Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarpanie w niskim zakresie obrotów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:45, 25 Lut 2014    Temat postu:

saron22 napisał:
scarab napisał:
Mam nadzieję, że to to, inaczej niż wymieniając chyba nie da się sprawdzić? Masz na myśli [link widoczny dla zalogowanych] ?


Dokładnie! Poszukaj gdzie koło ciebie jest najbliższy oddział i tam spróbuj zamówić.
Jeśli się nie uda załatwić Lemfordera to ja na twoim miejscu biorąc pod uwagę ile jest roboty z wymianą tego szarpnąłbym się na oryginał z ASO.


Niestety w całej Polsce nie mają już Lemfordera Chyba zaryzykuję i kupię podporę Febi, Maciek z czescidobmw.pl mówi że są ok, wiele osób na forach też je chwali, poza tym ASO mnie w... dziś swoim podejściem. Dobrze że chociaż łączniki Lemfordera są dostępne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:36, 25 Lut 2014    Temat postu:

scarab napisał:

Niestety w całej Polsce nie mają już Lemfordera Chyba zaryzykuję i kupię podporę Febi, Maciek z czescidobmw.pl mówi że są ok, wiele osób na forach też je chwali,


Rób jak uważasz. Będziemy przynajmniej mieć porównanie do fabrycznych. Bo prędzej czy później każdy z nas będzie w końcu musiał ją wymienić.

swirlization napisał:
a tak z ciekawosci, sa dostepne w BMW fabrycznie nowe dyfry do Z3, czy E36? Ciekawe, w jakiej cenie Smile


batim napisał:
do mojej zetki 7tyś Smile


Do mojej 9300 Very Happy
Można też kupić sam mechanizm różnicowy ze szperą za bagatela 6900 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Wto 19:38, 25 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:32, 29 Cze 2014    Temat postu:

Muszę się w końcu zabrać za wymianę tej podpory bo leży już prawie pół roku w garażu Very Happy Na dobry początek muszę zdjąć wydech. Jest szansa że odkręcę zapieczone śruby bez ich urywania? Lepiej chyba rozgrzać wydech silnikiem i odkręcać na gorącym? Uszczelki nr 4 nadadzą się do powtórnego użycia czy lepiej od razu zaopatrzyć się w nowe?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serpicol
Capo
Capo



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:36, 29 Cze 2014    Temat postu:

scarab napisał:
Muszę się w końcu zabrać za wymianę tej podpory bo leży już prawie pół roku w garażu Very Happy Na dobry początek muszę zdjąć wydech. Jest szansa że odkręcę zapieczone śruby bez ich urywania? Lepiej chyba rozgrzać wydech silnikiem i odkręcać na gorącym? Uszczelki nr 4 nadadzą się do powtórnego użycia czy lepiej od razu zaopatrzyć się w nowe?



sądzę, że lepiej kupić nowe, nie będą drogie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
z3_roadster
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:41, 29 Cze 2014    Temat postu:

Ja zdejmowałem wydech 2 razy i za każdym razem odkręcił się bez problemu i na zimno, nowych uszczelek nie miałem pod ręką więc spróbowałem na starych które wyglądały dobrze ale przy ich zdejmowaniu zapamiętałem która gdzie była i którą stroną, wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez z3_roadster dnia Nie 11:50, 29 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:25, 29 Cze 2014    Temat postu:

Zobaczymy jak zatem będzie u mnie, mam nadzieję że się uda, chociaż wydech wygląda mi na nieruszany od nowości Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
z3_roadster
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:35, 29 Cze 2014    Temat postu:

Mój też wyglądał na nietykany i tradycyjnie szpilki były w rdzawym kolorze ale poszło bez problemu, jedna troszkę piszczała przy odkręcaniu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:53, 30 Cze 2014    Temat postu:

Próbowałem dziś na zimnym wydechu ale nie chcą puścić, boję się mocno szarpać żeby nie pourywać tych śrub bo wtedy będzie dupa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:56, 30 Cze 2014    Temat postu:

Jak się urwą to założysz sobie nowe. Dostaniesz je w każdym sklepie ze śrubami. Jedna rada: do wydechu kupuj śruby w klasie 8,8 lub 10,9.

A uszczelki lepiej założyć sobie nowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:05, 30 Cze 2014    Temat postu:

A można je w ogóle zastąpić zwykłymi śrubami? Nie widziałem tam łbów, tylko wychodzi szpilka z flanszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:24, 30 Cze 2014    Temat postu:

O których śrubach mówisz?? O tych co skręcają rurę z kolektorem??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:33, 30 Cze 2014    Temat postu:

Numer 5 na rysunku:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:40, 30 Cze 2014    Temat postu:

Ja przy S50 mam tam zwykłe przelotowe śruby. Prawdę mówiąc nie pamiętam jak było w M52

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:43, 30 Cze 2014    Temat postu:

Tu na pewno przelotowe nie są, dlatego boję się do nich przykładać Chyba że w razie czego będzie dało się je wybić i wstawić przelotowe, dziwnie to wygląda...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:59, 30 Cze 2014    Temat postu:

Jeśli masz urwać to lepiej podjedź do kogoś kto ma palnik acetylenowo - tlenowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin