|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spooky79
Specjalista
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:20, 18 Lip 2013 Temat postu: Cisnienie w oponach |
|
|
Jak w temacie, co strona i auto to inaczej piszą , ile w 18" dajecie ?
opony:
przód 225/40/18
tył 255/35/18
indeks prędkości Y
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smomat
Boss
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:30, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam identyczne zestawienie kół i przód i tył pompuje na 2.3 bara.
Może ktoś się jeszcze wypowie w temacie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spooky79
Specjalista
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:32, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ja miałem po 2.1 tył i przód , ostatnio pod pompowałem na przód 2.2 i tył 2.4
Auto jakby lepiej się prowadzi ale bardziej twardo na dziurach , o dziwo różnica w ciśnieniu 0.2 do poprzedniego a już zrobił się bardziej twardo .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smomat
Boss
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:36, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ja i na 2.3 mam twardo bo mam założone Bilstein'y B6 ( Przód i tył ) i do tego runflaty na tył.
Zastanawiam się czy też nie dopompować troszeczkę?
przykładowo w E92 325i
przód powinien mieć 2.1bara
a tył 2.8 bara
[/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smomat dnia Czw 12:41, 18 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spooky79
Specjalista
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:41, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
z tyłu dopompowałem do 2.4 bo odnosiłem wrażenie jak by się opona lekko do środka wyginała , teraz już jak by mniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spooky79
Specjalista
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:53, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
smomat napisał: |
przykładowo w E92 325i
przód powinien mieć 2.1bara
a tył 2.8 bara
|
coś źle chyba popatrzyłeś
bez obciążenia przód 2.1 tył 2.1
z obciążeniem przód 2.3 tył 2.8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:20, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ja laduje po 2.5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:14, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam 4x225/40/18 i metoda prob i bledow doszedlem do wniosku, ze najlepszy kompromis pomiedzy prowadzeniem a jazda po dziurach jest u mnie 2.2 z przodu i 2.4 z tylu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|