 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:05, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | nie bedzie ani tej przy kielichu ani tej szerokiej niebieskiej za schowkiem |
To czego mam szukać w samochodzie i co dokupić abym mógł uruchomić u siebie tempomat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 23:07, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
jacek1g, czytales caly ten watek czy tylko pierwszy post?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 23:09, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | u Ciebie jest juz sterowany elektronicznie jak w M54? bo jak tak to napewno w tym wina ale mozna zamontowac tempomat tym sposobem co Madmarx wposminal (ok 400zl koszt czesci z ASO) |
madmarx napisał: | tu nie chodzi o wiązkę, tylko sposób sterowania. W nowszych silnikach robi to DME, tak ze trzeba tylko przyczepić przełącznik przy kierownicy i ustrojstwo które gada z DME. A silnik będzie miał więcej mocy niż amerykańskie Z3M  |
piotres napisał: | cos sie wyjasnia, ale sprawa jest wciaz dosyc zagadkowa:
[link widoczny dla zalogowanych]
kit tempomatu do US z3 2.5 - wiec silnik M52tub25.
,
[link widoczny dla zalogowanych]
"On the M52tu ('99 and '00), it *is* cable-driven, but it's not conventional. It's also motor-driven. In fact, the motor can override the cable in both directions (it closes the throttle for traction control, and opens it for cruise control.) The cable is not rigidly fixed to the throttle plate.
For this reason, the retrofit should be fine on an M52tu, since cruise control is all done in software on the standard ECU that controls the standard throttle body.
On the M54 ('01 and '02), it's fully motor-driven, no cable. And on the M52 ('97-'9 , it's all cable, no motor.
"
czyli chyba do mnie bedzie taki tempomat jak do m54 ...chyba.... |
madmarx napisał: | Aaaaa.... coś mi się przypomniało... nie wiem gdzie to czytałem, ale coś mi świta, ze może tam być potrzebne DSC, bo chyba parę rzeczy jest ciągnięte po CAN z DSC. |
Wania napisał: | nr czesci potrzebne do tempomatu w S54
B61.31.8.360.926 Switch
B61.31.1.390.968 Knob (English)
B65.71.8.380.054 Interface
podejrzewam ze do M52TU rowniez beda te sama |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:32, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś uruchomił tempomat w M52TU. Chce być pewien tych cześci które należy kupić i które są wyżej wymienione przez Wanię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 0:24, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
niestety z tego co wiem nikt nie probowal... napisz pw do Madmarxa, on ma obcykany temat takiego tempomatu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 9:28, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
jacek1g, mozesz jeszcze sprawdzic czy masz wtyczke od manetki pod kolumna kierownicy i poszukac gdzie sie wpina ten interfejs od tempomatu i czy tez masz od niego wtyczke, wtedy bedziesz prawie pewny ze mozesz go nabyc i powinno dzialac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:38, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
chyba znalazłem coś na ten temat [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 12:46, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy masz ta 6pinowa wtyczke do interfejsu co pokazuja i bedziesz wiedzial co pozniej robic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:44, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jesli znajdziesz u siebie ta wtyczke i zamontujesz wszystko to jedyne co moze byc potrzebne a jest to bardzo prawdopodobne to zakodowanie sterownika silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:54, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba nic kodować. wystarczy tylko jedna wtyczka pod kolumną (3 piny) do którego podpina się interfejs. Tak jak w linku który wrzuciłem wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:13, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
To ciekawe i cenne info. Kiedy u siebie zakladasz?? Ten interfejs jest w ogole osiagalny??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:26, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
obecnie szukam manetki na 6 pinów z bmw e36. Gorzej z interfejsem bo kosztuje około 250 zł i to na razie musi poczekać. Jak zamontuję to z pewnością pochwalę się.
ps. Czy w zegarach jest kontrolka od tempomatem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JackBoy dnia Wto 22:29, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 7:59, 23 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
nie ma kontrolki, przynajmniej w tych do 1998r
mozesz kupic 8 pinowa i podpiac jak w 1 poscie, bedzie dzialac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:14, 23 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
własnie musi być 6 podobno po takie jest wejście do interfejsu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|