 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arbuz229
Świeżak

Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:24, 23 Lut 2013 Temat postu: M52tu28b wypadanie zapłonu |
|
|
Witam koledzy borykam się z wypadaniem zapłonu już na wymieniałem sonda lambda przepływka sprawdzałęm ciśnienie spręrzania wszędzie w granicach 13 bar
Mierzoną miałem rezystancje przewodów do samego eku wszędzie taka sama ecu podaje napięcie na cewki wymieniłem dzisiaj wszystkie świece poskłądałęm podpinam kompa i teraz mi niechodzi na 4 cylinder a 5 ma dobre korekcje sprawdzane inpą teraz mnie ciekawi to co może być powodem takiego zjawiska wywalał sonde lambda na banku 1 przed katem mam 2 inn takie same sprawdzałęm na tamych dlaej wywala błąd tej sondy a jak pośmiga i podłącze inpe to pokazało mi przepływke wszystkie sondy i wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach ale jak patrze na korekcje to konkretnie najgorsze korekcje ma 4 i 1 a wcześniej 1 był ok 5 kulał.
Czasami ale to bardoz żadko auto podczas odpalania mogę kręcić kręcić i nie odpali ale odpuszcze i 2 raz odpalał odpala na strzała winne możę być koło pasowe mam bicie na tym kole i jest możliwość że czujnik położenia wału korbowego ma problem z interpretacją?? cewki sprawne świece nowe wiązka do samego ecu ok ecu emituje napięcie na cewki ciśnienei sprężania około 13 -13,5 wszędzie a auto kuleje wypada zapłon czasami tak wypadnie żę wyłączy cylinder dodam że jak wymieniałem świece to stare są równomiernie łądnie dopalone jasne świece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 21:29, 23 Lut 2013 Temat postu: Re: M52tu28b wypadanie zapłonu |
|
|
arbuz229 napisał: |
Czasami ale to bardoz żadko auto podczas odpalania mogę kręcić kręcić i nie odpali ale odpuszcze i 2 raz odpalał odpala na strzała ... |
u mnie bylo podobnie i wina lezala po tronie pompy paliwa a dokladnie wezyk w baku laczacy pompe z przewodami byl dziurawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:35, 23 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
arbuz229 napisał: |
Czasami ale to bardoz żadko auto podczas odpalania mogę kręcić kręcić i nie odpali ale odpuszcze i 2 raz odpalał odpala na strzała ... |
Akurat to mozesz bardzo latwo sprawdzic skoro masz inpe. Podpinasz kompa wchodzisz w Live data i patrzysz czy widać obroty wału. I porównujesz z drugą sytuacją gdy pali od kopa.
Reszty postu prawdę mowiąc nie rozumiem. Jakoś zawilo to wszystko napisane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arbuz229
Świeżak

Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:17, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wygląda to tak jak by rozjechały się mapy pb od lpg dzisiaj chciałem odłączyć sterownik esgi 2 odpiełem (komputer lpg) odpalam auto a on nawet nie prubuje odpalić lyko rozrusznik kręci podłączyłem sterownik lpg odpalił odrazu i przez 10 -15 s chodził ok na pb dziwi mnie to że bez sterownika lpg na pb nie odpalił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:49, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
To jak odepniesz klemy od aku to powinny wrócić ustawienia fabryczne w tym mapy to stany fabrycznego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arbuz229
Świeżak

Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:36, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no włąśnie odpiełem kleme robiłem restet podczas podpięcia obu klem ze sobą inpą kasowałem adaptacje i zawsze jest to samo
świece przed wczoraj wymieniałem cewki wymieniałęm bicie na kole pasowym może mieć wpływ na wypadanie zapłonu (np czujnik położenia wału może nie czytać czy od z kąd indziej bierze swój sygnał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|