|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:27, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Do grzania podawane jest pełne 12V. Jak chciałbyś grzać tyłek za pomocą impulsów?? Chyba, że miałbyś przyczepione elektrody bezpośrednio do pośladków
Za grzanie odpowiada ta wtyczka do której idą grubsze kable.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:32, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Na moje oko akurat muszą być to impulsy prostokątne i w zależności od wypełnienia przebiegu mamy pierwszy albo drugi stopień grzania wg przełącznika. Gdyby było podawane przez cały czas stałe napięcie fotel grzałby się coraz bardziej, do czasu aż by się zjarał w piździec A że miernik pokaże z powodu jego bezwładności 12V to inna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez scarab dnia Pon 0:33, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:42, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie tez mata się sfałdowała...jak widać bolączka wielu z3 ale juz zrobione, podłożona cieniutka guma oraz płaska gąbka, zobaczymy jak zda egzamin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:18, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
scarab napisał: | Na moje oko akurat muszą być to impulsy prostokątne i w zależności od wypełnienia przebiegu mamy pierwszy albo drugi stopień grzania wg przełącznika. Gdyby było podawane przez cały czas stałe napięcie fotel grzałby się coraz bardziej, do czasu aż by się zjarał w piździec A że miernik pokaże z powodu jego bezwładności 12V to inna sprawa |
Jak znajdziesz wiarygodne info na ten temat to daj znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:19, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Niestety nie mam oscyloskopu bo chętnie bym sam sprawdził, jak się czegoś dowiem na pewno dam znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|