|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:51, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jednak miałem w walizce taki imbus. Żeby dojść grzechotką musiałem zdjąć zapas z tym plastkikiem. Stan był pod korek, olej czyściutki. Ale przy kręceniu kółkiem na podniesionym aucie drugie albo nie kręciło się wcale albo po energicznym kręceniu lekko kręciło się w drugą stronę. Więc najprawdopodobniej szpera martwa. Teraz pytanie czy próbować ją ratować zmieniając olej na właściwy albo to pojebać. Ktoś wie po co są te kabelki ze wtyczką przyczepione do mostu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 8:07, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
dzieki nim wiesz ile jedziesz
wierzac w to co pisza w internecie o tym niewlasciwym oleju i jego skutku na szpere mozesz sprobowac go wymienic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:19, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie fajnie to ująłeś "wierząc w to co piszą w internecie". Dlatego chyba zostawię ten co jest bo w internecie to takie rzeczy piszą że głowa mała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:41, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy nie taniej, lepiej i szybciej bedzie kupic drugi dyfer... Stary mozna wtedy doswiadczalnie rozebrac i looknac co jest w srodku (czy w ogole jest szpera) i dlaczemu nie dziala. Niestety poprawne poskladanie dyfra to nie taka prosta sprawa - chodzi oczywiscie o poprawne poskladanie zeby szpera dzialala a most nie wyl ze jadac czujesz sie jak w pociagu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:11, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Chciałem wczoraj zajrzeć jak to u Ciebie wyglądało bo miałeś rozebrany ale tamte fotki już poleciały. Poza tym kupując dyfer na allezdupy też nie masz gwarancji że szpera działą i nie jest zajebana. Lepiej dać zregenerować. Główny celem tej całej akcji było sprawdzenie oleju czy jest w moście i wszystko wygląda ok bo odkąd kupiłem to tam nie zaglądałem. Narazie temat zostawiam a jak już będę się zabierał za to to dam raczej do regeneracji szpery bo to sprawny, cichy dyfer.
Edit:
Co do rodzaju szper od 99 roku do z3 wkładali Torseny (weszły razem z m coupe). Ponadto samochody z m technikiem zawsze dostawały szpery. W torsenach koła przy teście w powietrzu kręcą się w przeciwnym kierunku. To szpery blokowane płytkowo w e36 miały tą właściwość że kręciły się w tym samym kierunku. Dodatkowo Torseny są oparte na zębatkach a nie na sprzęgiełkach więc spokojnie dają radę na zwykłym oleju.
Troszkę musiałem pogrzebać bo zastanawiało mnie to jak to jest że na suchym asfalcie kręcę bąki a rzekomo nie mam szpery bo się kółka inaczej kręcą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:10, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dlatego lepiej sprawdzic szpere stawiajac jedno kolo na sliskim podlozu a drugie na asfalcie i strzelic ze sprzegla. Patrzysz pozniej czy jest jeden slad ten na piasku czy na asfalcie tez jest kreska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spooky79
Specjalista
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:28, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Marqz napisał: | Odświerzam. Jaki olej do dyfra ze szperą wlać ? Tylko konkretnie ile jakie W najlepiej też producent. Info kup w serwisie mnie nie satysfakcjonuje.
Sprawdzam stan oleju tą górną śrubą rozumiem ? Powinien być stan widoczny ? |
powinie się wylewać delikatnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:35, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Spooky pochwal się swoją zetką w galerii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spooky79
Specjalista
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:54, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Marqz napisał: | Spooky pochwal się swoją zetką w galerii |
jak wyczyszczę i umyje to zrobię zdjęcia i wstawię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|