|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:42, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ja właśnie też mam takie wrażenie, że lekko zaczęły mi bić przy hamowaniu, muszę to jeszcze dokładnie sprawdzić. Tyle że ja mam nawiercane i nacinane, eksploatacja normalna, bez awaryjnych hamowań, katowania, tyle że sporo jeździłem po górach w upale na wczasach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
caos
Soldati centrale
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:49, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
scarab napisał: | Ja właśnie też mam takie wrażenie, że lekko zaczęły mi bić przy hamowaniu, muszę to jeszcze dokładnie sprawdzić. Tyle że ja mam nawiercane i nacinane, eksploatacja normalna, bez awaryjnych hamowań, katowania, tyle że sporo jeździłem po górach w upale na wczasach. |
A Ty masz nawiercane tarcze? Moje to nawet po krótkiej (4-5 km po mieście są gorące, że dotknąć się ich nie da). Hmmm jakimś specem to nie jestem. Jade na toczeni i zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:53, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, na poprzedniej stronie jest foto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 5:20, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
tarcze zawsze będą tak, że ich nie dotkniesz nawet w zwykłym ruchu ulicznym..trza być wariatem by próbować ich po jeździe dotykać nie tocz tarcz, a sprawdz opony, felgi a na koniec baw się w toczenie tarcz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rheaf
Soldati centrale
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:48, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
od e38 niby sa 2 tłoczkowe i takie same jak w M w 2.5 ale nie kazdym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rheaf dnia Czw 10:49, 28 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 11:33, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
rheaf napisał: | od e38 niby sa 2 tłoczkowe i takie same jak w M w 2.5 ale nie kazdym |
od E38 napewno nie pasuja zadne zaciski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabolo17
Soldati centrale
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:45, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
od e32 do jarzm od Z3M
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 15:58, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
E31 i E34
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:18, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Zanim przetoczysz to sprawdź czy biją. Sprawdza sie to czujnikiem zegarowym. BMW dopuszcza bicie do 0,03 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabolo17
Soldati centrale
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:28, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | BMW dopuszcza bicie do 0,03 mm. |
skad masz tą informacje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:26, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Pytanie jak sprawdzić bicie tarcz nacinanych i nawiercanych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:24, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
jabolo17 napisał: | saron22 napisał: | BMW dopuszcza bicie do 0,03 mm. |
skad masz tą informacje?? |
Wyczytałem w TIS online.
Znaczy się wiem, ale nie mogę powiedzieć buahahahahahah
Manual Bentleysa dla E36 podaje odpowiednio:
Max axial runout:
Rotor removed 0,05mm
Rotor installed 0,20mm
A ty wiesz i nie chcesz powiedzieć?? Czy wiesz i nie wiesz czy możesz powiedzieć?? Czy nie wiesz i chcesz się dowiedzieć ale też nie chcesz powiedzieć??
scarab napisał: | Pytanie jak sprawdzić bicie tarcz nacinanych i nawiercanych |
Z tym niestety jest dużo większy problem. Nie mam pomysłu jak to sprawdzić. Jedyne co przychodzi mi do głowy to przykładać czujnik zegarowy w kilku punktach na obwodzie tarczy i zapisywać wynik pomiaru. Tym sposobem zlokalizujesz bicie.
Dla zainteresowanych pomiar bicia tarcz hamulcowych w BMW 330d przy użyciu czujnika zegarowego o dokładności do 0,01mm. Zmierzone bicie to 0,21mm na stronę tarczy czyli w sumie 0,42mm. Przy takim biciu kierownica latała tak, że chciało kciuki powyłamywać z dłoni. Tarcza firmy TRW, klocki Bosch, przebieg ok 3000 km. Na tarczach Bosch było dokładnie tak samo z tym, że bicie było odrobinę mniejsze.
https://www.youtube.com/watch?v=bj0ndvdXoI4&feature=youtu.be
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Czw 21:22, 28 Sie 2014, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 7:34, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Widze Saron ze post z wieczora ale przeczytalem go teraz z rana (i dobrze), pochwalilem posta bo mnie pozytywnie z rana rozjebal wiem ale nie powiem co dokladnie hehehehhee
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:38, 15 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Myślałem nad zmiana zacisków, większą tarczą z tyłu. Czy ktoś coś modził z tylnymi hamulcami??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabolo17
Soldati centrale
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:56, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
JackBoy napisał: | Myślałem nad zmiana zacisków, większą tarczą z tyłu. Czy ktoś coś modził z tylnymi hamulcami?? |
kojaze jakas czarna Z3 roadstera ale chyba z innego forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|