|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo
Soldati centrale
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psd Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:07, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | Sam dyfer też może mieć już pomiędzy kołem talerzowym a całkiem atakujacym. |
ja bym obstawial, ze u mnie jest z tym problemtak na 90%, ale posprawdzam sobie jutro i napisze co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackolus
Soldati
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:26, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
1) Znajdź w realoem jaki typ dyfra masz, czy 168 (mała głowa) czy 188 (duża głowa) - to jest podstawowe pytanie.
2) Z3 ma płytę podłogową Compacta, a tym samym pasują dyfry z E30. Dekle są wymienialne więc przełoż sobie swój z zetki, z racji rarytaśnego radiatora.
3) Odnośnie hałasu... o czym Wy z tą podłogą piszecie ? Wózki wyjeżdżają z E36 a nie z E30 (czytaj Z3). W moim żwawym 316i tnie półosie jak skalpelem, a podłoga dalej się trzyma.
4) Jestem w stanie założyć się o flaszkę, że poszło łożysko na wałku atakującym. Zwykła sprawa od zużycia i strzelania ze sprzęgła, porządna naprawa nieopłacalna bo to cały dzień roboty z ustawianiem luzów.
5) Szukaj nowego/starego i niewyjącego dyfra.
Dziękuję za uwagę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jackolus dnia Pon 9:28, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:48, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
jackolus napisał: |
3) Odnośnie hałasu... o czym Wy z tą podłogą piszecie ? Wózki wyjeżdżają z E36 a nie z E30 (czytaj Z3). W moim żwawym 316i tnie półosie jak skalpelem, a podłoga dalej się trzyma.
|
Jak to o czym?? Było to już dziesiątki razy...
Np tutaj http://www.z3.fora.pl/z3-e36-7-e36-8,5/wyrwany-dyfer-podloga,590.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackolus
Soldati
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:42, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Kolega pisał o jednostajnym wyciu, dlatego też wymienił łożyska kół. Gdyby wózek wyjechał lub ucho pękło to byłoby niemiłosierne łupanie i pewnie każdy racjonalny kierowca nie jechałby dalej...
A co do tematu który podrzucasz, wszystkie zdjęcia jakie Wania wrzucił to E36
Nie ma co się martwić na zapas. Strzelanie 430-oma niutami nie daje rady więc śpijcie spokojnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 10:48, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
jackolus napisał: |
A co do tematu który podrzucasz, wszystkie zdjęcia jakie Wania wrzucił to E36
Nie ma co się martwić na zapas. Strzelanie 430-oma niutami nie daje rady więc śpijcie spokojnie |
Wypraszam sobie, wszystkie zdjecia pochodza z M Coupe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackolus
Soldati
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:52, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | jackolus napisał: |
A co do tematu który podrzucasz, wszystkie zdjęcia jakie Wania wrzucił to E36
Nie ma co się martwić na zapas. Strzelanie 430-oma niutami nie daje rady więc śpijcie spokojnie |
Wypraszam sobie, wszystkie zdjecia pochodza z M Coupe |
Ups... racja. Zmylił mnie dekiel.
Tak to jest oglądać forum na telefonie
To gratulacje dla właściciela, trzeba do tego talentu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:42, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
jackolus napisał: | Kolega pisał o jednostajnym wyciu, dlatego też wymienił łożyska kół. |
A ten kolega to o co pytał??
asmo napisał: | jak kupowalem z3 to smigalem wlasnie kilkoma 2.8 i kazda miala przy zmianie biegow takie gluche pukniecie w okolicy wlasnie dyfra, kazdy mowil, ze to wina tego gumowego mocowania walu, a jak sie okazuje to chyba wlasnie cos z dyfrem czym moze byc to spowodowane, bo przychodzi mi na mysl tylko mocne upalanie heheh |
jackolus napisał: |
A co do tematu który podrzucasz, wszystkie zdjęcia jakie Wania wrzucił to E36
Nie ma co się martwić na zapas. Strzelanie 430-oma niutami nie daje rady więc śpijcie spokojnie |
Heh kwestię fotek jakie Wania wrzucił to już ci Wania wyjaśnił więc nie będę się rozwodził nad tematem.
Co do strzelania z niutów to nie ucz ojca dzieci robić. Zapewniam cię, że wystarczy 350 niuta. Ba! Wystarczą nawet 280nm, dobra opona i już masz dyfer wyrwany. Jeśli ty strzelasz 430-oma niutami i podłoga daje radę to są dwie możliwości: albo podłoga w Compact nie jest identyczna jak ta w Z3 i jest nieco bardziej wytrzymała albo jeździsz na jakiś skondoniałych oponach ze śmietnika, które po prostu nie trzymają.
Wiesz stary ja w przeciwieństwie do ciebie nie szerzę zabobonów przeczytanych w necie, ale przerobiłem to na własnej skórze. Znam również osobiście co najmniej jednego usera, który miał ten sam przypadek tyle tylko ze nie chętnie się tym chwali. Nie wspominając już o dziesiątkach fotek z netu za każdym razem przedstawiających ten sam problem.
Żeby nie być gołosłownym wklejam link z ciekawą lekturą:
http://www.z3.fora.pl/galerianki,34/z3-2-roadster-mityczne-2-8-na-sterydach-by-saron,46-585.html
Fotki nie są zza oceanu tylko z naszego podwórka. Poczytaj, przemyśl, wyciągnij wnioski.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Pon 20:44, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo
Soldati centrale
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psd Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:47, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
czy to pekniecie nad wneka takie poziome to moze byc to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 21:50, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wg mnie nie ale sprawdz od spodu jak Saron pisal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:53, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja bym na twoim miejscu rozkonserwował ten obszar i sprawdziłbym co i jak. Takie pęknięcia w newralgicznym miejscu nie prognozują nic dobrego więc lepiej chuchać na zimne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackolus
Soldati
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:01, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
@saron22 , rewelacyjne masz podejście a tekst "nie ucz ojca dzieci robić" miażdży Przyznaję się - V8 widziałem tylko w necie, wybacz... całe życie marzę o mitycznym 2.8
Tak w ogóle temat miał być chyba pomocny w sprawie podłogi i dyfra, a nie bezpodstawnym wywyższaniu się.
Wracając do sedna, dopowiadając słowa "ojca". Jeśli np. dyfer nie jest dokręcony, gumy belki są wytłuczone a wszystko ma luz i pracuje to oczywiście że podłoga może wyjechać.
Moim zdaniem pęknięcie z fotki to nie wina dyfra.
U mnie zrobione jest niewiele, żadna magia:
- Mocowanie dyfra do belki ma wspawany fragment z blachy 4mm
- Wszystkie śruby 12.8
- Poliuretany 75sha
- nowe gumowe ucho dyfra
- nowe szpilki belki
- obspawane mocowanie dyfra do podłogi (te dwie liche blaszki).
siedząc w robocie mam tylko poniższą fotkę, cośtam widać:
Saron masz rację, "skondoniałe" opony mam już zupełnie łyse...
Ogólnie całe auto się sypie...
ale podłoga dalej siedzi.
Dziękuję za uwagę, na forum może wrócę jak kupię zetkę.
Jakby ktoś coś chciał bez napinki to zapraszam na PW, chętnie pomogę.
Pozdrowienia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jackolus dnia Wto 12:02, 21 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:36, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem doskonale że masz Compacta z V8 bo kojarzę cie z innego forum. O czym marzysz nie mam pojęcia i w sumie to wolę nie wiedzieć
Co ma tutaj do rzeczy mityczność 2,8 naprawdę nie wiem. Co ma piernik do wiatraka??
Masz rację: temat miał być pomocny w sprawie podłogi i dyfra ale w Z3 więc nie wiem po co dajesz tutaj za przykład E36 i Compacta skoro sprawa tyczy się Z3??
I to nie ja próbuję udowodnić tobie, że w Compaccie podłoga pęka tylko ty mnie i innym userom, że w Z3 podłoga nie pęka. O Z3 masz pewnie takie pojęcie jak ja o Compaccie a wypowiadasz się takim tonem jakbyś wszystkie rozumy pozjadał. Nie masz monopolu na wiedzę i nie jesteś jedynym na świecie, który ma zmodyfikowane auto.
