|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marceli73
Świeżak
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:29, 28 Maj 2012 Temat postu: Czy Z3 miały ocynk i jak z niezawodnością 115 konnych aut? |
|
|
Czy Z3 miały ocynk i jak sprawa ze rdza u nich wygląda?
Dodatkowo Z tego co sprawdziłem pierwsze modele te 115 konne to były E36/4 te z silnikami od 318i.
Wobec tego kolejne pytanie czy warto się pchać w ten samochód z rocznika 97 przebieg 79tys. Wiem ze dynamika nie ta ale jak wygląda niezawodność silnika i sprawa z korozja w tym autku.
pozdrawiam,
Byc może nowy użytkownik BMW z3
Nie widze edycji wiec dodam ze sprawa jest pilna bo dzisiaj jada to auto ogladac
Pozdr
M
Kolejna sprawa czy ten silnik ma pasek czy lancuch rozrzadu i co ile km lat nalezy go wymieniac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmarx
Soldati centrale
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 6:45, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie przygotował się kolega, oj, nie przygotował....
i wierzy w bajki ze 15 letni samochód moze miec 79 tys przebiegu...
Weź jakiegos mechanika ze sobą. Gdzie ten samochód jest do obejrzenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:26, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik ma lancuch rozrzadu ale dynamika silnika daje wiele do zyczenia. Kilku userow skusilo sie na 4 cylindrowe komary i nie wszyscy sa z tego zadowoleni. Jesli chodzi o ocynk to na pewno nie maja pelnego ocynku tylko czesciowy. I rdzewieja jak kazde E36 czy E46.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amster
Przyjaciel Forum
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:19, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Bez przesady z tą rdzą. Można to utrzymać pod kontrolą.
NIE gotuj się z zakupem. Poczekaj lepiej na okazję 6-garową.
Porób zdjęcia to koledzy po fachu objadą co w tym samochodzie nie halo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wania
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 9:43, 28 Maj 2012 Temat postu: Re: Czy Z3 miały ocynk i jak z niezawodnością 115 konnych au |
|
|
marceli73 napisał: |
Nie widze edycji... |
juz masz aktywowana edycje, co do reszty to jak w/w przez kolegow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:20, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
w razie czego mam kpl. swap na 2,8 wiec moze warto wziac tansza 1,8 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:45, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dojdzie cena dyfra ale warto pomyśleć. Jak by była okazja + twój swap + do żyda stare 1,8. Jeszcze kwestia kontroli trakcji dojdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek1992
Soldati
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Pon 16:35, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ja mam 1.8 i nie narzekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:37, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
krzysiek1992 napisał: | ja mam 1.8 i nie narzekam |
jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek1992
Soldati
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Pon 16:45, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
już pol roku jeżdze nie powiem że nie narzekałem nigdy na dynamike ale ogolnie az tak zle nie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marceli73
Świeżak
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:26, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
madmarx napisał: | Nie przygotował się kolega, oj, nie przygotował....
i wierzy w bajki ze 15 letni samochód moze miec 79 tys przebiegu...
Weź jakiegos mechanika ze sobą. Gdzie ten samochód jest do obejrzenia? |
W sumie sie nie przygotowal bo nie nie wie jak tam ze rdza i silnikami a przebieg no coz maly. Ja teraz w szwajcarii siedze i chcialem sobie na lato cos kupic. Byla okazja (jak na szwajcarie) wiec chcialem zobaczyc czy zejdzie z ceny jeszcze.
tutaj link do oferty. trzeba dodac przed kropka 3w bo mi jeszcze admin nie pozwala linkow zamieszczac
.auto24.ch/bmw/z3-e36-roadster/4222054
Chyba jednak za drogo. Samochod obejrzalem. jezdzi sie ok siedzenia, nie wyciuchane. Jak sprawdzilem poziom oleju to nawet na koncu drutu nie bylo nawet zwilzone. Plyn chlodniczy tez blizej min. Gostek nie przejmowal sie takimi sprawami .
Nie targowalem sie bo mi sie nie podobalo to ze ciezko biegi wchodzily a wlasciwie nie tyle ciezko bo kazdy wchodzil ale zawsze trzeba sie bylo pogimnastykowac z galka.
teraz pytanie czy wszystkie skrzynie takie sa w z3 kach bo dla przykladu jak sie przejechalem 17 letnim passatem to chodzila ide4alnie. Myslalem ze bmw jest w tym lepsze. jak mam teraz laguna I i jestem przyzwyczajony do gimnastykowania sie z lewarkiem ale chcialem miec to idealne.
Co ciekawe blacharka w samochodzie byla idealna i nie uzywany wogole w zimie.
Co myslicie o tym autku.
Pozdrawiam
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmarx
Soldati centrale
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 6:40, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Aaa... od pierwszego właściciela... to co innego. Jak się samochód garażuje to nie ma co się z blacha dziać. Pssatem nigdy nie jechałem. A biegi powiedziałbym wchodzą tam normalnie.
Gorzej że gość oleju nie dolewa. I tego bym się raczej bał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomo
Soldati centrale
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Legionowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:32, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o dynamikę samochodu, to dużo zależy od egzemplarza. Przed zakupem obowiązkowo jazda próbna i wtedy okazuje się, że poszczególne egzemplarze nie jeżdżą tak samo. Jak wsiadłem do swojej to wiedziałem, że to jest to, chociaż po 3-latach jazdy oczekuje się już czegoś więcej
Wiadomo, że lepiej mieć więcej mocy, ale jak się trafia zadbany 4-cylindrowiec z niskim przebiegiem, to wtedy wiemy, że autem pojeździmy długo i bezproblemowo. Też szukałem 2.8 i 3.0, ale rynek szybko zweryfikował moje pragnienia
Plusem bmw 1.8 przed liftingiem (czyli przed 2000r.) są niższe koszty eksploatacji, niż modeli 6-cylindrowych.
Jeżeli chodzi o rdzę, to jak w większości samochów: jeżeli auto ma oryginalną blachę i jest garażowane to nic się nie dzieje. W przypadku z3 myślę, że większość zadbanych egzemplarzy nie jest użytkowana zimą, a to już ma duży wpływ na uniknięcie korozji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomo dnia Wto 10:38, 29 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tediz3
Przyjaciel Forum
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:16, 29 Maj 2012 Temat postu: MOC |
|
|
Mam zetke 3 lata i na brak mocy z silnika 116 kM niw narzekam. Myślę że szybkośc przemieszczania sie zależy od umiejętności kierowcy nie od mocy silnika, a moc jest sprawą drugorzędna. Znajomy ma w swoim BMW trzylitrowy motor, a ja mając moc 116 km zawsze jestem pierwszy u celu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
platinum_boy
Soldati centrale
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:25, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
bardzo ładnie wygląda na zdjęciach.
jednak polecam zdecydowanie 2.8!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|