Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hamulce
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asmo
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:40, 18 Mar 2014    Temat postu:

hehe dzieki za odpowiedz, wlasnie roznicy jest ok 2 cm z tego co dzis sprawdzilem i w necie i na zywo, poza tym jest roznica w srednicy szczek od recznego, ale to najmniejszy problem, nie wiem wlasnie czy przez te 2cm zacisk bedzie pasowal...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:43, 18 Mar 2014    Temat postu:

Tu nie chodzi o zacisk a od "głębokość" bębna do ręcznego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asmo
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:45, 18 Mar 2014    Temat postu:

no dokladnie, o to tez mi chodzi, ale tam sami jesli tarcza jest bardziej na zewnatrz, bo jest, to czy zacisk (oczywiscie od e46) montowany w tym miejscu seryjnym bedzie siegal do tarczy, czy bedzie potrzebny jakis adapter

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:51, 18 Mar 2014    Temat postu:

Na pewno będzie potrzebny jakoś adapter.

Ale tak jak pisałęm adapter nie jest twoim problemem. Problemem jest właśnie głębokość tarczy bo jeśli założysz tarczę z E46 na piastę Z3 i do tego adapter na zacisk to jeszcze pozostaje kwestia ręcznego. Szczękom od ręcznego będzie brakować te 2cm do bębna. I to jest główny problem.

Przyjrzyj się jeszcze tarczom do E39 bo tam są stosowane również takie głębokie tarcze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nadir
Soldati
Soldati



Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa-Zabłotne
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:32, 21 Mar 2014    Temat postu:

Pojawiła się opinia ze można zmienić tarcze lite na wentylowane za pomocą zmiany samego jarzma. Otóż ja dziś zmieniłem swoje lite tarcze na wentylowane (mam wersje z silnikiem 1,9 m43 z 99roku). Nie da się zrobić tej modyfikacji bez zmiany zaciskow. Być może na starych klockach by się dało ale na pewno nie z nowymi. Ja kupiłem zaciski z symbolem (niepamietam)/22. Stare mają 54/12. Druga cyfra oznacza najwidoczniej grubość tarcz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yash
Soldati
Soldati



Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:40, 22 Mar 2014    Temat postu:

Dla E36 do hamulców E46 330 z przodu idealnie pasują te z E46 325/328, wtedy rozkład siły hamowania jest idealny: 68/32 %.
Podobnie, E46 325/8i front, E36 328iC rear 68% / 32%


całkiem ciekawa dyskusja na temat:
[link widoczny dla zalogowanych]

gdzieś w tym wątku jest też o ręcznym


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yash dnia Sob 10:18, 22 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabolo17
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:52, 23 Mar 2014    Temat postu:

nadir napisał:
Pojawiła się opinia ze można zmienić tarcze lite na wentylowane za pomocą zmiany samego jarzma. Otóż ja dziś zmieniłem swoje lite tarcze na wentylowane (mam wersje z silnikiem 1,9 m43 z 99roku). Nie da się zrobić tej modyfikacji bez zmiany zaciskow. Być może na starych klockach by się dało ale na pewno nie z nowymi. Ja kupiłem zaciski z symbolem (niepamietam)/22. Stare mają 54/12. Druga cyfra oznacza najwidoczniej grubość tarcz.



jest szansa ze wystarczy wymiana samych tłoczków w zaciskach- prawdopodobnie w wersji z tarczami litymi tłoczek jest dłuższy - teoria podparta jakimiś tam doświadczeniami ale nigdy nie sprawdzona Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:58, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Szybkie pytanie - robiąc swap hamulców na większe z e46 trzeba zmieniać też osłony tarcz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:03, 19 Kwi 2014    Temat postu:

nie trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:09, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Nie ma to znaczenia dla chłodzenia tarcz itd?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:14, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Eeeee no bez przesady na F1 nie jedziesz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
caos
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:38, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Nie trzeba zmieniac oslon. Tak btw to jeden z takich modow gdzie wyraznie czuc roznice Smile hamowanie z poloneza --> samochod z 21 wieku Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yash
Soldati
Soldati



Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:47, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Prawda! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:58, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Przekonaliście mnie, zaciski i jarzma od e46 330 upolowane Very Happy Teraz tylko muszę wybrać jakieś tarcze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabolo17
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:08, 20 Kwi 2014    Temat postu:

ja jednak stwierdziłem ze skusze się na zaciski 4 tłokowe z porsche, mają dużo fajniejszy wygląd i są sporo lżejsze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 5 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin