 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:13, 23 Kwi 2011 Temat postu: m52b28tu - moc i kolektory |
|
|
Macie jakieś info odnośnie tuningu kolektora dolotowego w m52b28tu?
Wiem, ze tutaj już nie pasuje tak jak do M52b28.
Ponoc mozna wrzucic kolektor od m54b30 z małą przejściówką na przepustnicę.
Wiem, ze 2.8i jest jakoś odgórnie ograniczone poniewaz w DE mieli swego czasu większe podatki od aut powyzej 193hp.
Pewnie dlatego jest taka roznica w silniku 3.0.
Znalazlem jeszcze cos takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Patrzac na fotki kolektor dolotowy w moim podowjnym vanosie jest na wlocie kanalow zawezony... wydaje sie to byc celowy zabieg zeby ograniczyc moc tego auta.
Interesuja mnie mody, ktore mozna ogarnac w miare latwy sposob bez masakrowania auta.
dolot/wylot itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Sob 22:18, 23 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batim
Przyjaciel Forum

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:13, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jestem ciekaw co da zmiana w m52tub25. Piotres gratuluje zakupu. ja poluje na ten z 2.5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:33, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Temat przyszlosciowy . Moze kiedys kto wie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batim
Przyjaciel Forum

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:47, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No tak rzeczywiście. No napewno to coś polepszy... a jeszcze mnie ciekawi jak ze spalaniem... Jeśli chodzi o doloty to ja na swoim przykladzie doswiadczyłem zawsze wzrostu zużycia jak kombinowałem z filtrem. Dobrze założony airbox w moim poprzednim silniku M43 spowodował wzrost średnio o 0,5L na 100. Wiem to bo lubie sprawdzać jak auto spala przy różnych warunkach itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:56, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie takie mody to tylko z wykresem. Oczywiscie z wykresem przed i po najlepiej z tej samej hamowni i w podobnych warunkach atmosferycznych. Inaczej wg mnie takie modzenie nie ma sensu. A to ze kots czuje ze jest lepiej to tam mozna miedzy bajki wlozyc bo autosugestia i fantazja ulanska dziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batim
Przyjaciel Forum

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:44, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Oh Saronie, ależ masz racje ja też uważam, że hamownia to podstawa jeśli chodzi o modyfikacje. Jakbym miał w pobliżu hamownie to już dawno miałbym wykres obecnej mocy silnika, a pozniej po założeniu kolektora też bym zrobił. Wiadomo u mnie może być dużo popsute wydechem i obecnym dolotem dlatego ja to... wręcz muszę sprawdzić co i jak z mocą na dzień dzisiejszy. Piotres mam nadzieję, że Ty zrobisz hamowanie przed i po
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 13:55, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
piotres napisał: |
Z3 (2.5l) BJ 01.98 - 09.2000 (M52TÜ) (170PS -> 197,6PS) +27,6PS
Z3 (2.8l) BJ 09.98 - 05.2000 (193PS -> 221,3PS) +28,3PS
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emek
Soldati centrale

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:42, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Całkiem sympatycznie, jeszcze jakiś program i może dobijesz do 220KM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Emek dnia Pon 12:43, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 18:53, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
barany...
ale tak jak Saron powiedzial i ja uwazam tak samo, na kolejnym spocie najlepiej u Ciebie jedziemy wszyscy tego samego dnia na ta hamownie (Madmarx, Ty, Saron, Batim, Amster, Ja i kto tam jeszcze przybedzie) i dopiero wtedy bedziemy mieli miarodajne wyniki a nie jakies 208 z czapy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 8:02, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
piotres napisał: |
208 z czapy ? |
przy tym jak mozna rozne to wyniki otrzymac na jednej hamowni zaleznosci od wielu czynnikow to rownie dobrze mozesz miec 188, 192 czy tez 208 a zdrowe seryjne M52TU bedzie miec 186, 190 czy 206... rozumiesz co mam na mysli?
piotres napisał: |
Nie wiem cos ty taki uprzedzony do tych hamowni, ale wiem ze niektorzy z S50B32 pod maskami tak maja, i jest to raczej zrozumiałe . |
wiesz, niektore M52TU maja po 108 ale co z tego skoro to zlomy? no chyba ze lubisz sie porownywac z pazdzierzami bo wtedy nie ma problemu ze znalezieniem S85 ktore bedzie miec 208...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 13:09, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
wlasnie widze ze nie rozumiesz co jeszcze pokazujesz tym postem... jedz tego samego dnia i zmierz oba auta w prawie idealnych warunkach i wtedy porownaj wyniki z tymi co podaje producent i % miedzy autami w przeciwnym wypadku te 208 jest z czapy.
albo inaczej:
skad masz pewnosc ze tego samego dnia co Madmarx nie mial bys 189?
nie rozumiem ludzi ktorzy uwazaja hamownie jako 100% pewnosci w wynikach nie mowiac juz o jakosci tej danej hamowni.
tak jak z kazdymi pomiarami (jako Mr inz pewnie wiesz co mam na mysli) gdy cos mierzymy robimy ich jak najwiecej i najlepiej przy jednych panujacych warunkach bo kazdy odmienne wyniki odbiegajace od normy uznaje sie jako "blad pomiarowy".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14:21, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
piotres napisał: | Jednego dnia masz 208KM, a drugiego 185KM. Doobre.  |
widze ze wszystko zrozumiales no ale postaram sie ostatni raz Ci wytlumaczyc:
ilosc koni masz ta sama ale wynik mozesz miec za kazdym razem inny i nie jest to moj wymysl tylko tak jest. skoro nierozumiesz najprostrzej rzeczy jaka jest porownanie ze soba wynikow/pomiarow to ja sie juz nie bede meczyc.
gratuluje wyniku 208
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14:24, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ps. jak juz nacisniesz wyslij to po EDIT'cie posta zaznacz co edytowales bo pozniej trzeba czytac Twoj post 7 razy bo ciagle znaczenie zmienia...
MR - PAN
a nie MGR jako magister
wiec Mr inz - Pan inzynier no ale widze ze tutaj bardzo pasuje powiedzenie z mojej uczelni:
skoro Ty masz inzyniera to ja juz do lekarza nie pojde <--- to jest zart wiec sie nie spinaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmarx
Soldati centrale

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:49, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie kłućta się. Możemy zrobić spęd i pojechać na tą hamownie. Drugi raz będę miał po tzw. kosztach Podejrzewam, że i Amster tez by się tam przejechał. Zbierzemy z 5-6 osób i możemy skoczyć. A potem będziemy mierzyć kto ma dłuższego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batim
Przyjaciel Forum

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:30, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam i tak najlepszy wynik 208NM hehe tyle co Piotres mocy
Ja jestem zaa grupowym hamowaniem w przyszłości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|