|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:10, 25 Paź 2014 Temat postu: Problem z rozkręceniem tłoka vanosa |
|
|
Zabrałem się dziś za naprawę chroboczącego vanosa w e46, niestety mam wielki problem z rozkręceniem tłoka. Chodzi oczywiście o nakrętkę widoczną u góry na zdjęciu. Próbowałem chwycić w imadło w gumie, w deskach, w cienkim plastiku i ciągle się obraca przy próbie odkręcenia Powierzchnia tłoka już mi się w jednym miejscu zarysowała, mam nadzieję że nie będzie to problemem Macie jakiś patent na odkręcenie? Gwint tam jest chyba normalny, a nie lewy? Napisałem już na BMW-klub ale w zetkach mamy te same silniki więc może ktoś z Was pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:45, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Pierwsza sprawa to właśnie to czy tam przypadkiem nie jest lewy gwint?? Bo wtedy zamiast odkręcać dokręcasz. Hamburgery nic na ten temat nie piszą??
Osobiście spróbowałbym pneumatem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:53, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Gwint jest normalny, hamburgery wlasnie najcześciej odkręcają pneumatem, ale ja go niestety nie mam. Z pomocą kumpla i jego imadła udało się na szczęście odkręcić Pozostaje więc teraz poskładać graty do kupy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:12, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mnie to wygląda na łańcuch rozrządu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:28, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A możliwe że napinacz ma dość?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:10, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie tak ale jak to sprawdzić??
Najlepiej byłoby rozebrać osłonę przednią i zerknąć czy któryś ślizg nie jest pęknięty/uszkodzony oraz czy łańcuch nie obciera o obudowę. A jeśli obciera to dlaczego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:18, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | Teoretycznie tak ale jak to sprawdzić?? |
Przełożyć na chwilę napinacz z zetki do e46
saron22 napisał: | Najlepiej byłoby rozebrać osłonę przednią i zerknąć czy któryś ślizg nie jest pęknięty/uszkodzony oraz czy łańcuch nie obciera o obudowę. A jeśli obciera to dlaczego. |
To już chyba nie jest takie łatwe...
Chodzi mi po głowie jeszcze ten vanos, nie wiem czy dobrze skasowałem luz Oglądam filmiki na youtube i mam coraz większy mętlik w głowie. Tymczasem wypada ogarnąć temat jak najszybciej, bo jeśli mam znowu zdejmować pokrywę zaworów to chyba lepiej szybko zanim uszczelki się uleżą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:42, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Głos z filmiku nie wydala odgłosu, jakby vanos miał luz. Ja robiłem u siebie Vanos w BMW Z3 i był całkiem inny dźwięk. Rozbierz jeszcze raz i zobacz łańcuch oraz napinacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:17, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
No niestety ale rozbiórka pokrywy to nie bułka z masłem. Chlodnica a najlepiej cały przód out tak żeby wszystko było widać i powoli rozbierasz. Jak duży zakres prac cię czeka tego nie wiem. W niektórych autach trzeba trzeba zdemontować miskę w innych nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|