|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 17:40, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Tak w przyblizeniu 1500zl za ok 10% przyrostu... Chyba bym wydal inaczej ta kase ale to Twoja decyzja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:47, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Myślę, że nie mozna tego tak mierzyc. Ciężko ocenić poprawę momentu w całym zakresie obrotów. Bo to torchę inna bajka. Disa + kolektor to jakies 800zl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 18:23, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No i dolot ze stozkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackolus
Soldati
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:40, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Wania dobrze mówi, przyrost mocy w stosunku do ceny w wolnossakach jest żenujący.
M52TU jest fajny i do dupowozu w zupełności starcza, po lekkich modach kasuje seryjne E36 328 i E46 330i
Ja absolutnie nie zdecydowałbym się na swap M54 przez nagminne żłopanie oleju w tych silnikach i brak możliwości rozwoju.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jackolus dnia Czw 11:42, 12 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:48, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
m54 odpada. Nie idę tą drogą. 1000zł to nie fortuna a poprawa elestycznosci powinna byc znaczaca. Jeśli będę zadowolony to będę myślał dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
caos
Soldati centrale
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:50, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
jackolus napisał: | Ja absolutnie nie zdecydowałbym się na swap M54 przez nagminne żłopanie oleju w tych silnikach i brak możliwości rozwoju. |
Z tym żłopaniem oleju to bym się tak nie spinał bo u mnie ten silnik bierze gdzies 0,5 litra na 15000. Fakt rozwijać tego silnika się nie opłaca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:46, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ps. Macie pojęcie czy takie rozwiazanie wejdzie po wyjeciu kola i bez cięcia podłogi? Z mozliwoscia przesuniecia w lewo lub prawo prz wydluzeniu jednej ze stron.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Sob 11:47, 14 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistar
Capo
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: MAZURY Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:04, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
sviru napisał: | Ps. Macie pojęcie czy takie rozwiazanie wejdzie po wyjeciu kola i bez cięcia podłogi? Z mozliwoscia przesuniecia w lewo lub prawo prz wydluzeniu jednej ze stron. |
to jak wróżenie z fusów albo porada u wróżbity macieja
załatw najpierw wszystkie wymiary, a potem wskakuj w kanał i pomierz pod autem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 12:45, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
A no az ciezko mi przyznac ale zgadzam sie z Karolem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:22, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ciekawostka - wydech stock 2.8 w srodku. Troche ograniczony przeplyw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:16, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Kiedyś trochę czytałem o tym. Tak jak napisał Saron tanio nie będzie. Kompresor do tego ostre wałki schricka i remap. To jedyny sens dla m52tub28 IMO. Wtedy będzie jechać
Kiedyś wysłałem zapytanie do Andrzeja Goduli o tuningu m52tub20. Napisał że silniki BMW są już na tyle dobre że nie ma co cudować. Chyba że drogie i nieopłacalne modyfikacje wewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistar
Capo
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: MAZURY Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:00, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Marqz napisał: | Kiedyś trochę czytałem o tym. Tak jak napisał Saron tanio nie będzie. Kompresor do tego ostre wałki schricka i remap. To jedyny sens dla m52tub28 IMO. Wtedy będzie jechać
Kiedyś wysłałem zapytanie do Andrzeja Goduli o tuningu m52tub20. Napisał że silniki BMW są już na tyle dobre że nie ma co cudować. Chyba że drogie i nieopłacalne modyfikacje wewnątrz. |
są ludzie którym tego nie przetłumaczysz i nadal będą rzeźbić w gównie a potem będą jarać się jak to oni odczuwają przyrost 5-20koni mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|