 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pit
Soldati

Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:47, 19 Mar 2014 Temat postu: Moc faktyczna naszych ZETEK |
|
|
aaaa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pit dnia Nie 23:27, 12 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pit
Soldati

Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:50, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
aaaa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pit dnia Nie 23:28, 12 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:07, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
158 km w 1,9?? 18km ponad serie?? Gratuluję wyniku! Jestem pod wrażeniem.
Dla jasności sytuacji wrzuć wykres z hamowni.
U mnie w zeszłym roku o tym czasie było:
Z seryjnym dolotem E36M3 i zamkniętą maską 271km i 328Nm:
Bez filtra powietrza z otwartą maską 291km i 352Nm:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pit
Soldati

Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:39, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się, czy nie mam aby chipa/mapy AC Schnitzer. To byłoby sensowne biorąc pod uwagę, że wykresy zarówno mocy, jak i momentu były w porównaniu do innych, które widziałem w sieci "równiejsze". Moment prawie idealny "stolik", a moc bez stromego piku pod koniec. Niestety nie cyknąłem fotki monitora, ale, cyknę za tydzień. Jak założę wkład K&N i powiększę średnicę dolotu do airboxu, to się "shamuję" jeszcze raz. Podejrzewam, że wiele się już nie zmieni, ale dla równego rachunku chciałbym mieć te 160 na papierku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pit dnia Śro 20:19, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pit
Soldati

Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:43, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A przy okazji mały OT - tutaj nie ma możliwości edytowania postów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:53, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No to w takim razie czekamy na kolejny pomiar. Niestety ale wykres to podstawa gdyż wiele osób ma skłonności to koloryzowania w tym względzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 20:00, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Pit napisał: | A przy okazji mały OT - tutaj nie ma możliwości edytowania postów? |
Prosze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pit
Soldati

Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:07, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję bardzo za odblokowanie
Właśnie zadzwoniłem do pana K. Mój wykres trafi do mnie mailem jeszcze przed weekendem, więc wrzucę i ten i następny po zmianach. Chcesz mi powiedzieć, że ludzie ściemniają, przy wynikach typu +- naście koni? Przecież to bez sensu A co sądzisz o teorii, że kupiłem auto ze zmienionymi mapami? Jak to sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pit dnia Śro 20:09, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:23, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Wiesz jak to jest... Czytałem kiedyś wyniki badań na temat średniej długości penisa w mężczyzn. Badania były prowadzone dwutorowo - pierwszy rodzaj badań był w formie ankiety wypełnianej samodzielnie. W drugiej metodzie pomiarów dokonywały pielęgniarki. Jak myślisz jak kształtowały się wyniki tych badań??
Podobna sytuacja jest właśnie z mocami tych naszych silników. Oczywiście pomiary na hamowni też idzie w zmanipulować ale zakładamy, że jeśli ktoś był na hamowni i publikuje wykres to jest w tej kwestii uczciwy.
Myślę, że teoretycznie mogłeś kupić auto po programie aczkolwiek uważam, że trafienie na takie auto to jak trafić 6 w totka. By to sprawdzić możesz dobrać się do ECU silnika i obejrzeć go z każdej strony. Często firmy modyfikujące ECU naklejają na nich swoje naklejki.
Drugim sposobem będzie spróbować się kimś kto ma bliźniacze auto z takim samym silnikiem. Oczywiście shamowane w okolicach serii.
Kolejny sposób to podmiana ECU na inne z pewną seryjną mapą i ponowne shamowanie auta. Następną metodą będą pomiary od 0 - 100 od 50 do 150 itd za pomocą Racelogica, Vectora itp i porównanie ich z kimś kto ma seryjne Z3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pit
Soldati

Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:38, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Biorąc pod uwagę, że moje drugie auto to 4x4 w długiej budzie na lifcie 4cale i kołach 35cali, to może nie rozmawiajmy o długości penisa
Sama idea shamowania auta wzięła się stąd, że przy szukaniu auta jeździłem 7 zetkami w tym kilkoma 1,9 i ten, który ostatecznie kupiłem natychmiast wydał mi się inny w prowadzeniu. O wiele szybciej reaguje na gaz i oddaje moc całkowicie liniowo, przez co jest łatwy w kontroli w poślizgu. Niestety na suchym nawet te 160 koni, to za mało. Jedynka i dwójka jeszcze, ale dalej słabo. I to przy oponach 225 z tyłu.
Ale wracając. Gdzie zetka ma komputer sterowania silnikiem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pit dnia Śro 20:39, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:43, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Moja ma pod maską w okolicach podszybia po stronie pasażera. Nie wiem jak jest w 4 cylindrowcach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pit
Soldati

Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:27, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zgodnie ze swoim temperamentem poszedłem sprawdzić - ECU jest po stronie pasażera na błotniku w pudełku na 3 śuby - niestety nie ma na nim ani z zewnątr, ani w środku żadnych oznaczeń poza fabrycznymi, że BOSCH i że BMW Z drugiej strony M44 programuje się przez złącze, a nie przez chip. Zastanawiam się, czy wersja softu wyświetlana przy teście zegarów nic nam nie powie... zobaczymy - napisałem do AC Schnitzera, czy i co było montowane przez nich wg mojego numeru VIN - może się coś dowiemy. Szlag mnie trafia, że auto nie ma żadnych papierów!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pit dnia Śro 21:59, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batim
Przyjaciel Forum

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:48, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
m52b25 2xvanos - wydech gówniany kombinowany - dolot od e36 m50b25 bez doprowadzenia powietrza do puszki chwytakiem - kolektor dolotowy od m54b25 - przed zmiana kolektora bylo 166km i 207nm
Po zmianie wynik poniżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pit
Soldati

Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konstancin-Jeziorna Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:15, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ok. Założyłęm dziś filtr K&N - wkładkę. Nie będę go nawet hamował w tym setupie, bo szkoda czasu. Zdecydowanie, do mojego auta to się nie nadaje. Różnicę czuć natychmiast na minus. Spadek momentu w całym zakresie obrotów użytecznych natomiast pod sam koniec auto rzuca się do przodu, jak wściekłe. Dla mnie jazda jazda wyłącznie w zakresie 5-6,5k obrotów nie jest funem, więc jutro oddaję filtr. Przeczuwając, że może być do dupy kupiłem go przez internet, więc mam 10 dni na oddanie bez podawania przyczyny - chyba, że ktoś chce odkupić. Myślę, że ze zwykłym ecu może zadziałać dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batim
Przyjaciel Forum

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:28, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem przesadzasz... wkładka nie zrobi Ci żadnych zmian, które będziesz w stanie odczuć w czasie jazdy.
Ja sobie mogę wkładać wkładki na zmiane z papierowymi i nie ma żadnej różnicy. Jeśli byłeś nastawiony na to, że to pogorszy osiągi to może autosugestia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|