 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:21, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
czy przewody hamulcowe przednie da się z powodzeniem zastosować od e36 w z3? Mam na myśli te elastyczne...czy pasować będą gwintami i dlugością? Mam możliwość kupienia taniej w stalowym oplocie...ale właśnie od e36 m 3.2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez serpicol dnia Pon 7:26, 16 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:35, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
kolejne pytanie
czy tylne tarcze są identyczne w z3 coupe jak w e36 kompakcie? pytam, bo realoem nic nie podpowiada.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez serpicol dnia Śro 18:54, 22 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:09, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Nie są identyczne. Różnią się przede wszystkim wysokością. W Z3 83mm a w Compact 78mm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Śro 21:10, 22 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:36, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
True, gołym okiem widać, że tylne tarcze nie podejdą do Z3 z żadnego innego modelu BMW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blinket
Soldati centrale

Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:40, 07 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie nabyłem drogą kupna komplet zacisków z 330i/d na przód i się zastanawiam czy regenerować je i malować samemu, czy lepiej oddać do piaskowania i malowania proszkowego. Jak było u Was?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtasm5
Soldati

Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TJE-TK Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:53, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
a który z was wrzucał może pompę hamulcową od tych hamulcy które dokupowaliście?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss

Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:10, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Te heble są dedykowane do e46 330i / 330d, a w nich występuje ta sama pompa dla wszystkich wersji silnikowych, niezależnie od wielkości tarcz:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtasm5
Soldati

Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TJE-TK Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:57, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A moim zdaniem tłok w pompie ma 25mm a nie 22mm, a cylinderek w zacisku ma 54mm a zmieniacie na 60mm. Ja tam widzę logikę.
Żaden program OEM nie jest wyrocznią, jet to napisane na końcu małym drukiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:27, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
blinket napisał: | Właśnie nabyłem drogą kupna komplet zacisków z 330i/d na przód i się zastanawiam czy regenerować je i malować samemu, czy lepiej oddać do piaskowania i malowania proszkowego. Jak było u Was? |
Ja będę moje zakłądał po weekendzie. W sobotę mam zamiar je wyczyścić nieco i pomalować. Tyle w temacie. Piaskowanie itp to trochę dużo zabawy jak na tak małą niewidzialną korzyść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stingercoupe
Soldati

Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:41, 12 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
czy ktos zakladal 4 tloki. mam w 123d zaciski pewrormance i kusza mnie zeby je przerzucic do zeci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo

Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:39, 12 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Czy mieliście jakiekolwiek problemy z odkręceniem starych przewodów od zacisków tych z 330? Widzę, że ludziom się to ukręca i zostają w gwincie często...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:07, 12 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
sviru napisał: | Czy mieliście jakiekolwiek problemy z odkręceniem starych przewodów od zacisków tych z 330? Widzę, że ludziom się to ukręca i zostają w gwincie często... |
najmniejszych problemów nie miałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|