Wracając do meritum to temat dyfra w Z3 jest co jakiś czas wałkowany od początku tego forum. Na BMW Klubie na którym urzędowaliśmy wcześniej też temat był kilkukrotnie poruszany. Wania wkleił ci kilkanaście wybranych zdjęć Z3M, ja zapodałem ci zdjęcia mojego Z3 i popękanej podłogi w nim. Na necie można znaleźć dziesiątki fotek i topiców na ten temat a ty z uporem maniaka próbujesz nam udowodnić, że w Z3 podłoga nie pęka w dodatku nie mając z Z3 praktycznie w ogóle do czynienia a opierając się jedynie na swoich bądź co bądź bogatych doświadczeniach z Comactem. O co ci chłopie chodzi??
Ja też w swoim aucie mam dyfer przykręcony na śruby 12.9 (swoją drogą to nie wiem skąd wziąłeś śruby 12.8 ), też mam nową oryginalną tuleję dyfra, nowe gumy belki (nie poliuretany a fabryczne), też mam nowe szpilki mocujące belkę i nakrętki do nich, nie miałem żadnych luzów w napędzie a pomimo to mam wyrwaną podłogę w dokładnie tym samym miejscu jak dziesiątki aut z netu. Sugerujesz, że te wszystkie auta o których wspominałem miały luzy w napędzie i dlatego powyrywały podłogę??
Jeśli nadal cie to nie przekonuje to looknij sobie jeszcze na ten filmik: interesujący nas moment zaczyna się mniej więcej od 1:00 https://www.youtube.com/watch?v=2ArgX4muhsc
Nawiązując do twojej poprzedniej wypowiedzi to nie wiem też po co wklejasz nam fotki opon, które masz na przedniej osi bo one chyba nie mają wpływu na dyfer i podłogę? Ukręcone półosie też już widziałem więc nie musisz mi takich fotek zapodawać. Jak sam zauważyłeś temat jest o dyfrze i podłodze w Z3 i tego się trzymajmy.
A na koniec chciałem jeszcze tylko dodać, że jeśli nie podoba ci się nasze forum oraz to, że w Z3 podłoga jest wadliwa i się wyrywa a w E30 i Comaccie nie to nie musisz się tutaj logować. Skasuj konto i po sprawie. Będziesz miał jeden problem z głowy. Jeśli natomiast nadal gnębi cię ten temat to może czas przyjrzeć się dokładnie ewentualnym różnicom w podłodze w Z3 i w Compact. Może to właśnie jest klucz do rozwiązania tej zagadki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:26, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Doszły mnie słuchy, że kolejne auto z naszego forum ma wyrwaną podłogę / mocowanie dyfra w podłodze.
Czy ktoś jeszcze ma jakieś wątpliwości i twierdzi, że podłoga w Z3 się nie wyrywa i chciałby o tym pogadać?? Nadmieniam, że w tym Z3, które mam na myśli podobnie jak u mnie nie przekręciło dyfra ani skrzyni, nie urwało też łącznika gumowego na wale, nie ścięło półosi itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:55, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | Doszły mnie słuchy, że kolejne auto z naszego forum ma wyrwaną podłogę / mocowanie dyfra w podłodze.
Czy ktoś jeszcze ma jakieś wątpliwości i twierdzi, że podłoga w Z3 się nie wyrywa i chciałby o tym pogadać?? Nadmieniam, że w tym Z3, które mam na myśli podobnie jak u mnie nie przekręciło dyfra ani skrzyni, nie urwało też łącznika gumowego na wale, nie ścięło półosi itp... |
To chyba mowa o mojej Zetce
Jak mi się uda jutro zrobić zdjęcia to wrzucę na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:06, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
JackBoy napisał: |
To chyba mowa o mojej Zetce
Jak mi się uda jutro zrobić zdjęcia to wrzucę na forum |
Tak jest, mowa jest o Twojej Zetce. Ale zauważ, że celowo nie wspomniałem która to Z3. Wolałem aby właściciel jeśli już to sam się pochwalił.
Czekamy zatem na fotki. Jestem bardzo ciekawy jak to u Ciebie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|