|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:33, 17 Sty 2014 Temat postu: dyfer z e36 do z3 |
|
|
różne tematy z dyfrem i szperą były poruszane, jednego natomiast nie udało mi się znaleźć. Czy wszystkie dyfry pod względem mocowań są takie same?
Czy dowolnie mogę je przekładać z e36 do z3 oraz w ramach z3 do z3? Duże / małe głowy to wiem, pytanie czy każdy dyfer jest typu plug and play...
Co w przypadku mocowań przegubów oraz ilości śrub je trzymających. Mam chyba luz na pół osi i próbuje coś się w tym zakresie połapać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 21:51, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Z3 i E36 compact maja pojedyncze ucho, E36 podwojne ucho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:59, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | Z3 i E36 compact maja pojedyncze ucho, E36 podwojne ucho |
właśnie wertując alledrogo też to właśnie stwierdziłem. Rozumiem, że inne detale są takie same? Plug and play niezależnie od wersji silnikowej przy jakiej pracował? Zdaje sobie sprawę, że różnić będą się przełożeniami...chodzi mi tylko o techniczną stronę i możliwość montażu bez kombinacji alpejskiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:01, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma znaczenia jakie mają ucho. Wszystkie dyfry są takie same i pasują P&P. W przypadku gdy kupisz dyfer od E36 to po prostu musisz przełożyć swój stary dekiel który przykręcony jest na 6 lub 8 śrub w zależności czy to duża czy mała głowa. Albo najlepiej odrazu kup dyfer od E36 i przerób mocowanie dyfra na podwójne. A jak chcesz mieć dwa dyfry na podmiankę to mam dekiel na dużą głowę i możemy się dogadać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 22:01, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Roznica jest tak jak napisales w przlozeniach, deklach i w duzej i malej glowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:04, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
mam wrażenie, że troche hałasuje mi dyfer, według realoem mam szpere 25% i sie zastanawiam co z tym fantem zrobić. Wymieniłem jedno łożysko w kole sądząc, że to to...ale nie przyniosło pożądanego efektu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:11, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
A co chcesz z tym fantem robic?? Kup dyfer ze szperą i po problemie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo
Soldati centrale
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psd Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:13, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
jak kupowalem z3 to smigalem wlasnie kilkoma 2.8 i kazda miala przy zmianie biegow takie gluche pukniecie w okolicy wlasnie dyfra, kazdy mowil, ze to wina tego gumowego mocowania walu, a jak sie okazuje to chyba wlasnie cos z dyfrem czym moze byc to spowodowane, bo przychodzi mi na mysl tylko mocne upalanie heheh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:16, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To głośne głuche puknięcie to objaw wyrwanej podłogi/mocowania dyfra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:20, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
asmo napisał: | jak kupowalem z3 to smigalem wlasnie kilkoma 2.8 i kazda miala przy zmianie biegow takie gluche pukniecie w okolicy wlasnie dyfra, kazdy mowil, ze to wina tego gumowego mocowania walu, a jak sie okazuje to chyba wlasnie cos z dyfrem czym moze byc to spowodowane, bo przychodzi mi na mysl tylko mocne upalanie heheh |
jako mocowanie wału na myśli masz który element? Krzyżak na wale? Podpore wału czy elementy mocujące dyfra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:21, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | A co chcesz z tym fantem robic?? Kup dyfer ze szperą i po problemie. |
Ciężko taki dyfer dostać, a jak można to ceny jak za "nowy". Może jakaś regeneracja? Praktykuje się coś takiego w przypadku szper?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:31, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
serpicol napisał: | asmo napisał: | jak kupowalem z3 to smigalem wlasnie kilkoma 2.8 i kazda miala przy zmianie biegow takie gluche pukniecie w okolicy wlasnie dyfra, kazdy mowil, ze to wina tego gumowego mocowania walu, a jak sie okazuje to chyba wlasnie cos z dyfrem czym moze byc to spowodowane, bo przychodzi mi na mysl tylko mocne upalanie heheh |
jako mocowanie wału na myśli masz który element? Krzyżak na wale? Podpore wału czy elementy mocujące dyfra? |
Daj sobie spokój z reszta elementów. Jak masz u siebie to gluche pukanie to sprawdź dokładnie mocowania cyfra do podłogi i podłogę w bagażniku. Dopiero w następnej kolejności łącznik gumowy, polosie i inne podzespoły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:34, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | serpicol napisał: | asmo napisał: | jak kupowalem z3 to smigalem wlasnie kilkoma 2.8 i kazda miala przy zmianie biegow takie gluche pukniecie w okolicy wlasnie dyfra, kazdy mowil, ze to wina tego gumowego mocowania walu, a jak sie okazuje to chyba wlasnie cos z dyfrem czym moze byc to spowodowane, bo przychodzi mi na mysl tylko mocne upalanie heheh |
jako mocowanie wału na myśli masz który element? Krzyżak na wale? Podpore wału czy elementy mocujące dyfra? |
Daj sobie spokój z reszta elementów. Jak masz u siebie to gluche pukanie to sprawdź dokładnie mocowania cyfra do podłogi i podłogę w bagażniku. Dopiero w następnej kolejności łącznik gumowy, polosie i inne podzespoły. |
podłogę już sprawdzałem. Jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo
Soldati centrale
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psd Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:43, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie tez podloga wyglada ok, jedynie jest minimalne pekniecie na jednej macie wygluszajacej, ale to chyba normalne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:02, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Spróbuj włożyć breszke albo duży srubokret pomiędzy podłogę a poprzedzony profil do którego są zgrzewane mocowania od dyfra i poruszają.inne Jeśli zauważysz jakikolwiek ruch tego poprzecznego profilu to podłoga do roboty.podłogi Jeśli nie to przyjrzyj się gumowemu lacznikowi wału, a w dalszej kolejności polosiom i telekom belki i dyfra. Sam dyfer też może mieć luz pomiędzy kołem talerzowym a wałkiem atakujacym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Pią 23:12, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|