 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smomat
Boss

Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:43, 18 Sie 2015 Temat postu: Kierownica multifunkcyjna w Z3 |
|
|
Z tego co wiem, to nie ma tego tematu, a chciałbym go zgłębić i dowiedzieć się czy w ogóle jest możliwość dołożenia tych guzików np. z E39. Oczywiście w taki sposób, żeby obsługiwać radio oraz tempomat!
Wiem, że Wania kiedyś coś próbował z tym zrobić,ale w swojej galerii nie opisał tego. Może zaczniemy zbierać informację na ten temat w tym właśnie dziale ?
ktoś coś wie na temat multifunkcyjnej kierownicy w Z3 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 15:51, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
da sie bez problemu z oryginalnym radiem bmw (z nie oryginalnym trzeba dac modul sterujacy danym radiem), z tempomatem tez sie da ale jest to troche pierdolenia bo trzeba caly modul z E39 dac z odpowiednim HW i SW. no i rezygnujemy wtedy z manetki.
prosze: [link widoczny dla zalogowanych]
pamietam ze sa tam bledy ktore wylapalem ale nei chce mi sie nad tym pochylac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 15:52, 18 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smomat
Boss

Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:59, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
rozumiem, że do innego radia niż oryginalne można zapomnieć o temacie ?
możesz wyjaśnić co to SW i HW, bo nie wiem o co chodzi ?
Dzieki za link! Przestudiuję w domu w wolnej chwili!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smomat dnia Wto 16:00, 18 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 16:03, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
np HW06 SW03
a tutaj
HW07 SW04
z nieoryginalnym radiem sie da tylko trzeba wydac dodatkowa kase i chyba nie kazde radio ma taka mozliwosc:
np [link widoczny dla zalogowanych]
pamietaj ze oprocz guzikow multifunkcji musisz tez miec tasme kierownicy od multifunkcji
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 16:04, 18 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:51, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Manetka tempomatu ma w sobie zwykłe włączniki, takie same ma kierownica wiec moim zdaniem z tym nie byłoby żadnego problemu. Tyle ze moim zdaniem manetka jest zdecydowanie wygodniejsza - mam porównanie bo w e46 mam tempomat obsługiwany wlasnie z kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 18:17, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Kiera nie ma!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 18:17, 18 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:28, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jak nie? A co ma? Sprawdzałem kiedyś na schemacie e39 i wyglądały na zwykle przełączniki w kierownicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 6:42, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
To sie przyjrzyj tasmie kierownicy z multi i bez. Jak znajdziesz roznice to zrozumiesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:57, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Taśma do multi ma dodatkowe piny, to wiem, czymś jeszcze sie różni?
Wydaje mi się, ze da się pożenić taką taśmę bezpośrednio z modułem tempomatu do Z3 bez niczego dodatkowego po drodze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 10:11, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
ma tylko jeden dodatkowy przewod. twoje wlaczniki w kierze sa jak najbardziej ale cyfrowo leca na modulu po jednym kabelku nie tak jak w przypadku manetki. teraz rozumiesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:57, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
No to zaskoczyłeś mnie, w e46 na 90% nie ma żadnej multipleksacji tylko kilka dodatkowych pinów do taśmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|