|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:36, 24 Mar 2011 Temat postu: Przewód sprzęgła w oplocie stalowym. |
|
|
Siema.
Zabieram się teraz do kompletowania reszty tajli z hydrauliki sprzęgła.
Czy ten przewód będzie pasował:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:38, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
sadze ze jesli gwinty beda pasowac to reszta tymbardziej. W razie czego mozna u tokarza redukcje dorobic.
Tansza alternatywa moze byc dorobienie przewodu wg wzoru w punktach gdzie zakuwaja hydraulike silowa. Tam maja pelen wybor przewodow odpornych i na temperature i na cisnienie np do 200 bar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:43, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Spójrz na to i poczytaj opis:
[link widoczny dla zalogowanych]
CDV to my nie mamy ale można zastosować bez z tego co piszą. Z resztą CDV się wywala, ja u siebie szukałem ale nie mam bo to mogła być przyczyna moich problemów.
Apropos te same przewody dają w Intecarsie do Z3 i e36m3 więc jak coś powinno być git. Ciekawe ile przesyłka z UK
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Czw 12:45, 24 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emek
Soldati centrale
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:27, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | http://cgi.ebay.co.uk/EARLS-BMW-Z3-Z3M-STAINLESS-CLUTCH-HOSE-CDV-/170505105848?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27b2e571b8 |
Wysyłka 4.50GBP, chyba sobie kupie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Emek dnia Czw 14:27, 24 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:33, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Emek wysłałem już zapytanie czy by mi tego nie zamówił.
Ja chcę napewno. Jak się decydujesz to już jest nas dwóch. Zróbmy może zakup grupowy.
Dla zaiteresowanych. Spierdolone CDV robi problemy ze sprzęgłem. Niektóre padła mają Zewnętrzne CDV a pozostałe wbudowane w przewód. Zainteresawani lók at dis:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:05, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dołączam się do chęci zakupu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:38, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Obawiam się że już zamówiłem. Dziś lub jutro będzie to dam zdjęcia. Odiszę Ci w twoim temacie co do CDV.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:09, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Przyszedł przewód ale nie taki jak sobie wyobrażałem. Lipa trochę. Radźta chłopy co tu dalej. Lók at dis:
I co teraz jak do do wysprzęglika przykręcić ?
Muszę zamówić to ? (nr 22)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[b]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Czw 7:12, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:18, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a nie wystarczy tej redukcji wkrecic w wysprzeglik i przewod zagiac tak zeby siegnal?? czy za krotki bedzie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:19, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ta redukcja jest za gruba nie da się wkręcić w wusprzęglik.
A kupiłem ten przewód ponieważ zgodnie z realoem mój pasuje do:
[link widoczny dla zalogowanych]
Sami rozumiecie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Czw 7:29, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:45, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Plumpa kasztan bo innej nie było, była to ostatnia w Intercarsie. Na allegro jest tylko lepsza ta z Sachsa która nie pasuje bo u mnie jest taka j.w. no i dostałem ją 100 zł taniej w Intecarsie niż stoi normalnie . Poza tym jest żeliwna a nie plastkikowa, to IMO na +
Co do przewodu to tego drugiego od earla co jest teraz nie było w ofercie więc zdecydowałem się na to co było. Hel 20 paundów plus przesyłka. Ale jak widać jest problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:31, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Kupiłeś nie tą wersję chyba przewodu.
Ja bym kupował tą >
[link widoczny dla zalogowanych]
Musisz dokupić przelotkę. Jednak niektórym na zachodzie z przelotką nie chciało wejść bo mieli za mało miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Czw 9:31, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:32, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Daj namiary na tą przelotkę. Czy to nr 22 z diagramu ?
Jeżeli tak to przed chwilą zamówiłem. Jak nie wejdzie to dam komplet na allegro a kurię tego od earla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:22, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Siema. W końcu wrzuciłem ten przewód. Musiałem użyć przejściówki zamiast tej śrubki ponieważ grzybek dociskający w śrubce był tylko z jednej strony a musi być z 2 stron żeby było szczelnie. Znalazłem odpowiednią w e36 323 compact.
Najpierw wrzuciłem samą pompę (miałem nową kupioną) żeby sprawdzić czy to pomoże w rozwiązaniu problemu haczącej dwójki. Nie pomogło mimo testu 25 km jazdy.
Potem wrzuciłem przewód. Na początku nic się nie zmieniło ale po przejechaniu kilku kilometrów i przewajchowaniu skrzynią układ na nowo się ustawił i zgrzyt przy przejściu z 1 na 2 bieg definitywnie zniknął . Pozostałe biegi chodzą identycznie, po prostu problem z 2 się rozwiązał. Pedał sprzęgła też chodzi wyczuwalnie lżej.
Zajęło mi to trochę bo najpierw dałem do malowania maskę i zderzak, wrzuciłem nowe lampy i grill w chromie. Porobię foty to wrzucę.
Jak pojeżdżę kilka dni i się upewnię że wszystko jest szczelne to rozetnę stary przewód w poszukiwaniu lock valve lub restrykcji która powodowała moją bolączkę.
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|