 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:39, 02 Mar 2012 Temat postu: Geometria |
|
|
Siema.
Z geometrią jestem w dupie. Daję się powoli do tego. Camber plate'y na tył zamówione. Co natomiast z przodem.
Pochylenie mam za duże, kąt wyprzedzenia swożnia zwrotnicy też nie za bardzo. Co do tyłu to sprawa jasna. Co natomiast z przodem ? Czy da się regulować tylko zbieżność czy można kąt wyprzedzenia swożnia ? Jak ? Czy muszę kupić to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ori m-technic na przodzie i one muszą zostać bo wyżej iść nie może. Amory niestety też ori ale jeszcze sprawne. Samochód jeździ prosto nie czuję żeby coś się z nim działo złego ale pochył widać srogi. No i liczby na geometrii mówią same za siebie. Co z tym przodem ? Te camber platesy co z linka ? Są one niby na drift ale czy pozytyw też się da ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Pią 12:18, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:02, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja tutaj widze jedna regulacje albo kata pochylenia kola albo wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w zaleznosci jak zamontujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:15, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
To lipa. Myślałem że z tym da się i to i toza jednym razem. A da się normalnie w zecie regulować kąt wyprzedzenia swożnia bez tych wynalazków ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Pią 12:18, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:07, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
nie da sie
W Z jedyne co jest regulowane to zbieznosc i nic poza tym. Reszta wartosci to tylko wartosci kontrolne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:49, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No będę pisał do sprzedawcy i zobaczymy co napisze. Czytam trochę i wychodzi że wyprzedzenie kąta zwrotnicy jest związane z camberem koła w mcpersonie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Skaner mi zabrali w pracy więc spróbuję tą geometrię pofocić i wrzucić. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Nie wiem czy widziałeś u amerykańców na bimmerach ale niektórzy mieli te zaślepki w kielichach Z3 wycofane max w stronę szyby tzn. kąt wyprzedzenia musiał być max pozytywny.
Co to jest "reczny hydro od SilverX" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:47, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Odpisał ten gostek:
Witam
jest możliwość obu regulacji jednocześnie ,bez żadnego problemu.
Pozdrawiam Robert
[link widoczny dla zalogowanych]
To to sprzęt wydaje się bardzo ok. Jeszcze tylko pytanie czy takie camber plate'y pozwalają na regulację na + bo że na minus do driftu to wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:26, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tył już nie aktualny bo wjechały zwykłe amory i springi. Problem przesunięcia/toe z tyłu pozostaje. Przód miał wyregulowaną zbieżność, co ciekawe kąt WSZ jest zły, a na laserowym pomiarze 2 miesiące wcześniej kąt WSZ był ok. Pochylenie wiadomo - poza skalą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Pon 8:33, 05 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:41, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No dlatego zaczynam od tyłu, kompletuję tuleje, itd. Kąt pochyłu kół jest narazie ok na zwykłych springach, mnie jednak martwi przesunięcie o 1 chyba dziesiątą stopnia lewe tylne. Głównie zbieżność tylnia mnie boli. Jest też na lewym tylnych pochył na minus większy. Spodziewam się fasolki na zewnętrznym mocowaniu wahacza jak u Sarona w belce. Ale jak zdejmę to będę wiedział.
Jeszcze pytanko czy da radę zjechać z belką i wahaczami odkręcając zaciski i nie spuszczając płynu hamulcowego. To dodatkowa robota. Ciekaw jestem czy da się obejść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:59, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
raczej ciezko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:03, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No to olejownica YATO znowu pójdzie w ruch. Temat hydrauliki sprzęgła to pestka ale jak spuszczę płyn hamulcowy to i pompa się zapowietrzy. Jak nowy zaleję jak to poprawnie odpowietrzyć to nie wiem - szczególnie pompa. Jeszcze tego nie robiłem. Zaciski spoko bo podciśnieniem wpompuje płyn ale co z pompą żeby ją właściwie odpowietrzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:41, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
problem z zaciskami polega na tym ze sztywne przewody hamulcowe sa zamocowane do wahacza wiec ja wolalem odkrecic zaciski niz pier***** sie z metalowymi przewodami.
Z odpowietrzeniem tylnego hamulca nie ma zadnego problemu ale potrzebne sa do tego dwie osoby.
Wlewasz plyn od gory do zbiorniczka do pelna, popuszczasz odpowietrzniki w zaciskach i czekasz az plyn sie przeleje. Zakrecasz oba odpowietrzniki, kolega wsiada do kabiny i pompuje pedal az urosnie. Wtedy ty odkrecasz jeden odpowietrznik az pedal zejdzie na dol. I tak kilka razy az w plynie ktory leci z odpowietrznika nie bedzie powietrza. Po tym dolewasz znow plyn do pelna i idziesz na druga strone. Z drugiej strony robisz to samo co z tamtej. I po robocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:51, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
To będzie dobre ?:
[link widoczny dla zalogowanych]
2 komplety rozummiem.
I to do belki tak ?
[link widoczny dla zalogowanych]
i tutaj 2 sztuki tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:54, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
bedzie git!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:57, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ile dałeś Saron za te śruby nowe trzymające belkę ?
Co tam jeszcze, uszczelki wydechu przy kolektorach, płyn hamulcowy mam z 600 ml. Wsio ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:08, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Nie pamietam w tej chwili dokladnie ale cos mi swita ze 14 pln za sztuke czy cos takiego.
Brakuje ci jeszcze chyba tylko wlasnie tych uszczelek kolektra co sa w ksztalcie trójkąta z 3 otworami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|