|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo
Soldati centrale
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psd Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:40, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
hehe dzieki za odpowiedz, wlasnie roznicy jest ok 2 cm z tego co dzis sprawdzilem i w necie i na zywo, poza tym jest roznica w srednicy szczek od recznego, ale to najmniejszy problem, nie wiem wlasnie czy przez te 2cm zacisk bedzie pasowal...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:43, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Tu nie chodzi o zacisk a od "głębokość" bębna do ręcznego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo
Soldati centrale
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psd Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:45, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
no dokladnie, o to tez mi chodzi, ale tam sami jesli tarcza jest bardziej na zewnatrz, bo jest, to czy zacisk (oczywiscie od e46) montowany w tym miejscu seryjnym bedzie siegal do tarczy, czy bedzie potrzebny jakis adapter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:51, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Na pewno będzie potrzebny jakoś adapter.
Ale tak jak pisałęm adapter nie jest twoim problemem. Problemem jest właśnie głębokość tarczy bo jeśli założysz tarczę z E46 na piastę Z3 i do tego adapter na zacisk to jeszcze pozostaje kwestia ręcznego. Szczękom od ręcznego będzie brakować te 2cm do bębna. I to jest główny problem.
Przyjrzyj się jeszcze tarczom do E39 bo tam są stosowane również takie głębokie tarcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nadir
Soldati
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa-Zabłotne Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:32, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Pojawiła się opinia ze można zmienić tarcze lite na wentylowane za pomocą zmiany samego jarzma. Otóż ja dziś zmieniłem swoje lite tarcze na wentylowane (mam wersje z silnikiem 1,9 m43 z 99roku). Nie da się zrobić tej modyfikacji bez zmiany zaciskow. Być może na starych klockach by się dało ale na pewno nie z nowymi. Ja kupiłem zaciski z symbolem (niepamietam)/22. Stare mają 54/12. Druga cyfra oznacza najwidoczniej grubość tarcz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yash
Soldati
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:40, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dla E36 do hamulców E46 330 z przodu idealnie pasują te z E46 325/328, wtedy rozkład siły hamowania jest idealny: 68/32 %.
Podobnie, E46 325/8i front, E36 328iC rear 68% / 32%
całkiem ciekawa dyskusja na temat:
[link widoczny dla zalogowanych]
gdzieś w tym wątku jest też o ręcznym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yash dnia Sob 10:18, 22 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabolo17
Soldati centrale
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:52, 23 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
nadir napisał: | Pojawiła się opinia ze można zmienić tarcze lite na wentylowane za pomocą zmiany samego jarzma. Otóż ja dziś zmieniłem swoje lite tarcze na wentylowane (mam wersje z silnikiem 1,9 m43 z 99roku). Nie da się zrobić tej modyfikacji bez zmiany zaciskow. Być może na starych klockach by się dało ale na pewno nie z nowymi. Ja kupiłem zaciski z symbolem (niepamietam)/22. Stare mają 54/12. Druga cyfra oznacza najwidoczniej grubość tarcz. |
jest szansa ze wystarczy wymiana samych tłoczków w zaciskach- prawdopodobnie w wersji z tarczami litymi tłoczek jest dłuższy - teoria podparta jakimiś tam doświadczeniami ale nigdy nie sprawdzona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:58, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Szybkie pytanie - robiąc swap hamulców na większe z e46 trzeba zmieniać też osłony tarcz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:03, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
nie trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:09, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma to znaczenia dla chłodzenia tarcz itd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:14, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Eeeee no bez przesady na F1 nie jedziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
caos
Soldati centrale
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:38, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba zmieniac oslon. Tak btw to jeden z takich modow gdzie wyraznie czuc roznice hamowanie z poloneza --> samochod z 21 wieku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yash
Soldati
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:47, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Prawda!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:58, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Przekonaliście mnie, zaciski i jarzma od e46 330 upolowane Teraz tylko muszę wybrać jakieś tarcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabolo17
Soldati centrale
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:08, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
ja jednak stwierdziłem ze skusze się na zaciski 4 tłokowe z porsche, mają dużo fajniejszy wygląd i są sporo lżejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|