|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmarx
Soldati centrale
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:49, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ten od M54 to będę sobie jesienią montował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 18:52, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
hmmm a co ze SWAPem nie bedzie przy tym kolidowac? troche sie sprzedales bo chyba nie wiele serduch mozna wrzucic na tej samej wiazce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotres
hejter
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Sob 19:30, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Napewno wklada m54b25 .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotres dnia Sob 19:31, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmarx
Soldati centrale
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:09, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tu nie chodzi o wiązkę, tylko sposób sterowania. W nowszych silnikach robi to DME, tak ze trzeba tylko przyczepić przełącznik przy kierownicy i ustrojstwo które gada z DME. A silnik będzie miał więcej mocy niż amerykańskie Z3M
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotres
hejter
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Sob 20:19, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Madmarx a myslisz ze w M52TU tempomat jest tez tak sterowany jak w m54 ?
ponad 240KM powiadasz...to chyba wydech bez katow odrazu wlatuje ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotres dnia Sob 20:19, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmarx
Soldati centrale
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:29, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Co do M52TU to nie wiem. Poszukam w dokumentacji może coś będzie na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotres
hejter
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Nie 2:24, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
cos sie wyjasnia, ale sprawa jest wciaz dosyc zagadkowa:
[link widoczny dla zalogowanych]
kit tempomatu do US z3 2.5 - wiec silnik M52tub25.
,
[link widoczny dla zalogowanych]
"On the M52tu ('99 and '00), it *is* cable-driven, but it's not conventional. It's also motor-driven. In fact, the motor can override the cable in both directions (it closes the throttle for traction control, and opens it for cruise control.) The cable is not rigidly fixed to the throttle plate.
For this reason, the retrofit should be fine on an M52tu, since cruise control is all done in software on the standard ECU that controls the standard throttle body.
On the M54 ('01 and '02), it's fully motor-driven, no cable. And on the M52 ('97-'9, it's all cable, no motor.
"
czyli chyba do mnie bedzie taki tempomat jak do m54 ...chyba....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmarx
Soldati centrale
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:40, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Aaaaa.... coś mi się przypomniało... nie wiem gdzie to czytałem, ale coś mi świta, ze może tam być potrzebne DSC, bo chyba parę rzeczy jest ciągnięte po CAN z DSC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 20:19, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
nr czesci potrzebne do tempomatu w S54
B61.31.8.360.926 Switch
B61.31.1.390.968 Knob (English)
B65.71.8.380.054 Interface
podejrzewam ze do M52TU rowniez beda te sama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:52, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ja też chciałbym sobie podłączyć tempomat lecz brak wtyczek pod kierownicą przy kielichu i pod schowkiem. Mój samochód pochodzi z kwietnia 1999 roku. Silnik 2.0 (podwójny vanos 150 KM)
Dlaczego tak jest, że jedni mają te wtyczki itd. a w moim nie ma tych wtyczek?
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JackBoy dnia Nie 20:56, 20 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:16, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A dobrze sprawdziles?? Ja bylem przekonany ze wszyscy maja te wtyczki tzn ze byla jednakowa instalacja elektryczna dla wszystki modeli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:53, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdzałem, ale jutro jeszcze dokładniej to sprawdzę. Na 99 % nie mam tych wtyczek pod schowkiem - wymontowałem schowek i żadna wtyczka luzem nie leży. Jutro może jak mi się uda to wrzucę fotki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 22:53, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
nie ma tych wtyczek jak przepustnica jest sterowana elektronicznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackBoy
Capo
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:57, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wania napisał: | nie ma tych wtyczek jak przepustnica jest sterowana elektronicznie |
Czyli które wtyczki będą u mnie a które nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 23:02, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
nie bedzie ani tej przy kielichu ani tej szerokiej niebieskiej za schowkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|