 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:47, 31 Mar 2014 Temat postu: poliuretany w zawieszeniu z3 |
|
|
co sądzicie o poliuretanowych elementach zawieszenia? Chciałbym zamienić te gumy trzymające stabilizator na poliuretany? Czy różnica w sztywności auta będzie rzeczywiście odczuwalna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 8:05, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
osobiscie ja w to nie wierze i jezdze na oemowych ale ludzie sobie chwala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batim
Przyjaciel Forum

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:57, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam zmienione na pouliuretan właśnie gumy stabilizatorów przód i tył.
Ogólnie 3 razy wysyłałem bo mi przesyłaki jakieś calkiem inne.
Ja różnicy nie czuje poza tym (ja ogólnie mam jakieś takie twarde to zawieszenie...), że miałem wystukane stare więc po prostu ciszej sie zrobiło. Na pewno będzie to dużo trwalsze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez batim dnia Pon 9:33, 31 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:22, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Z drugiej strony to czy te gumy stabilizatora aż tak szybko się wyrabiają żeby stosować mocniejsze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batim
Przyjaciel Forum

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:24, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
hgw kolor mają za to ładny
W sumie może i to poprawia sztywność... ja razem zakładałem rozpórke przednią i wymieniłem amortyzatory więc może dlatego nie czułem różnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:48, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Przymierzam się do prac z tylnym zawieszeniem i zastanawiam się czy zakładać OEM (gumy) czy użyć poliuretanu? Co polecacie? Niech się może wypowie ten kto miał z tym do czynienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:10, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja miałem do czynienia z ori i nawet w przypadku ori mając dużą moc i porządne opony można wyrwać dyfer z podłogi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 7:56, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
tez mam OEM i nie narzekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rheaf
Soldati centrale

Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:18, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ja mam poliuretany żółte w całym tylnym zawieszeniu belka wahacze dyfer.
I muszę pochwalic że auto zrobiło sie bardziej sztywne lepiej pokonuje zakręty lecz jest jeden minus po czasie smar ktory otrzymujemy czerwony wypływa stamtąd i zaczynają skrzeczeć. powoli jedziesz przez garba a tu ghargarhar podaczas normalnej jazdy nic nie slychac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jucha
Capo

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GORLICE Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:57, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
rheaf napisał: | ja mam poliuretany żółte w całym tylnym zawieszeniu belka wahacze dyfer.
I muszę pochwalic że auto zrobiło sie bardziej sztywne lepiej pokonuje zakręty lecz jest jeden minus po czasie smar ktory otrzymujemy czerwony wypływa stamtąd i zaczynają skrzeczeć. powoli jedziesz przez garba a tu ghargarhar podaczas normalnej jazdy nic nie slychac. | ja też mam ale narazie czerwone strongflexy z Wrocławia w całym aucie ale jeszcze nie testowałem -myśle że już niedługo je przetestuje na "sparingu" z Saronem i Wania ......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|