Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dyfer z e36 do z3
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serpicol
Capo
Capo



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:33, 17 Sty 2014    Temat postu: dyfer z e36 do z3

różne tematy z dyfrem i szperą były poruszane, jednego natomiast nie udało mi się znaleźć. Czy wszystkie dyfry pod względem mocowań są takie same?

Czy dowolnie mogę je przekładać z e36 do z3 oraz w ramach z3 do z3? Duże / małe głowy to wiem, pytanie czy każdy dyfer jest typu plug and play...

Co w przypadku mocowań przegubów oraz ilości śrub je trzymających. Mam chyba luz na pół osi i próbuje coś się w tym zakresie połapać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 21:51, 17 Sty 2014    Temat postu:

Z3 i E36 compact maja pojedyncze ucho, E36 podwojne ucho

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serpicol
Capo
Capo



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:59, 17 Sty 2014    Temat postu:

Wania napisał:
Z3 i E36 compact maja pojedyncze ucho, E36 podwojne ucho


właśnie wertując alledrogo też to właśnie stwierdziłem. Rozumiem, że inne detale są takie same? Plug and play niezależnie od wersji silnikowej przy jakiej pracował? Zdaje sobie sprawę, że różnić będą się przełożeniami...chodzi mi tylko o techniczną stronę i możliwość montażu bez kombinacji alpejskiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:01, 17 Sty 2014    Temat postu:

Nie ma znaczenia jakie mają ucho. Wszystkie dyfry są takie same i pasują P&P. W przypadku gdy kupisz dyfer od E36 to po prostu musisz przełożyć swój stary dekiel który przykręcony jest na 6 lub 8 śrub w zależności czy to duża czy mała głowa. Albo najlepiej odrazu kup dyfer od E36 i przerób mocowanie dyfra na podwójne. A jak chcesz mieć dwa dyfry na podmiankę to mam dekiel na dużą głowę i możemy się dogadać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 22:01, 17 Sty 2014    Temat postu:

Roznica jest tak jak napisales w przlozeniach, deklach i w duzej i malej glowie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serpicol
Capo
Capo



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:04, 17 Sty 2014    Temat postu:

mam wrażenie, że troche hałasuje mi dyfer, według realoem mam szpere 25% i sie zastanawiam co z tym fantem zrobić. Wymieniłem jedno łożysko w kole sądząc, że to to...ale nie przyniosło pożądanego efektu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:11, 17 Sty 2014    Temat postu:

A co chcesz z tym fantem robic?? Kup dyfer ze szperą i po problemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asmo
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:13, 17 Sty 2014    Temat postu:

jak kupowalem z3 to smigalem wlasnie kilkoma 2.8 i kazda miala przy zmianie biegow takie gluche pukniecie w okolicy wlasnie dyfra, kazdy mowil, ze to wina tego gumowego mocowania walu, a jak sie okazuje to chyba wlasnie cos z dyfrem Rolling Eyes czym moze byc to spowodowane, bo przychodzi mi na mysl tylko mocne upalanie heheh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:16, 17 Sty 2014    Temat postu:

To głośne głuche puknięcie to objaw wyrwanej podłogi/mocowania dyfra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serpicol
Capo
Capo



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:20, 17 Sty 2014    Temat postu:

asmo napisał:
jak kupowalem z3 to smigalem wlasnie kilkoma 2.8 i kazda miala przy zmianie biegow takie gluche pukniecie w okolicy wlasnie dyfra, kazdy mowil, ze to wina tego gumowego mocowania walu, a jak sie okazuje to chyba wlasnie cos z dyfrem Rolling Eyes czym moze byc to spowodowane, bo przychodzi mi na mysl tylko mocne upalanie heheh


jako mocowanie wału na myśli masz który element? Krzyżak na wale? Podpore wału czy elementy mocujące dyfra?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serpicol
Capo
Capo



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:21, 17 Sty 2014    Temat postu:

saron22 napisał:
A co chcesz z tym fantem robic?? Kup dyfer ze szperą i po problemie.


Ciężko taki dyfer dostać, a jak można to ceny jak za "nowy". Może jakaś regeneracja? Praktykuje się coś takiego w przypadku szper?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:31, 17 Sty 2014    Temat postu:

serpicol napisał:
asmo napisał:
jak kupowalem z3 to smigalem wlasnie kilkoma 2.8 i kazda miala przy zmianie biegow takie gluche pukniecie w okolicy wlasnie dyfra, kazdy mowil, ze to wina tego gumowego mocowania walu, a jak sie okazuje to chyba wlasnie cos z dyfrem Rolling Eyes czym moze byc to spowodowane, bo przychodzi mi na mysl tylko mocne upalanie heheh


jako mocowanie wału na myśli masz który element? Krzyżak na wale? Podpore wału czy elementy mocujące dyfra?


Daj sobie spokój z reszta elementów. Jak masz u siebie to gluche pukanie to sprawdź dokładnie mocowania cyfra do podłogi i podłogę w bagażniku. Dopiero w następnej kolejności łącznik gumowy, polosie i inne podzespoły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serpicol
Capo
Capo



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:34, 17 Sty 2014    Temat postu:

saron22 napisał:
serpicol napisał:
asmo napisał:
jak kupowalem z3 to smigalem wlasnie kilkoma 2.8 i kazda miala przy zmianie biegow takie gluche pukniecie w okolicy wlasnie dyfra, kazdy mowil, ze to wina tego gumowego mocowania walu, a jak sie okazuje to chyba wlasnie cos z dyfrem Rolling Eyes czym moze byc to spowodowane, bo przychodzi mi na mysl tylko mocne upalanie heheh


jako mocowanie wału na myśli masz który element? Krzyżak na wale? Podpore wału czy elementy mocujące dyfra?


Daj sobie spokój z reszta elementów. Jak masz u siebie to gluche pukanie to sprawdź dokładnie mocowania cyfra do podłogi i podłogę w bagażniku. Dopiero w następnej kolejności łącznik gumowy, polosie i inne podzespoły.


podłogę już sprawdzałem. Jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asmo
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:43, 17 Sty 2014    Temat postu:

u mnie tez podloga wyglada ok, jedynie jest minimalne pekniecie na jednej macie wygluszajacej, ale to chyba normalne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:02, 17 Sty 2014    Temat postu:

Spróbuj włożyć breszke albo duży srubokret pomiędzy podłogę a poprzedzony profil do którego są zgrzewane mocowania od dyfra i poruszają.inne Jeśli zauważysz jakikolwiek ruch tego poprzecznego profilu to podłoga do roboty.podłogi Jeśli nie to przyjrzyj się gumowemu lacznikowi wału, a w dalszej kolejności polosiom i telekom belki i dyfra. Sam dyfer też może mieć luz pomiędzy kołem talerzowym a wałkiem atakujacym.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Pią 23:12, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin