 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jucha
Capo

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GORLICE Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:40, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
smomat napisał: | Jucha, ale testowales te swoje Red Stuff'y czy tylko w teorii mowisz ze nie pyla ?
Na papierze, to i moje Green Stuff'y mialy mniej pylic niz OEM  | tak konkretnie to jeszcze nie testowałem ale w teorii to ładnie piszą o swojim produkcie- cytat-REDSTUFF CERAMIK -
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6. - CZY TO PRAWDA???pożyjemy- zobaczymy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:48, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
A ile kosztuje komplet na tarcze 325mm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:09, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie ja bym się nie rozpędzał tak z tymi Red Stuff. Słyszałem kilka opinii, że owszem przyzwoicie hamują ale jedynie po rozgrzaniu. Co nie jest bez znaczenia przy cywilnym aucie użytkowanym normalnie w ruchu ulicznym. Słyszałem o przypadkach gdy właściel pomimo, że wiedział, że musi je rozgrzać to zapominał o tym i przy wyjeździe po bułki i mleko potrafił narobić w pory bo wali w pedał a tam hamowanie liche.
Jeśli chodzi o skuteczność hamowania to sporo osób poleca DS2500 marki Ferrodo ale nie wiem jak z pyleniem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Wto 22:23, 01 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jucha
Capo

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GORLICE Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:27, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
scarab napisał: | A ile kosztuje komplet na tarcze 325mm? | -lepiej tyrknij do sprzedawców tych klocków to ci powiedzą bo moje kupione są za 520 zl za komplet-przód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jucha
Capo

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GORLICE Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:32, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | Panowie ja bym się nie rozpędzał tak z tymi Red Stuff. Słyszałem kilka opinii, że owszem przyzwoicie hamują ale jedynie po rozgrzaniu. Co nie jest bez znaczenia przy cywilnym aucie użytkowanym normalnie w ruchu ulicznym. Słyszałem o przypadkach gdy właściel pomimo, że wiedział, że musi je rozgrzać to zapominał o tym i przy wyjeździe po bułki i mleko potrafił narobić w pory bo wali w pedał a tam hamowanie liche.
Jeśli chodzi o skuteczność hamowania to sporo osób poleca DS2500 marki Ferrodo ale nie wiem jak z pyleniem | - dlatego napisałem że ich nie testowałem ,po próbach na torze i w ruchu ulicznym będe coś wiecej mógł powiedzieć o nich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smomat
Boss

Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:46, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja chyba jednak sie skusze na te red stuff'y....
Drozsze od Green'oe sa o 80-90zl ( mowie tutaj o komplecie na tylna os, bo tam mi sie koncza klocki ). A ze mam tarcze tez EBC, to do kompletu raczej rozpatrywal bym produkty EBC.
Ja nic zlego nie moge powiedziec o Green Stuff'ach poza tym ze na moje oko za duzo pyla. Hamuja dobrze jak sa zimne, nie mialem takiej historii z nimi jak Saron wyzej pisal, a tym bardziej nie mialem zlych wspomnien jak byly rozgrzane, wlasciwie, to nie raz mnie na krotkim odcinku zAtrzymaly z predkosci 150-160 km/h! Tak wiec green stuff'y do mocy 150-170 koni moge szczerze polecic - do mocniejszych aut moga juz nie byc tak wydajne. Moj kumpel mial green stuffy do 7gen type-R'a i do tego auta juz nie byly takie super. Jesli by tak nie pylily, to nie bylo by tematu, kupil bym takie same, a ze pyla, to musze rozejrzec sie za innymi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:55, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Smomat dziwi mnie trochę Twoje podejście. Green Suff to klocki tuningowe projektowane do aut z niewielkimi modyfikacjami itp. Red Stuff to klocki jeszcze bardziej tunningowe z przeznaczeniem do amatorskiej jazdy po torze. Myślisz, że producent projektując klocki o takim przznaczeniu przejmował się tym czy one będą pylić czy nie?? Wg mnie miał to kompletnie w dupie. Mają hamować i być odporne na przegrzanie. A reszta nie ma większego znaczenia. Ty natomiast narzekając że poprzednie klocki pylą chcesz założyć jeszcze bardziej zaawansowane klocki tego samego producenta. Gdzie tu logika??
Sam producent na swojej stronie dał takie porównanie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Wto 22:57, 01 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smomat
Boss

Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 4:58, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Saron, no jak sam widzisz producent zapewnia mniejsze pylenie i dluzsza szywotnosc red stuff'ow nad green stuff'ami, wiec w teorii powinno byc lepiej. Nikt tego nie przetestowal, wiec ktos musi byc pierwszy;)
Na razie to i tak ich nie kupie,bo nie mam $$$
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 6:32, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Mniej pyla bo sa twrdsze i sie slabiej scieraja wiec tarcza dostaje bardziej po dupie plus ww przez Sarona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blinket
Soldati centrale

Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:24, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Co myślicie o takim rozwiązaniu do Z3?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena słuszna, ale może warto? W teorii sporo lepsze hamowanie powinno być porównując nawet do zacisków z E46 330i/d - tutaj jednak 4 tłoczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:45, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jak masz mozliwosc to ta cene mozesz zmniejszyc o polowe bo najczesciej sa to zaciski od innych wozow kupilne za ok 300zl szt plus adapter dobrze wymierzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:47, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
a przy swapie myślicie o zmianie samego serva hamulcowego? Sama zmiana tarcz to chyba połowa sukcesu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:04, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Bardzo podobają mi się te czterotłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo ale nie podoba mi się cena 1800 zł za dwa stare odmalowane zaciski plus adaptery to w mojej opinii trochę dużo. Do tego trzeba doliczyć koszt tarcz hamulcowych i klocków. Nie wiem jaki jest faktyczny koszt przygotowania takiego zestawu ale w mojej opinii ta cena jest dość mocno wygórowana.
serpicol napisał: | a przy swapie myślicie o zmianie samego serva hamulcowego? Sama zmiana tarcz to chyba połowa sukcesu? |
Serwo to ty zostaw w spokoju. Ono spokojnie wyrabia. Zamiast tego warto pomyśleć o wymianie przednich opon na semislick. U mnie np jedynym ograniczeniem są w tej chwili przednie opony. Po co mi na kolejne większe hamulce jak już na tym co mam przy każdym ostrzejszym hamowaniu włącza mi się ABS. I nici z ostrego hamowania.
Wiadomo, że im grubsza i większa tarcza tym większa wytrzymałość cieplna na odkształcenia i odporność na fading. Do tego wielotłoczkowy zacisk działający szybciej pewniej i bardziej bezpośrednio z lepszą siłą dociskającą klocki. Ale co nam po tym wszystkim jak nawet niezbyt mocne depnięcie w hamulec powoduje zablokowanie kół i ingerencję ABS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabolo17
Soldati centrale

Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:29, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Bardzo podobają mi się te czterotłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo ale nie podoba mi się cena 1800 zł za dwa stare odmalowane zaciski plus adaptery to w mojej opinii trochę dużo. Do tego trzeba doliczyć koszt tarcz hamulcowych i klocków. Nie wiem jaki jest faktyczny koszt przygotowania takiego zestawu ale w mojej opinii ta cena jest dość mocno wygórowana. |
zaciski +- 300-500zł , adaptery około 500zł.
Wbrew pozorom cena nie jest zła biorąc pod uwagę ze zaciski są po regeneracji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blinket
Soldati centrale

Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:36, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Łatwo powiedzieć, że można mieć to samo za połowę ceny ale:
- trzeba znaleźć takie zaciski
- trzeba je oddać do regeneracji/piaskowania/malowania albo część zrobić samemu
- trzeba dorobić lub zlecić dorobienie adapterów
To wszystko kosztuje złotówki oraz przede wszystkim czas. Nie każdy go ma, albo nie każdy chce go tracić na takie zabawy. Gość nie robi tego charytatywnie i też musi coś na tym zarobić.
Prawdą jest, że te zaciski z aukcji są drogie, jeżeli porównamy je do kupna zacisków od E46 330i/d, ale pytanie: czy warto zdecydować się na taką opcję, pozostaje aktualne. Jak uważacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|