 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:36, 26 Kwi 2012 Temat postu: kierownica, poduszka, airbag - jakie klucze?? |
|
|
Jakie sa potrzebne klucze alby zdjac kierownice serducho??
Chodzi mi o te do odkrecenia poduchy czyli czy jest zwykly srubokret krzyzowy czy torxy i pozniej do tej centralnej nakretki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum

Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 3:04, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Według tego opisu poducha jest przykręcona na 2 torxy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:37, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no dobra to torxow wezme caly komplet a jaka nasadka do odkrecenia kiery??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 7:44, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co pamietam to 17. jezeli chcesz zdjac jeszcze kiere to potrzebujesz w ch%j malego torxa do odkrecenia kabla masowego od tasmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:47, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ok, damy rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:02, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
tak dla potomnych - przy zdejmowaniu kierownicy warto zaznaczyc sobie jak byla zalozona bo nie ma na niej zadnego odnosnika w stosunku do walka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 17:32, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
co robiles cwaniaczku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:20, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
musialem wyjac zegary i cos sprawdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum

Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Sob 3:34, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Widzę, że masz porządną meksykańską kierownicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 7:54, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
bylo trzeba zapytac, kazda Z3 ma kontrolke pasow bezpieczenstwa w zegarach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emek
Soldati centrale

Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:42, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | musialem wyjac zegary i cos sprawdzic  |
Zegary idzie łatwo wyjąć bez zdejmowania kiery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:23, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | bylo trzeba zapytac, kazda Z3 ma kontrolke pasow bezpieczenstwa w zegarach  |
I tu sie mylisz. Ale dowiesz sie wkrotce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:04, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Przyłącze się do tematu i zapytam. Kupiłem kierownicę po lifcie i teraz mam problem z instalacją. Ktoś polutował wcześniej kable bezpośrednio z taśmą i na dodatek 4 sa wykorzystane a dwa leżą luzem. Zamontowano taśmę i kierownicę przed liftem. Mam pytanie: od czego są te dwa kable (szaro-brązowy i szaro-czarny). Kierownica M pakiet "serducho".
Moja instalacja (niezła pajęczyna)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JackBoy dnia Czw 0:22, 14 Lis 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:15, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Wygląda na to, że kabel szaro-brązowy i szaro czarny idą do "contact ring" ktory znajduje się w kierownicy lub w kolumnie kierownicy a dalej odpowiednio przez czarny i brązowy kabel do "gas generator" czyli do naboju. Oba przewody idą do sterownika AirBag na piny 10 i 11.
Natomiast nie wiem gdzie idzie reszta kabli ze zdjęcia. Nie są to czasem kable dołożone??
Jacek to co masz to nie jest żadna pajęczyna. To są jedynie 4 kable i 2 luźne.
Kiedyś wklejałem foto pajęczyny ale moze nie widziałes
To jest pajęczyna. Ta instalacja na zdjęciu uległa częściowemu spaleniu. Dla "ułatwienia" wszystkie kable są białe (brązowe to masa) i każdy ma nadrukowane nr. Wszystko fajnie jak auto jest świerze to nr widać doskonale. Gorzej jak coś sie zadzieje i kabelki zaczynają sie hajcować i zmieniać kolor na szary i napisy robią sie nieczytelne. Wtedy to jest "sciana płaczu".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Czw 21:30, 14 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|