 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:18, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Masz kluczyk taki jak na fotce? U mnie w takim dioda zaświeca się przy każdym naciśnięciu przycisku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cichy0701
Soldati centrale

Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytów Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:37, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie mam inny Taki miałem w e46, tylko nie było znaczka lampki lecz klapy tylnej. A w zetce mam taki kluczyk (gumki powycierane ale też zamiast lampki jest symbol klapy) no i brak diody...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:58, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dziwne, u mnie jest dioda, tylko że ja mam polifta.
Tak jest to opisane w instrukcji obsługi:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 1:43, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
podpinam się - lampka w pozycji automatycznej nie gasnie. Zamek pasazera nie blokuje drzwi.
Reszta zamkow dziala normalnie.
Czy ten styk w pozycji zamknietej zamyka obwod czy tez otwiera? Jak sprawdzales poprawnosc ich dzialania?
Czytalem na zachodzie ze warto sprawdzic tez wiazke pod dywanem idącą do tych rygli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:13, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ten styk w przypadku zamka od strony kierowcy powoduje podanie masy lub odjęcie na pin 4 w centralce od alarmu.
Zamek pasażera z kolei podaje masę na pin 5 i biorąc wzór z zamka pasażera możesz sprawdzić w jaki sposób powinno to działać. Mam na myśli to czy zamek podaje masę przy zamkniętych czy otwartych drzwiach.
Do zamka idą dwa kable. Jeden brązowy i to jest stała masa 31 a drugi kolorowy i to jest właśnie sterowanie masą dla ECU. Więc żarówka w dłoń i sprawdź to o czym mówię. Generalnie prostszych obwodów już nie ma więc każdy kto skończył 6 klas szkoły podstawowej powinien sobie dać radę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:40, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ok. Dzieki. Sprawdzę. Podejrzewam, że jeden jest uszkodzony.
Ps. Czy wszystkie zety mialy alarm? Wspominacie o centralce alarmu za kazdym razem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Pon 11:41, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:35, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wszystkie, alarm zawsze był elementem wyposażenia opcjonalnego. W starszych zetkach oparty był na dodatkowym module Alpine, w poliftach był wbudowany w GM4. W dodatku było kilka kombinacji czujników, syren itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:44, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie wszystkie. jego posiadanie zawarte jest w rozkodowanym VINie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cichy0701
Soldati centrale

Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytów Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:13, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Szkoda że nie mam dodatkowego kluczyka... Bo albo ktoś tu ma kombinowane z tym kluczem albo nie wiem już co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:18, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Poczekaj aż ktoś potwierdzi że takie kluczyki były w z3 albo odczytaj z niego numer części i sprawdź na realoem.com
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:34, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
scarab napisał: | Poczekaj aż ktoś potwierdzi że takie kluczyki były w z3 albo odczytaj z niego numer części i sprawdź na realoem.com |
według mnie to nie jest od z3 kluczyk...w z3 zgodnie z instrukcją (przynajmniej moją) ten klawisz ze światełkiem służy do odszukania auta na parkingu...może ktoś zmienił samą gumową wewnętrzną wkładkę..ale szczerze wątpię...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:38, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Światełko światełkiem (przycisk ze światełkiem to raczej zaszłość po otwieraniu klapy w e36 bo pod nie były pierwotnie projektowane te kluczyki), ciekawe czemu nie ma czerwonej diody, o niej też wspomina instrukcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:55, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam jeszcze jeden objaw. Nie mogę przekręcić kluczyka w drzwiach kierowcy. Nie wiem czy to moze być powiązane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:31, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
To masz mechanicznie spieprzony zamek. Da się zaprogramować GM4 tak, żeby alarm się nie rozbrajał od przekręcenia kluczyka, ale zamek zawsze powinien dać się otwierać i zamykać kluczykiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cichy0701
Soldati centrale

Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytów Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:09, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
scarab napisał: | Światełko światełkiem (przycisk ze światełkiem to raczej zaszłość po otwieraniu klapy w e36 bo pod nie były pierwotnie projektowane te kluczyki), ciekawe czemu nie ma czerwonej diody, o niej też wspomina instrukcja. | Też mnie zaciekawił właśnie ten brak diody...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|