|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:01, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Taki maly offtop ktoś wie co do za rurka zaznacozna na czerowno - u mnie jest przecięta wzdłuż na długości jakiś 10cm. Dziś to znalazłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistar
Capo
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: MAZURY Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:06, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | Tfaktycznie porzadne modyfikacje, wez daj se na luz. Oboje wiemy ze kupil dojechansgo golasa z francji po przygodach i wielkim myciem i fotorelacjami robi z tego igle. Prawie kazda jego "modyfikacja" jest zwiazana z jakis fuckupem w jego aucie a jest z tego robiony zajebisty mod od tak. Dla mnie EOT |
ze wszystkim się zgadzam ale jeśli sviru ma ochotę wyebać 3-4 tysie to niech sie skontaktuje z piotresem i będzie miał u niego dużo podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 15:09, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Znajac piotresa to bedzie chcial od niego te 3-4k za sama "porade" albo za jego stare zaruchane czesci co pomoga mu w modyfikacjach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:13, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
sviru napisał: | Taki maly offtop ktoś wie co do za rurka zaznacozna na czerowno - u mnie jest przecięta wzdłuż na długości jakiś 10cm. Dziś to znalazłem.
|
Nie jest to czasem element przewietrzania skrzyni korbowej czyli tzw odmy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistar
Capo
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: MAZURY Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:35, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | Znajac piotresa to bedzie chcial od niego te 3-4k za sama "porade" albo za jego stare zaruchane czesci co pomoga mu w modyfikacjach |
być może
sviru, a nie lepiej sprzedać swój silnik za jakieś 3 tysie, dołożyć te swoje 3-4tysie i kupić tak jak saron ///M? Z tego co pamiętam to dał za silnik 7tysi.
Wtedy jest sens, a nie jakieś popierdułkowe modyfikacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:12, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | sviru napisał: | Taki maly offtop ktoś wie co do za rurka zaznacozna na czerowno - u mnie jest przecięta wzdłuż na długości jakiś 10cm. Dziś to znalazłem.
|
Nie jest to czasem element przewietrzania skrzyni korbowej czyli tzw odmy?? |
tak dokladnie. Miałem rozciety całkowicie... mam nadzieję, że to był powód falowania jak zimny.
swistar napisał: | Wania napisał: | Znajac piotresa to bedzie chcial od niego te 3-4k za sama "porade" albo za jego stare zaruchane czesci co pomoga mu w modyfikacjach |
być może
sviru, a nie lepiej sprzedać swój silnik za jakieś 3 tysie, dołożyć te swoje 3-4tysie i kupić tak jak saron ///M? Z tego co pamiętam to dał za silnik 7tysi.
Wtedy jest sens, a nie jakieś popierdułkowe modyfikacje |
Moj silnik raczej ejst wart max 2... a s50 chyba nie kupisz za mniej niz 10k obecenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:14, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dla zainteresowanych wynikami po modach na 2.8.
"Our remap on a standard 328i will make the car as quick if not quicker than 328i with m50 manifold with no remap to suit due to the extra torque it will have compared with a 328i with m50 manifold and NO remap
Been tested
A 328i with m50 manifold fitted will make around 208-212bhp on a dyno dynamics rolling road with or without bbtb fitted (see 2nd dyno graph)
but will have a flat spot before 3500-3700 different software can help the flat spots
Been tested
A 328i with m50 manifold fitted
our remap
Standard air box fitted
Will make 230-235
Been tested
Cold air induction kit fitted with above mods will make 235-239bhp
A 328i with
m50 inlet manifold fitted
m3 exhaust manifolds and full system
Standard air box
No remap will make 220-224bhp
With our remap will make 240-243bhp
Been tested
Standard air box holds back power
With cold air induction kit our remap makes 248-252bhp and revs up much faster
been tested
See pembo's 328i
[link widoczny dla zalogowanych]
328i with m50 inlet manifold
Air induction kit
USA m3 cams
Our remap on t1000's car back in 2006 made 263bhp there is loads of room for improvements in the mapping on this car still
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black
Capo
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:59, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Moj silnik raczej ejst wart max 2... a s50 chyba nie kupisz za mniej niz 10k obecenie.
|
Na allegro widziałem dwie sztuki niedawno, obie koło 7k jak Cię to pocieszy to mogę za 2k kupić twój stary silnik i zrobię sobie swapa z 1,8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:02, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Black napisał: | Cytat: | Moj silnik raczej ejst wart max 2... a s50 chyba nie kupisz za mniej niz 10k obecenie.
|
Na allegro widziałem dwie sztuki niedawno, obie koło 7k jak Cię to pocieszy to mogę za 2k kupić twój stary silnik i zrobię sobie swapa z 1,8 |
Za 7k to chyba moze byc bardzo ciężko.
Narazie nie sprzedaję bo finanse pozwalają tylko na grzebanie.
Więc plan jest prost:
- kolektor od m54
- pobawie sie dolotem (czy w inpie jest czujnik temp powietrza wpadającego?)
- nowe swiece irydowe denso (widziale ostatnio niezalezne dyno i urwali w bmw 5whp) - taki tak muszę zmienić
- regeneracja vanosa
i to na tyle obecnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black
Capo
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:17, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Odczujesz to w ogóle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:33, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Sądzę, że tak. Różnica w momencie powinna być znacząca. Przynajmniej ludzie piszą, że naprawde warto.
Poza tym nie wiem ile mój ma obecnie kucy. Od tego muszę zacząć - czyli hamownia na wiosnę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistar
Capo
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: MAZURY Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:28, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Black napisał: | Cytat: | Moj silnik raczej ejst wart max 2... a s50 chyba nie kupisz za mniej niz 10k obecenie.
|
Na allegro widziałem dwie sztuki niedawno, obie koło 7k jak Cię to pocieszy to mogę za 2k kupić twój stary silnik i zrobię sobie swapa z 1,8 |
Czyli sviru masz prawie z górki, dołożysz 4 tysie, które chcesz wywalić w błoto (bo tak to można nazwać) + jeszcze parę groszy i domowym sposobem będziesz miał sporo mocy.
Black napisał: | Odczujesz to w ogóle? |
sviru napisał: | Sądzę, że tak. Różnica w momencie powinna być znacząca. Przynajmniej ludzie piszą, że naprawde warto. |
hahaha, uważaj aby Ci podłogi przypadkiem nie wyrwało
Już był taki na forum co tjuningował chyba 1,8 is. Cudował z tym silnikiem, nawet pomalował go na czerwono (+5KM) i nic ciekawego mu z tego nie wyszło. Prócz oczywiście utopienia kasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:36, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Temat jest prxzewertowany, w kazda mozliwa strone. Na zachodzie sa topicy po 100 stron odnosnie dokladnie tej modyfikacji poparte hamowniami itp.
2.8 ma okolo 170 whp, 193 ma ale bhp. Jesli hamownia wypluje mi okolo 200 na kolach jakims cudem po tych modyfikacjach roznych to bedzie to moc zblizona do 3.0.
Nie spinam sie - traktuje to jako wyzwanie. Przyjdzie czas, przyjdzie i meski silnik jesli tak ma kiedys byc. Przy okazji calych tych wymian sobie odmy posprawdzam itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackolus
Soldati
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:23, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Konkretna odpowiedź bo mam ten silnik u siebie
Kolektor od M54B30 - koszt ze wszystkim około 8 stówek.
Modyfikacja mocno odczuwalna, szczególnie niuton z dołu.
Nie mierzyłem auta bo nie skończyłem modyfikacji, na bazie wiedzy forumowej z usa daje to średnio 12KM i 20Nm
Dolot:
Są też gotowe kity K&N z osłonami, koszt to około 9 stówek więc się mocno cenią.
Ogólnie rzecz biorąc osłonę można zrobić samemu (blacha/carbon/cokolwiek) , a dobry stożek to rząd wielkości 3 stówek.
W wolnossakach ważna jest pojemność dolotu, im dłuższa i grubsza rura za filtrem - tym lepiej.
Wałki:
Nie ma żadnych w rozsądnej cenie.
Napawanie to koszt około 2000zł + montaż i demontaż.
Osobiście mocno odradzam do dupowozu na co dzień.
Mapa:
Po odpięciu sond ten silnik przechodzi w tryb uśrednionej mapy paliwa, która NIE daje większych osiągów.
Komputer seryjny jest już rozkminiony, koszt programu to około 800zł.
Po wydechu, dolocie i kolektorze ma sens.
Jeśli jesteś z Warszawy to proszę o PW.
Wydech:
Ma bardzo duży sens przed programem, szczególnie wywalenie katalizatorów oraz przerobienie na dwururkę pod koniec ( w przypadku E36, nie wiem jak Zetka ).
Barany - nie ma sensu ze względu na koszt. To nie jest wyczynowy silnik, dlatego warto podchodzić realnie do modów.
Co do Twojej czterorurki:
Na bazie mojego Compacta - bez cięcia podłogi nie wejdzie z tłumikami.
Zostaje Ci z rzeźby na seryjnych komponentach puszka z E46 M3 która zmieści się przed pasem tylnym, ale dźwięk jest jak metaliczny kaszel świni.
Osiągi po modyfikacjach:
Wkładka K&N seryjnej puszki
Wydech bez katów, końcowy tłumik przelot
DISA E46 330i + Kolektor E46 330i
Gotowy Chip z podciągniętą mapą (nie osobne strojenie)
100-200 19sekund
Szybszy od serii o 3 długości samochodu na próbie 50-250
Mam nadzieję, że pomogłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jackolus dnia Śro 16:26, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:42, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki za rzeczową wypowiedz. Potwierdzasz to co zostalo naskrobane .
Kolektor i disa + lekki mod dolotu. Na tym poprzestanę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|