|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apa-sl
Świeżak
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:34, 16 Sie 2014 Temat postu: Przymiarka do zakupu Z3M (US, S50) |
|
|
Cześć wszystkim. Kiedyś bardzo mi się podobał M Roadster, ale był poza zasięgiem. Dzisiaj w końcu chcę spełnić to dawne "marzenie". Rozglądam się za czarnym M Roadsterem do wzięcia.
Z oczywistych względów stwierdziłem, że lepiej od razu uderzać 'na zachód'. Z uwagi na cenę rozważam zakup wersji sprowadzanej z USA z silnikiem S50.
I tutaj pytanie do tych z was, którzy mieli okazję obcować z tą wersją:
1) są jakieś szczególnie istotne minusy starszej wersji US vs. wersja Euro?
2) Na co przede wszystkim powinienem zwrócić uwagę (wiem o sprawdzeniu stanu podłogi bagażnika) sprawdzając auto?
3) Jaki komplet naklejek/numerów auto powinno mieć pod maską (byłbym wdzięczny za przykładowe zdjęcie)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apa-sl
Świeżak
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:54, 16 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
P.S. o rety ale babol, oczywiście odnośnie silnika miałem na myśli S52
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 21:08, 16 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Witamy na forum.
S52 to tak naprawde podlubane 2.8 wiec do S50 nie ma co porownywac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:26, 16 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Masz na myśli S52B30 - M3 3.0 USA 240 PS czy S52B32 - M3 3.2 USA??
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apa-sl
Świeżak
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:36, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
JackBoy: Mam na myśli S52B32 o poj. 3.2, wersja USA.
Popełniłem dosyć, z tego co widzę na forach zagranicznych, powszechny błąd przy wysłowieniu się w temacie silnika, przepraszam za początkowy zamęt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:33, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wg mnie zakup takiego auta jest zupełnie bez sensu. Podaż jest praktycznie zerowa a jak już coś jest to sprzedający winszują sobie ceny jak za egzemplarze EU z S50 pod maską. Więc jeśli płacić jak za prawdziwe Z3M to tylko i wyłącznie z silnikiem S50 i S54 pod maską a nie kastrata co to wygląda jak M ale silnik z technologią M ma niewiele wspólnego.
A jeśli kupować non M to zdecydowanie lepiej poszukać sobie jakiejś ładnej 3,0 bo moc w porównaniu do S52 podobna a cena różni się o połowę.
Wg mnie silnik S52 nie ma praktycznie żadnych zalet bo tak jak wspomniałem sprzedający cenią go jak za prawdziwe M z którym ma niewiele wspólnego a jedzie on pewnie niewiele lepiej niż 3,0. No i dostępność części do S52 też jest u nas praktycznie zerowa. Natomiast silników 3,0 jak i części do nich jest na allegro bez liku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apa-sl
Świeżak
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:38, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
saron22: dzięki za opinię. Nie ukrywam, że właśnie kwestie cenowe skłaniają mnie ku wersji US. Niestety ceny wersji euro + akcyza już przekraczają mój budżet, a nie chcę czekać kolejnego roku. A właśnie w przypadku wersji US udało mi się znaleźć sprzedających, którzy chcą jakieś 4k eur mniej od wersji S50 euro. Tak więc myślę, że podejście uczciwe.
Nie szukam auta stricte z myślą o jego osiągach i przykładowo jazdy na torze. Tak więc już z osiągów S52 US będę zadowolony. Dodatkowo - chyba, że się mylę - w przypadku modeli przed wersją z silnikiem S54 tylko w Stanach montowano kontrolę trakcji ASC? Czy starsze wersje również ją posiadają?
Pytanie dod. gdzie warto szukać w Niemczech Roadsterów? Mi znany jest tylko serwis mobile.de
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:50, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisałem wg mnie zakup takiego egzemplarza mija się z celem. Osobiście wolałbym kupić sobie 3,0 i nie udawać na dzielni, że mam M
Nie tylko w Stanach montowano ASC. Moja wyszła na rynek francuski, jest z 98 roku i ma ASC. A raczej miała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apa-sl
Świeżak
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:12, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No cóż, dla mnie wersja M to nie tylko osiągi ale również i linia taka, jaką z3 powinno mieć od początku - "gołe" z3 mi się po prostu nie podoba (szczególnie tył).
A jako, że jestem wg. znajomych szurnięty - mogę dopłacić za tę linię
Wersja US posiadała asymetryczne światła drogowe, czy trzeba wymieniać soczewki?
P.S.
Jak w waszej ocenie prezentuje się wnętrze sztuki z przebiegiem w okolicy 170kkm? Wszystko wygląda OK, czy coś powinno włączyć czerwoną lampkę?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blinket
Soldati centrale
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:26, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wnętrze wygląda bardzo ok na tych zdjęciach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:43, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wnętrze wygląda na zadbane Jeśli nie zależy Ci na osiągach to ja bym nie szukał koniecznie S50 albo S54. Skoro zetka ma służyć za auto do weekendowej jazdy dla przyjemności, nie jazdy po torze i zależy Ci na stylistyce emki to czemu nie miałoby to być S52. Argument przeciw to jedynie problem z dostępnością części o którym pisał Saron.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:48, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Osobiście wolałbym EU Z3M z S50/S54 w wersji angielskiej i przełożyć. Dla mnie S52 to pyda i kastrat i tylko durne hamburgery mogli to mieć żeby się palanty nie pozabijali
Swoją drogą to jak już kupisz to Z3 to chętnie odkupię ten cup holder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżolero
czopek
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Nowa Ruda Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:09, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Z autami z USA jest najczęściej jest tak, że to zajechane szroty albo powypadkowe sztuki.
Według mnie jak szukasz M Roadstera z S52 pod maską to w Europie żadnej konkretnej sztuki nie znajdziesz bo rynek zbytu tych aut jest praktycznie zerowy jak koledzy wspomnieli.
Więc czemu by miał ktoś te modele sprowadzać, skoro można mieć dużo mocniejsze wersje typu S50 i S54?
Jak nie masz wystarczającego budżetu na M z europejskim silnikiem to uzbieraj jeszcze trochę i nie pakuj się w ///M-ki z S52.
Zepsuje Ci się coś i będziesz potem pluł sobie w brodę, że musisz wydać znacznie więcej na części bo sobie kupiłeś coś, co tylko w USA może mieć rację bytu.
Nie patrz na wnętrze a bardziej na stan techniczny samochodu.
To, że stać Cię na kupno takiego auta nie jest jednoznaczne z tym, czy będziesz w stanie takie auto utrzymać.
Ja oczywiście nie mam zamiaru zaglądać Ci do portfela ale dużo osób się na tym przejechało kupując różne M-ki i S-ki czy AMG bo ich było na to stać a potem przyszło w warsztacie co do czego i trzeba było odsprzedawać wymarzone auto z niesmakiem.
Panowie z forum posiadają w swoich Zetkach silniki S50 i mogą Ci napisać, że trochę pracy muszą w nie wkładać.
Nowsze Zetki to i miały nawet już DSC ale nowsze roczniki są też droższe.
Saron a cupholder, który masz ma jakiś defekt, że szukasz drugiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:14, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem po co Wam te kapholdery skoro kubek z kawą z maka idealnie pasuje do "gołego" seryjnego tunelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|