 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fufi21
Soldati

Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WARSZAWA Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:22, 01 Sie 2011 Temat postu: Cięzka praca układu kierowniczego |
|
|
W zetce ktora ogladalem dosyc ciezko chodzil uklad kierowniczy. Z przodu opony 225, ale i tak wydalo mi sie zbyt ciezko. Czy to zblizajaca sie wymiana pompy od wspomagania? Jezeli tak to wiecie jaki moglby byc przyblizony koszt naprawy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:23, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
w BMW ukad kierowniczy pracuje stosunkowo ciezko w porownaniu do innych marek. Jesli chodzi o Z3 to z tego co wiem to ma najkrotsze przelozenie od lewej do prawej sposrod wszystkich modeli i byc moze dlatego wydaje ci sie ze kierownica chodzi dosc ciezko. Musialbys porownac z innym egzemplarzem i wtedy byloby wszystko jasne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:56, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
i jest to zapewne spowodowane zastosowanym przelozeniem przekladni. Nie wydaje mi sie aby pompa roznila sie od tej zastosowanej w E36 i stad pewnie takie wrazenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|