Febi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 7:34, 23 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Przy S50 trzeba zdjac zjebamy kolektor i wtedy zawsze warto sprawdzix wszystkie podcisnienia ale jak jest przy zwyklym R6 to nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:21, 23 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
W zwykłym R6 da się podobno wymienić bez zrzucania kolektora, ale oczywiście jest przy tym niezła gimnastyka. Wszystkie opisy w necie docyczą e46, zastanawiam się czy są jakieś różnice pomiędzy nim, a z3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:02, 24 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem u siebie jak wyjmowałem rozrusznik. Musiałem zdjąć kolektor. Jak ktoś wymieni odmę bez zdejmowania kolektora to jest człowiek guma. Ja sobie tego nie wyobrażam. Tam trzeba ten wąż na separator założyć i przekręcić co idzie do głowicy. Kolektor musisz zdjąć. Wszystkie węże możesz kupić nowe. Moje po kilkunastu latach były ok ale i tak wymieniłem. Uwarzaj na spinki trzymające wrtyski jak będziesz zdejmował. Jak coś to pytaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:00, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem w sobotę u siebie komplet, łącznie z wyciągnięciem i wymyciem rurki od bagnetu (wg mnie konieczność przy robocie odmy). Spokojnie obeszło się bez zdejmowania kolektora, wystarczyło zdjąć dolot, disę, przepustnicę i odkręcić zbiorniczek płynu od wspomagania i odsunąć wiązkę. Wszystkie stare węże (siedział jeszcze oryginał fabryczny z '99) udało mi się zdemontować bez uszkodzenia, oczywiście wymieniłem wszystkie na nowe. Kupiłem wprawdzie wersję na zimne kraje, ale zrezygnowałem z otulin bo i tak nie jeżdżę zetką zimą. Robota była łatwiejsza niż mi się wcześniej wydawało, za drugim razem poszłaby mi zresztą zdecydowanie szybciej. Odkąd mam X5 nabyłem wprawy na naprawach V8, a przy nim robota przy R6 to bajka
Co ciekawe pod koniec zeszłego sezonu zaczęły mi się odzywać vanosy, wtedy też zauważyłem objawy niesprawnej odmy (osioł i kopcenie) przy robocie faktycznie zauważyłem że zasysała olej mimo że jeszcze nie było widać ubytku na bagnecie) po wymianie odmy nastała cisza, może obejdzie się bez regeneracji vanosów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
caos
Soldati centrale
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:09, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czesci w Aso kupowales? Czy gdzie? Bo ja zastanawiam nad wymiana. Osla i kopcenia jeszcze nie mam ale co roku widze syf pod korkiem przed wymiana oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:55, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Kup sobie zimowy zestaw 11617534237, wychodzi dużo taniej niż pojedyncze elementy, a są to dokładnie te same części, otuliny można bez problemu zdjąć. Dodatkowo potrzeba jeszcze:
11431740045
33113/FEB
11727545323
36680/FEB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spooky79
Specjalista
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:40, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
i jak temat ogarnięty ? jak coś jestem świeżo po wymianie to mogę opisać jeśli ktoś potrzebuje jak to zrobić ,przy okazji polecam ściągniecie kolektora i wymianę wszelkich o-ringówi łącznie z zaślepkami , praktycznie wszystkie po tylu latach były twarde jak kamień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|