|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
z3_roadster
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:46, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: |
Swoją drogą to jak już kupisz to Z3 to chętnie odkupię ten cup holder. |
Może to i przydatne ale wygląda słabo, jakby ktoś to dorobił i mu nie wyszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 11:53, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
tylko ze w nie eM, nie bedzie konsoli w skorze, uchwytow do drzwi w skorze, dodatkowych wskaznikow, lusterek, zderzakow, innej klapy z tylu wiec jezeli glownie chodzi o wyglad to nie wiem czy pchal bym sie w 3.0. jak sie rozwali ten S52 to mozna zrobic swap na S50 albo isc po bandzie i zapodac 2.8 i killowac nawet koenigsegga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swirlization
Przyjaciel Forum
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:31, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
no, te 2.8 to calkiem zrywne motory som
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabolo17
Soldati centrale
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:10, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
mityczne:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:31, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Jakbym został premierem to kazałabym wyzłomować wszystkie mityczne 2,8. I w ogóle zakazałbym na nich jeździć pod groźbą kary chłosty i ciężkiego więzienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżolero
czopek
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Nowa Ruda Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:39, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | tylko ze w nie eM, nie bedzie konsoli w skorze, uchwytow do drzwi w skorze |
W zwykłych zetkach też możesz na takie coś trafić.
Natomiast w ///M-kach nie zawsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apa-sl
Świeżak
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:33, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dżolero: w budżecie patrzę właśnie również na kwestię ew. remontów (nie można założyć, że "mi na pewno nic się nie trafi"). Na Mkę nie wydaję ostatnich pieniędzy Wolę różnicę w cenie wynoszącą dobrze ponad 25k pln zachować jako bufor na różne różności związane z autem - bieżące utrzymanie i (odpukać) remonty. Wiadomo, że to nie stara "polówka" gdzie remont zrobi się za przysłowiowego "tysiaka".
A części ze Stanów to nie problem, ponieważ równolegle ogarniam moto, które bez problemu można sobie ogarniać (również mody i remonty) w USA, a w Euro to trochę większy problem. "Kanał przerzutu" mam, tak więc nie będzie problemem aby przy okazji części do moto ściągać też do auta.
W kwestii osiągów - jeśli coś mi się odklei i zacznę płakać, że kucy i momentu za mało, to z lektury for amerykańskich wynika, że S50 to silnik znacznie "łatwiejszy" i nieco tańszy do kręcenia od S54. I znowu - uważam, że lepiej zakupić tańszą bazę i mieć budżet na manewry niż wydać całość na zakup i potem płakać w warsztacie.
"nie patrz na wnętrze tylko stan techniczny auta". Oczywiście - na wnętrze patrzę tylko przez pryzmat śladów zużycia i zadbania. Stan techniczny to inna para kaloszy. Stąd moje pytania na co szczególnie warto zwrócić uwagę w tym modelu (j/w na razie wiem o podłodze w bagażniku). Czy ta lista pokrywa wszystko co istotne i specyficzne? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżolero
czopek
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Nowa Ruda Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:41, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Coś takiego znalazłem na mobile.de
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęć mało ale cena za ten model niska no i S52 pod maską.
A skoro jesteś gotowy i jakoś przygotowany na zabawę z Z3M z S52 to nic tylko dążyć do tego celu.
Jeżeli już naprawdę chcesz znaleźć M-kę to faktycznie nie ma co się bawić w jakieś 2.8 czy 3.0 bo co M to M. Zawieszenie, nadwozie, wnętrze.
Tego wszystkiego nie uzupełnisz kupując zwykłą Zetkę a robienie Z3 na M-kę to ciężki kawałek chleba.
Co do uwag podanych w Twoim linku, to większość problemów masz w każdym kabriolecie z miękkim dachem, typu uszczelki, szpary w szybach, tylna szyba i inne tego typu rzeczy.
Wszystko się w aucie może zepsuć i trzeba być po prostu na to przygotowanym.
