Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Drżący pulpit powyżej 4,5tys obrotów.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy0701
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:21, 28 Maj 2015    Temat postu: Drżący pulpit powyżej 4,5tys obrotów.

Bawił się już ktoś kiedyś z pulpitem? Mianowicie chodzi o to że chcąc przeciągnąć zetke od czasu do czasu, po przekroczeniu 4,5tys obr/min pulpit wpada w wibracje wydając przerażający dzwięk jakby do tłumika wsypać kilo śrubek które zaczynają podskakiwać od drgań, na dziurach nigdzie nie piszczy nie trzeszczy ani nic, więc to może nie sam pulpit a coś znajdującego się pod nim? Pytam żeby nie rozbierać bez potrzeby całego pulpitu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
z3_roadster
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:50, 29 Maj 2015    Temat postu:

a sprawdzałeś w jakim stanie masz poduszki silnika, skrzyni i podporę wału ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy0701
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:52, 29 Maj 2015    Temat postu:

Aż głupio się przyznać, ale nie sprawdzałem... A myślę że chcąc zlikwidować tą "usterkę" to chyba najlepiej będzie zacząć właśnie od sprawdzenia/wymiany poduszek, bo zaszkodzić nie zaszkodzi a co nowe to nowe. Ile poduch razem powinno być, silnika i skrzyni?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
z3_roadster
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:11, 29 Maj 2015    Temat postu:

wejdziesz pod auto to zobaczysz są " na widoku" jak będą sparciałe to wymieniaj, co do podpory to niestety trzeba odkręcić cały wydech aby dostać się do tunelu z wałem..ale warto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin