|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:45, 20 Wrz 2013 Temat postu: Różnica przodu - krzywy |
|
|
Witam, nie wiedziałem jak nazwać temat jak ktoś wymyśli to proszę o zmianę.
Otóż mam problem - zauważyłem, że z przodu jest duża różnica pomiędzy oponą a maską (prześwit) z lewej strony w porównaniu do prawej. Z lewej strony wchodzą 4palce, a z prawej ledwo 2 - różnica jakiś 3cm... Wymienione zostały amortyzatory i sprężyny - nadal to samo. Różnica między lewym progiem a prawym progiem również jest znaczna. Co to może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:02, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ciezko powiedziec - trzeba by posprawdzac. Mialem niedawno cos podobnego w okularze W211 i winowajca okazala sie zle wpawana cwiartka podczas naprawy pokolizyjnej. Rozwiazanie okazalo sie podlozenie 3 cm podkladek pomiedzy wozek a podluznice i sprzedaz auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:04, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko co tu jeszcze sprawdzić bo ja już pomysłu nie mam.Ręce opadają...
To wygląda jakby większa siła działała na sprężynę - ona jest bardziej ściśnięta niż ta po lewej stronie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WoWi dnia Pią 19:05, 20 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:19, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
auto na 4 rowne koziolki i mierzyc. Nie stalo sie to czasem po przygodzie z plotem?? Podluznica nie dostala??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistar
Capo
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: MAZURY Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:22, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
WoWi napisał: | .To wygląda jakby większa siła działała na sprężynę - ona jest bardziej ściśnięta niż ta po lewej stronie. |
masa auta rozkłada się równomiernie i skoro wymieniłeś w/w elementy zawieszenia to sytuacja może być taka jak saronn opisał.
Również się z taką sytuacją spotkałem w e46.
Leć gdzieś z autem na pomiar karoserii i jeśli jest coś nie tak to masz pecha.
Miejmy nadzieję, że to inna przyczyna a niżeli wymieniona ćwiara.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:29, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie nie wiem czy to przez płot czy już dawniej - po prostu teraz to zauważyłem... Auto nic nie ściąga, elementy blachówy leżą na aucie bardzo ładnie, więc skoro byłby tak krzywy bo te 3cm to przecież mega dużo to chyba by mi nic nie pasowało na aucie, nie?
Edit: Obejrzałem stare foty i widać, że już od dawna prawa strona siedzi tak nisko. Podłużnica była robiona z lewej strony (wspawywana) dawno temu, a prawa strona po przygodzie z płotem była według mnie minimalnie tylko naruszona. Nie chce mi się wierzyć, że robiłoby to uszkodzenie aż taką różnicę pomiędzy lewym a prawym kołem (prześwit)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:15, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
wg mnie wyglada na to ze blacharz podczas pierwszej naprawy sie nie spisal i teraz jest jak jest. A ze wczesniej nie zauwazyles to nic nie znaczy. Musial by w to zerknac jakis ogarniety mechanik. Jesli moje przypuszczenia sie potwierdza to sa 2 drogi: albo cwiartka do ponownego wspawania albo auto na rame i pociagnac krzywa podluznice. Kwestia tylko czy sie da no i kolejna sprawa to to ze BMW ma bardzo twarde blachy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:07, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Po demontażu kół i wstawieniu go na 4 równe koziołki auto okazało się proste - także coś z zawieszeniem musi być - tuleja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 17:21, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
moze wahacz? byles na jakies geometrii?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:16, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
wahacz, zwrotnica, belka zawieszenia przedniego - tym elementom sie przyjrzyj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:32, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wahacze są nowe, na geometrii jeszcze nie byłem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WoWi dnia Nie 19:34, 22 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:18, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Okej już wszystko opanowane - skończyło się na nowych elementach:
wahacze, amortyzatory, tuleja, zwrotnica. Teraz tył nie stoi tak wysoko jak przedtem, a przód jest równy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 14:52, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
no ale pisales ze wahacze miales nowe, to co znowu wymieniles?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:31, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Te tylne tuleje wahaczy zaleca sie wymieniac parami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WoWi
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:05, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | no ale pisales ze wahacze miales nowe, to co znowu wymieniles? |
Napisałem jako takie podsumowanie, bo wymieniłem je właśnie przez to że jeden był lekko krzywy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|