|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batim
Przyjaciel Forum
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:32, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moja jest z 1996 i ma z tylu. Tamta byla chyba z 1998.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:39, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
jwk napisał: |
2. Czy manualne skrzynie występowały w różnych wersjach zależnie od silnika?
|
Marqz napisał: | 2. Tak. 1,8-2,5 ma krótszą troszkę 1 i 2 ale pasi. |
saron22 napisał: | Ale na pewno skrzynie z wersji 6 cyl sa ze soba bez problemu zamienne.
|
Dla upewnienia - zestawiając wszystkie odpowiedzi czy słuszne jest stwierdzenie, że każdą skrzynię z z3 można zestawić z każdym silnikiem z3?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:44, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisałem wcześniej w przypadku wersji 6 cyl skrzynie są wymienne. Natomiast nie wiem co będzie jeśli chciałbyś do 6 cyl założyć skrzynie od 4 cyl i odwrotnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 21:10, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | nie wiem co będzie jeśli chciałbyś do 6 cyl założyć skrzynie od 4 cyl i odwrotnie. |
Batim?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:20, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Batim kupił silnik ze skrzynią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 7:51, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
a to tego nie wiedzialem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:09, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Został mu jedynie dyfer od 1,8 co jest przyczyną tego ze dość duzo pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:38, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
kolega Margz napisał: Tak. 1,8-2,5 ma krótszą troszkę 1 i 2 ale pasi.
Że Batim zmieniał skrzynię też w wątku było.
Czyli, że ta skrzynia ma podobne przełożenia do tej z R4, a jeśli jest szóstką to ma je "zagęszczone"?
Ma ktoś dostęp do tych przełożeń lub oznaczeń skrzyń?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:28, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mysle ze w 6 cyl przelozenia sa wlasnie troche dalej od siebie. W parze z innym dyfrem daje nam wieksza predkosc maksymalna i umiarkowane spalanie przy predkosciach ok 100 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:09, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Przełożenie w obu piatkach na piątym biegu jest 1:1, więc będzie to kwestia przełożenia głównego na dyferku. Reszta różnic w przełożeniach "symboliczna"
Ciekawe czy idzie je zmienić podmieniając tylko koła zębate?
Poniżej przełożenia dla skrzynek występujących w 1998 roku z folderu, który posiadam.
1.8 i 1.9 // 2.8 i M
1 - 4,23 // 4,21
2 - 2,52 // 2,49
3 - 1,66 // 1,66
4 - 1,22 // 1,24
5 - 1,00 // 1,00
R - 4,04 // 3,85
Dyfer
3,38 / 3,45 // 3,15 (automaty pomijam)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jwk dnia Śro 20:13, 16 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:13, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Skoro w przełożeniach są tak minimalne różnice to po co chcesz cokolwiek zmieniac?? Nie lepiej jest pobawić sie dyfrem?? Pomijajac fakty ze podobno skrzynie BMW są ogólnie cieżkie do rozebrania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:49, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ja nic nie zmieniam - tylko kminię.
Pisałem o zmianach w dyfrze - nie skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:57, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
jwk napisał: |
Ciekawe czy idzie je zmienić podmieniając tylko koła zębate?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:15, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:32, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ja wiem jak wygląda dyfer i jaką ma zasade działania wiec nie musisz mi wklejac rysunków. Wiem też jak sie zmienia przełozenia dyfra. Wcześniej cała dyskusja była na temat zamienności skrzyń pomiedzy 4 a 6 cyl oraz o przełożeniach w nich a ty nagle z dyfrem wyjezdzasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|