 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum

Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:57, 01 Sie 2011 Temat postu: Stukanie przy wysprzęglaniu |
|
|
Od momentu zakupu mojej zetki mam jakiś luz w układzie napędowym. Po ruszeniu z miejsca na 1. i wciśnięciu sprzęgła coś stuknie kilka razy i wyraźnie czuć, że ma to związek ze skrzynią/wałem/dyfrem. Występuje to chyba również na innych biegach, ale najbardziej słyszalne/odczuwalne jest właśnie przy przejściu z 1. na 2. bieg.
W dwóch serwisach pomacali i stwierdzili, że to w skrzyni jest luz, ale można jeździć. Pamiętam jednak, że któryś z kolegów miał podobny problem (nie pamiętam już na jakim forum to czytałem, ale prawdopodobnie był to Piotres ) i wymiana skrzyni nic nie dała. Miały być podjęte próby wymiany oleju w dyfrze, ale nie wiem jak to się zakończyło. Czy ktoś rozwiązał już u siebie ten problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:25, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nie tylko piotres mial z tym problemy ale z tego co wiem to jeszcze nikomu nie udalo sie problemu rozwiazac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum

Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:18, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zmierzę średnice półosi, ale za kilka dni, jak będę wymieniał amorki, chyba że to pilne?
No to widzę, że raczej będzie trzeba się do stukania przyzwyczaić... Ale coś jeszcze może pokombinuje, chociaż dźwięk dobiega chyba ze skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vitia dnia Czw 0:21, 04 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:41, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja tez dalem sobie spokoj z szukaniem przyczyny stukania choc tez mnie to troche irytuje. Jak narazie czekam az cos sie rozpier.... i wtedy bede wiedzial co niedomagalo. Problem w tym ze jezdze juz 3 sezon i nic sie nie dzieje. A stukanie ani sie nie zwieksza ani nie zmniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum

Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Wto 3:22, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Trochę to trwało, ale zmierzyłem w końcu te półosie:
W tym "grubszym" miejscu (przy dyfrze): 48mm, w "cieńszym": 38mm
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:01, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś odkrył w końcu co powoduje te stuki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo
Soldati centrale

Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psd Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:21, 23 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie bylo tak samo, wymienilem: olej w skrzyni, olej w dyfrze, poduszki mocujace tylna belke itd itp i w sumie na troche ustapilo, ale zalezy kiedy, bo potrafi jeszcze puknac, ale na pewno nie tak glosno jak kiedys, ale w 100% na pewno nie ustapilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:27, 23 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja zrobiłem następujące rzeczy:
Tuleje tylnej belki plus tuleja dyfra (OEM) do tego olej w skrzyni i w moście, łącznik wału, na poprzednim silniku kpl. sprzęgło (to nic nie pomogło) i to co najważniejsze to podłoga w bagażniku. Po naprawie podłogi skończyło się walenie i przy gwałtownym nieumiejętnym puszczeniu sprzęgła pojawia się pojedyncze puknięcie. U mnie wiem co za to odpowiada - w mojej opinii jest to luz pomiędzy wałkiem atakującym a kołem talerzowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|