Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przymiarka do zakupu Z3M (US, S50)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
z3_roadster
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:46, 17 Sie 2014    Temat postu:

saron22 napisał:


Swoją drogą to jak już kupisz to Z3 to chętnie odkupię ten cup holder.


Może to i przydatne ale wygląda słabo, jakby ktoś to dorobił i mu nie wyszło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 11:53, 18 Sie 2014    Temat postu:

tylko ze w nie eM, nie bedzie konsoli w skorze, uchwytow do drzwi w skorze, dodatkowych wskaznikow, lusterek, zderzakow, innej klapy z tylu wiec jezeli glownie chodzi o wyglad to nie wiem czy pchal bym sie w 3.0. jak sie rozwali ten S52 to mozna zrobic swap na S50 albo isc po bandzie i zapodac 2.8 i killowac nawet koenigsegga Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swirlization
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:31, 18 Sie 2014    Temat postu:

no, te 2.8 to calkiem zrywne motory som Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabolo17
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:10, 18 Sie 2014    Temat postu:

mityczne:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:31, 18 Sie 2014    Temat postu:

Jakbym został premierem to kazałabym wyzłomować wszystkie mityczne 2,8. I w ogóle zakazałbym na nich jeździć pod groźbą kary chłosty i ciężkiego więzienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:39, 18 Sie 2014    Temat postu:

Wania napisał:
tylko ze w nie eM, nie bedzie konsoli w skorze, uchwytow do drzwi w skorze


W zwykłych zetkach też możesz na takie coś trafić.
Natomiast w ///M-kach nie zawsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apa-sl
Świeżak
Świeżak



Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:33, 18 Sie 2014    Temat postu:

Dżolero: w budżecie patrzę właśnie również na kwestię ew. remontów (nie można założyć, że "mi na pewno nic się nie trafi"). Na Mkę nie wydaję ostatnich pieniędzy Wink Wolę różnicę w cenie wynoszącą dobrze ponad 25k pln zachować jako bufor na różne różności związane z autem - bieżące utrzymanie i (odpukać) remonty. Wiadomo, że to nie stara "polówka" gdzie remont zrobi się za przysłowiowego "tysiaka".

A części ze Stanów to nie problem, ponieważ równolegle ogarniam moto, które bez problemu można sobie ogarniać (również mody i remonty) w USA, a w Euro to trochę większy problem. "Kanał przerzutu" mam, tak więc nie będzie problemem aby przy okazji części do moto ściągać też do auta.

W kwestii osiągów - jeśli coś mi się odklei i zacznę płakać, że kucy i momentu za mało, to z lektury for amerykańskich wynika, że S50 to silnik znacznie "łatwiejszy" i nieco tańszy do kręcenia od S54. I znowu - uważam, że lepiej zakupić tańszą bazę i mieć budżet na manewry niż wydać całość na zakup i potem płakać w warsztacie.

"nie patrz na wnętrze tylko stan techniczny auta". Oczywiście - na wnętrze patrzę tylko przez pryzmat śladów zużycia i zadbania. Stan techniczny to inna para kaloszy. Stąd moje pytania na co szczególnie warto zwrócić uwagę w tym modelu (j/w na razie wiem o podłodze w bagażniku). Czy ta lista pokrywa wszystko co istotne i specyficzne? [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:41, 18 Sie 2014    Temat postu:

Coś takiego znalazłem na mobile.de
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęć mało ale cena za ten model niska no i S52 pod maską.
A skoro jesteś gotowy i jakoś przygotowany na zabawę z Z3M z S52 to nic tylko dążyć do tego celu.
Jeżeli już naprawdę chcesz znaleźć M-kę to faktycznie nie ma co się bawić w jakieś 2.8 czy 3.0 bo co M to M. Zawieszenie, nadwozie, wnętrze.
Tego wszystkiego nie uzupełnisz kupując zwykłą Zetkę a robienie Z3 na M-kę to ciężki kawałek chleba.
Co do uwag podanych w Twoim linku, to większość problemów masz w każdym kabriolecie z miękkim dachem, typu uszczelki, szpary w szybach, tylna szyba i inne tego typu rzeczy.
Wszystko się w aucie może zepsuć i trzeba być po prostu na to przygotowanym.
Z podłogą problemy mają Ci, które auta były dosyć intensywnie użytkowane.
Wszystko zależy od tego w jakim stanie auto kupisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swistar
Capo
Capo



Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: MAZURY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:07, 19 Sie 2014    Temat postu:

saron22 napisał:
Jakbym został premierem to kazałabym wyzłomować wszystkie mityczne 2,8. I w ogóle zakazałbym na nich jeździć pod groźbą kary chłosty i ciężkiego więzienia.

na szczęście nigdy nim nie zostaniesz Laughing
i saron nie żartuj z tym złomowaniem 2-łosiem Wink "zapomniał wół jak cielęciem buł"?
Twój nadal wg. Vinu jest 2.8 i zawsze będzie Rolling Eyes
Śmigałeś tyle lat 2.8 i cieszyłeś się jak mały dzieciak lizakiem, z resztą i ja jak miałem 2.8 to się cieszyłem Wink

A jak zostaniesz premierem to wprowadź wyzłomowanie wszelkich aut poniżej ///M Rolling Eyes , ale tylko prawdziwego ///M Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 9:51, 19 Sie 2014    Temat postu:

Od kiedy S50 latwiej sie dlubie od S54? Rolling Eyes chyba ze masz na mysli S52 a nie S50?
Do S54 sa kity nawet na 650 kuniufff i przy takim setupie mozna juz myslec o atakowaniu 2.8 Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swirlization
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:28, 19 Sie 2014    Temat postu:

co kto lubi, ale dla mnie takie S52 to troche strata pieniedzy, albo ma sie emke i pelna frajde oraz satysfakcje z uzytkowania i posiadania takiego unikatowego pojazdu, albo kupuje sie "zwykla" zetke 2.8 lub 3.0 - takie jest moje zdanie. Nie widze sensu w placeniu wiecej za auto, ktore bedzie jezdzilo pewnie tak samo, albo minimalnie lepiej od M52

Na Twoim miejscu szukalbym 3.0 w wypasie, albo dozbieral i szukal emki S50, nie mowie o S54, bo to towar mocno deficytowy i ich ceny sa dosc srogie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabolo17
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:10, 19 Sie 2014    Temat postu:

Wania napisał:
Do S54 sa kity nawet na 650 kuniufff i przy takim setupie mozna juz myslec o atakowaniu 2.8 Cool


tak czy inaczej s54 nie miało by lekko:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
z3_roadster
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:16, 19 Sie 2014    Temat postu:

jabolo17 napisał:
Wania napisał:
Do S54 sa kity nawet na 650 kuniufff i przy takim setupie mozna juz myslec o atakowaniu 2.8 Cool


tak czy inaczej s54 nie miało by lekko:D


...a nawet ciężko ! ...Gdyby jechało na ręcznym Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:10, 21 Sie 2014    Temat postu:

swirlization napisał:
co kto lubi, ale dla mnie takie S52 to troche strata pieniedzy, albo ma sie emke i pelna frajde oraz satysfakcje z uzytkowania i posiadania takiego unikatowego pojazdu, albo kupuje sie "zwykla" zetke 2.8 lub 3.0 - takie jest moje zdanie. Nie widze sensu w placeniu wiecej za auto, ktore bedzie jezdzilo pewnie tak samo, albo minimalnie lepiej od M52.

Tak, tyle że kupując S52 masz prawdziwe Z3M tyle, że ze skopanym silnikiem.
I co niby takiego takie S52 nie ma co ma S50?
I to i to jest takie same tylko posiada inny silnik, więc skąd takie przypuszczenia wysuwasz?
S50 nie trzyma serii także też rewelacyjny ten silnik to to nie jest.
Pomimo, że to słabsza jednostka to i tak i tak jest mocniejsza od 2.8 i 3.0.
Ja bym się w takie coś nie pakował ale rozumiem zamiary kolegi i jego chęć do kupienia ///M-ki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 12:38, 22 Sie 2014    Temat postu:

Dżolero napisał:

S50 nie trzyma serii także też rewelacyjny ten silnik to to nie jest..

chyba nawet mi sie komentowac nie chce... pare razy z rzedu silnik roku mimo ze nieudana konstrukcja Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin