|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blackwolf1
Świeżak
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:17, 13 Wrz 2015 Temat postu: kompresor do silnika 1.8 116 KM |
|
|
Witam , od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem zetki I tak zastanawiam się czy ktoś z forumowiczów montował do swojego kochanego autka kompresor pochodzący z mercedesa? czy to daje jakieś znaczne rezultaty? i czy duże zmiany trzeba wprowadzać by coś takiego zamontować? oczywiście mój silnik to 1.8 116KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistar
Capo
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: MAZURY Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:55, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nie ma sensu, szkoda kasy. Jak brakuje mocy to tylko swap silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
z3_roadster
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:08, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
swistar napisał: | Nie ma sensu, szkoda kasy. Jak brakuje mocy to tylko swap silnika. |
swap też nie ma sensu i też szkoda kasy, jak brakuje mocy to sprzedać i kupić mocniejszą
Wyjdzie Cie to najtaniej a przy okazji będziesz miał szeroki zad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blackwolf1
Świeżak
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:12, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
ale nie chce jej sprzedawać, tylko lekko podrasować większość prac związanych z dołożeniem tego ustrojstwa wykonam sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
z3_roadster
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:30, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
10 koników więcej możesz uzyskać w bardzo prosty sposób, bez inwestowania, 30min roboty
Wiem, że to tylko 10 ale na początek może i to dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blackwolf1
Świeżak
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:36, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
był bym bardzo wdzięczny jak byś mi powiedział na początek wystarczy bo teraz i tak nie chce zakładać kompresora tylko w zimie jak autko będzie czekało na sezon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
z3_roadster
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:46, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A więc tak, w Twojej zetce na 1KM przypada 12KG wagi auta zatem wywal koło zapasowe wraz z koszem, odkręć ciężarki przy odbojach belki tylnej i tankuj tylko za 5 dych, zostaje jeszcze przedni fotel no ale on może się przydać
Śmieszne prawda ? Ale jak to zrobisz to tak jakbyś miał 10KM więcej za free
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blackwolf1
Świeżak
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:43, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
koła zapasowego już dawno nie ma bo jest tam butla z gazem, fotel się przydaje jak jest jakaś chętna na przejażdżkę paliwa mało kiedy tankuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
z3_roadster
Soldati centrale
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:29, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
blackwolf1 napisał: | koła zapasowego już dawno nie ma bo jest tam butla z gazem, fotel się przydaje jak jest jakaś chętna na przejażdżkę paliwa mało kiedy tankuje |
W takim razie olej moc i delektuj się tanią jazdą bez dachu a jak się zakochasz w model Z to na pewno zapragniesz szerokiego tyłu i paru detali które mają wersje po lifcie więc i tak sprzedasz ten egzemplarz i wtedy kupisz coś z jedynym słusznym do tego auta silnikiem R6.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżolero
czopek
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Nowa Ruda Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:04, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
LPG I kompresor - według mnie jedno przeczy drugiemu i jest to totalną abstrakcją.
Ale skoro chcesz dążyć do celu to zakładaj kompresor z Merca.
Będziesz chyba pierwszy co takie coś wykona i możesz przetrzeć szlaki innym, którzy mają w głowie taki sam plan jak Ty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blinket
Soldati centrale
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżolero
czopek
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Nowa Ruda Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:43, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Turbo a Kompresor to zupełnie inne szlaki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistar
Capo
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: MAZURY Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:04, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dżolero napisał: |
Turbo a Kompresor to zupełnie inne szlaki |
Są tacy co sądzą, że turbo to to samo co kompresor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blinket
Soldati centrale
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:40, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dżolero napisał: |
Turbo a Kompresor to zupełnie inne szlaki |
Pamiętałem, że na YT był filmik z jakąś doładowaną Zetką 1.8, wpisałem Z3 kompressor i znalazło ten film który pamiętałem, faktycznie turbo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżolero
czopek
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Nowa Ruda Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:08, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Bo większość laików tak myśli, że turbo i kompresor to to samo.
W tej Z3 z filmu siedzi turbo z Audi TT i pomimo wielkiej pracy i hajsu jakie tam zostało wsadzone imponująco to nie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|