|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:35, 03 Kwi 2012 Temat postu: Duża czy mała głowa. |
|
|
Jaka to głowa duża czy mała ?
Jeżeli duża to ma 3,15 więc wkręcili mi wała ze skrzynią. Zamiast 2,5 jest z 1,8 albo nie wiem. Piszą że wszystkie skrzynie takie same tylko dyfry inne. Samochód jak kupiłem leciał 230 teraz 210. Jedynka jest krótka aż za bardzo, Dwójka to taka porządna jedynka. Trójka już ogień. Start jest oczywiście mega ale za krótki. Na piątce ciągnie konkret i to 210 km/h to żaden problem do osiągnięcia. Czuję poprostu spory zapas mocy a się obrotomierz kończy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:51, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a co wymieniales?? mosty czy skrzynie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:54, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Skrzynię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:02, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a nr nie sprawdzales??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:17, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Są getragi i ZF-y. 2 numery różne mają i tyle. Na skrzyni nie ma tych realoeemowych. Sprawdzałem że podejdzie z 2,5 i taką kupiłem. Wyglądała identycznie jak moja. Już cały głupi jestem. A teraz widzę na allegro że mam duży dyfer. Pewność będę miał jak zobaczę naklejkę - o ile będzie. Ale w tym celu musi belka zjechać.
EDIT: musicie wbijać 3 bieg żeby osiągnąć 100 km/h ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Wto 13:49, 03 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 20:14, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
duza od malej mozna poznac od ilosci srub od dekla, duza powinna miec dwie u gory a mala tylko jedna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:46, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
piotres napisał: | to niby skrzynie z 2,5 m50 masz ? czy z jakiego ? bo 2,5 to sa m50,m52,m52tu,m54 i jeszcze nowsze N wiec duzo tych 2,5 ...
trzeba bylo szukac skrzyni z 328i e36. mam teraz taka, identyko jak to co byla orginalnie.
u mnie na liczniku na odcieciu 2. jest chyba rowne 100, ale zeby osiagnac realne 100 z gps musze 3 wpiac. 3.15 dyfer. odciecie zapewne tak samo jak u ciebie bo to tez m52tu. |
Skrzynia miała być z m52b25. Żebym wiedział co i jak to bym szukał z 328 ale brałem takie co pasują wg. realoem.
Chodzi o to że chciałbym mieć dłuższą tą jedynkę i 2 a tak przy 6 tyś/obr na 2 będzie z 8 dych, a palić lacie mogę na obu biegach.
Wania głowę mam dużą bo śruby 2 u góry więc opcje są trzy. 3,15 szpera z 2.8. Druga opcja 3,07 bez szpery e36 323 compact. Trzecia opcja 3,46 z automatu m54tub30.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:54, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
teraz chcesz most zmieniac?? nie lepiej jeszcze raz skrzynie kupic?? Zeby sie nie okazalo ze jak zmienisz most to zupelnie sie popierdoli. A tak masz most seryjny i tylko musisz dobrac odpowiednia skrzynie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:02, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | teraz chcesz most zmieniac?? nie lepiej jeszcze raz skrzynie kupic?? Zeby sie nie okazalo ze jak zmienisz most to zupelnie sie popierdoli. A tak masz most seryjny i tylko musisz dobrac odpowiednia skrzynie |
Źle mnie zrozumiałeś, dałem tylko opcje jakie mogą być mosty u mnie bo nie wiem bo nie widziałem naklejki To tylko przemyślenia.
Wiadomo skrzynia 300 zł
Dyfer nie wiadomo jaki 1400 zł
Muszę mieć skrzynię z 2.8 taką jak Piotres ma tą na ATF-ie. Wcześniej była taka i teraz jest taka sama:
[link widoczny dla zalogowanych]
A MUSI być taka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ona wygląda inaczej mimo że pisze po realoem że pasuje od 1,6 e36 aż do Z3M z 2.0 i 2,5 włącznie.
Aha i jeszcze jedno - most nie jest seryjny bo 2.0 ma małą głowę. Z resztą nie tylko most nie jest seryjny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Pią 10:42, 06 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:07, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Typ dyfra to po nr: 33101428591
ten ze szperą niby ma 3,46 przełożenie czy to ilość ząbków nie za bardzo czaje. W każdym razie 3,46 jest krótszy niż 3,15.
Co do skrzyń to nie wyobrażam sobie jak miała by być przekrzywiona o 30 stopni. Wiesz, rozrusznik itd. Z resztą m52 są właśnie pod kątem 30 stopni chyba.
W każdym razie miałem z 2.0 teraz mam 2,5. Z zewnątrz są te same. Inne są właśnie te z 2.8 pod względem obudowy. W ogóle obudowa tej co mam jest taka jak np z 3.0 a w środku już są inne. Ciężko się połapać, mogą Ci wżenić 1,9 jako 2,5. Co do tych 2,8 to one ewidentnie mają nabite HMW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:11, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
3,46 to przlozenie. Wylicza sie je z ilorazu liczby zebow na kole talerzowym przez liczbe zebow na walku atakujacym. Np 46 zebow (kolo talerzowe) podzielic na 12 zebow (walek atakujacy) daje nam przelozenie 3,83.
M52 jest owszem pochylony o 30 stopni ale nie na dlugosci ale w bok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:46, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
piotres napisał: | Wychodzi na to ze to jednak mala dynia skoro i w 1.8 jest montowany ? |
Tak wygląda duża głowa i jestem przekonany że nie jest z tego auta. Jaka jest to będę wiedział jak zajrzę od góry bo będzie naklejka z opisem. Bez zdjęcia dyfra tego nie da się dojrzeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|