Z podłogą problemy mają Ci, które auta były dosyć intensywnie użytkowane.
Wszystko zależy od tego w jakim stanie auto kupisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistar
Capo
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: MAZURY Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:07, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | Jakbym został premierem to kazałabym wyzłomować wszystkie mityczne 2,8. I w ogóle zakazałbym na nich jeździć pod groźbą kary chłosty i ciężkiego więzienia. |
na szczęście nigdy nim nie zostaniesz
i saron nie żartuj z tym złomowaniem 2-łosiem "zapomniał wół jak cielęciem buł"?
Twój nadal wg. Vinu jest 2.8 i zawsze będzie
Śmigałeś tyle lat 2.8 i cieszyłeś się jak mały dzieciak lizakiem, z resztą i ja jak miałem 2.8 to się cieszyłem
A jak zostaniesz premierem to wprowadź wyzłomowanie wszelkich aut poniżej ///M , ale tylko prawdziwego ///M
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 9:51, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Od kiedy S50 latwiej sie dlubie od S54? chyba ze masz na mysli S52 a nie S50?
Do S54 sa kity nawet na 650 kuniufff i przy takim setupie mozna juz myslec o atakowaniu 2.8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swirlization
Przyjaciel Forum
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:28, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
co kto lubi, ale dla mnie takie S52 to troche strata pieniedzy, albo ma sie emke i pelna frajde oraz satysfakcje z uzytkowania i posiadania takiego unikatowego pojazdu, albo kupuje sie "zwykla" zetke 2.8 lub 3.0 - takie jest moje zdanie. Nie widze sensu w placeniu wiecej za auto, ktore bedzie jezdzilo pewnie tak samo, albo minimalnie lepiej od M52
Na Twoim miejscu szukalbym 3.0 w wypasie, albo dozbieral i szukal emki S50, nie mowie o S54, bo to towar mocno deficytowy i ich ceny sa dosc srogie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabolo17
Soldati centrale
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:10, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | Do S54 sa kity nawet na 650 kuniufff i przy takim setupie mozna juz myslec o atakowaniu 2.8 |
tak czy inaczej s54 nie miało by lekko:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
z3_roadster
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:16, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
jabolo17 napisał: | Wania napisał: | Do S54 sa kity nawet na 650 kuniufff i przy takim setupie mozna juz myslec o atakowaniu 2.8 |
tak czy inaczej s54 nie miało by lekko:D |
...a nawet ciężko ! ...Gdyby jechało na ręcznym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżolero
czopek
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Nowa Ruda Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:10, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
swirlization napisał: | co kto lubi, ale dla mnie takie S52 to troche strata pieniedzy, albo ma sie emke i pelna frajde oraz satysfakcje z uzytkowania i posiadania takiego unikatowego pojazdu, albo kupuje sie "zwykla" zetke 2.8 lub 3.0 - takie jest moje zdanie. Nie widze sensu w placeniu wiecej za auto, ktore bedzie jezdzilo pewnie tak samo, albo minimalnie lepiej od M52. |
Tak, tyle że kupując S52 masz prawdziwe Z3M tyle, że ze skopanym silnikiem.
I co niby takiego takie S52 nie ma co ma S50?
I to i to jest takie same tylko posiada inny silnik, więc skąd takie przypuszczenia wysuwasz?
S50 nie trzyma serii także też rewelacyjny ten silnik to to nie jest.
Pomimo, że to słabsza jednostka to i tak i tak jest mocniejsza od 2.8 i 3.0.
Ja bym się w takie coś nie pakował ale rozumiem zamiary kolegi i jego chęć do kupienia ///M-ki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 12:38, 22 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dżolero napisał: |
S50 nie trzyma serii także też rewelacyjny ten silnik to to nie jest.. |
chyba nawet mi sie komentowac nie chce... pare razy z rzedu silnik roku mimo ze nieudana konstrukcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|