|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:07, 13 Kwi 2011 Temat postu: Dystanse do kół |
|
|
Czy ktoś stosował dystanse do kół?
Ja mam oryginalne felgi i one siedzą wewnątrz nadkoli trochę za mocno jak na mój gust - z tyłu. Chciałbym poprawić look włąśnie przez wyciągnięcie ich nieco z nadkoli.
Znalazłem dystanse firmy H&R...
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem szczerze, żę boję się troche stosować dystansów - nie wiem na ile to jest bezpieczne.
Druga sprawa czy takie dystanse nie będą wpływały źle na geometrie itp z tyłu.
Swoją drogą cena 450zł za parę dystansów to trochę sporo. Uważam jednak, że diametralnie poprawia wygląd samochodu. Jestem na to uczulony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Śro 21:10, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 21:14, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
HR znana i ceniona firma, znam ludzi co montuja takie do np M3 E46 ktore katujabna torach i daja rade, wiec je mozesz smialo brac.
Co z zdjeciami Twojej zZz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:17, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jak martwisz sie o geometrie to zawsze mozesz zakupic zestaw Camber Kit i przerobic tylna belke
Bardzo duzo ludzi stosuje dystanse wiec o bezpieczenstwo bym sie nie obawial. Cena faktycznie wygorowana. Ja na twoim miejscu poszukalbym dystansow z 5 otworami i zastosowal dluzsze szpili. Cena na pewno bedzie w granicach 50%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:23, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Czy możecie potwierdzić te dane jeśli chodzi o Z3?
śr. piasty: 72,6
rozstaw śrub: 5/120
Czy wszystkie Z miały takie rozmiary i rozstaw śrub?
Ps. Zobaczie czy takie coś by się nadało?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps. Czy bezpieczniejszcze jest rozwiązanie z przykręcanymi felgami przelotowo czy też do dystansu?
Fotki będą już szykuję powoli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:26, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja jak bym kupowal to bym wolal przelotowe. Dokrecone dynamometrem na 100-110 Nm i sprawdzone ze 3 czy 4 razy co kazde 50 - 100 km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 21:26, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Kwestia grubosci dystansu, poszukaj na necie ale chyba powyzej 20mm juz sie daje przykrecane i trzba pamietac zeby kupic porzadne i takie ktore maja odrazu pierscien centrujacy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:32, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
z tym 20 mm to chyba raczej chodzi o to ze ponizej tej grubosci nie daje sie przykrecanych bo szpilki by troche plytko sie w dystans wkrecily na mala ilosc zwojow i moglyby sie gwinty powyrywac. Powyzej 20 nie ma raczej takiego problemu.
Jak dystanse to tylko z pierscieniem centrujacym. Nie wiem jak w ogole mozna zalozyc inne?? Dystans toczy sie tak aby po jego zalozeniu wygladal dokladnie tak samo jak piasta. Poza felga powinna przenosci obciazenie wlasnie na pierscien centrujacy a szpilki sa do przykrecenia a nie do przenoszenia obciazenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotres
hejter
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Śro 23:03, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Na ebay.de byly nowe H&R do 20mm za ok 200zl. Ja jakbym kupowal to zdecydowanie wlasnie je bym kupil. Na przelotowe sruby.
Aha i 20mm to wcale nie jest tak malo radze sobie przed zakupem zrobic wizualizacje - mozna kupic w sklepiej ze srubami dluzsze sruby - przy kolach sa M12x1.5 (mozna kupic np. o dlugosci 70mm), popodkladac podkladki pod sruby i przykrecic kolo lekko na 3 sruby, nie opuszczac samochodu do konca z lewarka , i juz bedzie mniej wiecej widac jak to wyglada. Bo moze sie okazac ze kolo bedzie nienaturalnie wywalone do zewnatrz.
Zalezy co kto lubi, ale wg mnie u Ciebie 10-15mm to jest max na tyl .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:49, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Piotres moze masz racje - tak rzuciłem wymiarem bo wydaje mi się, że te fabryczne to siedzą więcej niż 20mm wewnątrz. Ja bym chciał żeby były lekko schowane tak 1cm. W piątek pomierzę dokłądnie jak to jest. Wystające koła to zgroza wieś tuningu .
Co do przelotowych - Okazuje się, że problemem przy 20mm jest to że oryginalne śruby są za długie -25mm i trzeba zmieniać.
Ja bym chciuał zachować oryginalne antykradzieżowe ale zdaje się, że przy dystansach będę musiał kupić nowe
Czyli przy zakupie 20mm dystansow wypadałoby kupić śruby o długości 45mm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Śro 23:49, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotres
hejter
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Czw 0:06, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | jak martwisz sie o geometrie to zawsze mozesz zakupic zestaw Camber Kit i przerobic tylna belke
|
Dobrze gada, polac mu !
Tez cos o tym slyszalem . widzialem to na allegro, wystarczy wpisac camber z3 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:54, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ze srubami to chodzilo ci pewnie o to ze beda za krotkie a nie za dlugie. Zmierz oryginalna srube i taki jaki kupisz dystans o tyle musisz kupic dluzsze sruby. Sprawa jest bardzo prosta.
A dystanse mozesz sobie zamowic nawet 30 mm. Zawsze lepiej wziac za grube niz za cienkie. Jak okaze sie ze kola za bardzo wystaja to jedziesz do tokarza i staczasz je na taka grubosc by bylo idealnie. Niestety jak dystans bedzie za cienki to juz tej mozliwosci nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotres
hejter
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Czw 7:35, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Saron nie kazdy ma dostep do taniego i dobrego tokarza tak jak np. Ty masz . A wariaci by pewnie wzieli polowe wartosci tych dystansow za ich stoczenie.
Na dodatek org. dystanse sa raczej pokryte jakas powloka ochronna (anodowanie lub powloka galwaniczna), a w wyniku toczenia usunie sie ja z jednej strony i bedzie korodowalo/zachodzilo tlenkami.
Takze lepiej sobie to sprawdzic wg mnie przed zakupem.
A sruby - wydawalo mi sie ze przy tych dystansach H&R sa one w komplecie, oczywiscie o dobrej dlugosci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotres dnia Czw 7:47, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 8:22, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Saron uwierz mi ale czesto, gesto mozna dostac dystanse bez pierscieni centrujacych jako calosc - sa one dodatkowa czescia. co do tego ze przykrecane stosuje sie od 20mm chodzilo mi o to ze przelotowe przy dosc dlugich srubach maja wieksza szanse na urwanie ich niz te przykrecane bo sruba jest krotsza.
najlepiej zmierzyc jaki dystans jest potrzebyn, zmierzyc tez oryginalna piaste z jej pierscieniem zeby sie nie okazalo ze np potrzebny jest dystans o wymiarze takim ze zakrywa oryginalny pierscien i nie jest w stanie miec swojego wlasnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotres
hejter
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Czw 8:41, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mysle ze H&R jest firma o takiej renomie ze pomyslalo o takich sprawach jak odpowiednie centrowanie dystansu i felgi. Takze jesli te dystanse H&R z ebay.de sa orginalne to nie ma co sie za bardzo zastanawiac, tylko dobrac grubosci i kupic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emek
Soldati centrale
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:09, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mam takie H&R z ebay.de w komplecie są śruby żeby przykręcić dystanse do piasty, koło do dystansu przykręcasz swoimi oryginalnymi śrubami, jeżdże już na nich 3 lata i jest git, po dwócha latach przekładałem je na inny zawiast i wszystko wyglądało jak w dniu pierwszego montażu, polecam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Emek dnia Czw 9:10, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Forum www.z3.fora.pl Strona Główna
-> Z3 (E36/7, E36/8) |
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Następny
|
Strona 1 z 10 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|