|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiak78
Soldati centrale
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Leszno Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:36, 05 Lis 2012 Temat postu: BMW Z3 M50b25 - Jaki most? |
|
|
Witam
Pytanie jak wyżej.
Chciałbym zmienić most na najbardziej odpowiedni do silnika M50b25.
Póki co w zetce siedzi oryginalny od M43 - 1.8, który najlepsze dni ma już za sobą i daje o tym znać coraz głośniej.
Jakiego mostu powinienem poszukiwać i o JAKIM PRZEŁOŻENIU?
Z góry dziękuję za pomoc
Piotr Langner
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiak78 dnia Pon 9:36, 05 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:42, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A skrzynie masz z 2,5 czy z 1,8??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:31, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dobre pytanie dał Saron. Ale tak czy siak do 190 konnego auta dał bym dużą głowę z z 2,5 m52 lub 2,8 m52 l-3.15. Mimo iż realoem nie pokazuje to są te same dyfry. Inny jest już z m54 2.5,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiak78
Soldati centrale
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Leszno Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:07, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Skrzynie mam od 2,5
A dyfer mam na małą głowę i wolałbym aby nowy pasował plug & play.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiak78 dnia Pon 11:08, 05 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:35, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Skoro skrzynie masz od 2,5 to najlepiej byloby abys skombinowal dyfer z takim przelozeniem jak bylo w aucie z ktorego masz swap. Wtedy bedziesz mial kompromis pomiedzy przyspieszeniem, spalaniem i Vmax.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:41, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | A skrzynie masz z 2,5 czy z 1,8?? |
Czyli 6ciopaka idzie podłączyć ze skrzynią od czterocylindrówki?
Sorki za offtopic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:56, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Bez problemu. P&P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiak78
Soldati centrale
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Leszno Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:33, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie...
SWAP poszedł z E34 M50B25.
Nie było możliwe przełożenie dyfra z E34 z uwagi na różnice konstrukcyjne, stąd moje pytanie o odpowiednik przełożenia dla dyfra dla Z3 ew. Compacta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:41, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
a nie mozna ustalic przelozenia tamtego dyfra z E34 i poszukac z Compacta o zblizonym przelozeniu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:48, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Może to coś pomoże:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:21, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Marqz napisał: | Bez problemu. P&P |
Rozumiem, że bez cofnięcia skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:36, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
jwk czy skrzynia od 4 cyl pieca do 6 cyl pasuje P&P tego nie wiem ale odpowiadajac na twoje ostatnie pytanie to kolo zamachowe w obu silnikach znajduje sie wzgledem samochodu w tym samym miejscu. To z przodu brakuje 2 cylindrow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:41, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Generalnie tak. Poprostu popatrz jak będziesz szukał na allegro żeby skrzynia wyglądała tak samo. One różnią się jedynie przełożeniami z tego co mi wiadomo. Najlepiej oczywiście sprawdzić organoleptycznie. Dzwon jest ten sam z tego co wiem podchodzi począwszy od m50 po m54. W m54 mocowanie skrzyni na końcu na łapach może być inne i to w późniejszych modelach. Dla przykładu moja skrzynia z 325 wygląda idealnie tak samo jak ta: [link widoczny dla zalogowanych]
A co do dyfrów to ten od m50 ma 3,23 a ten z z3 2.8/2.5 ma 3,15 więc dlatego e34 ma vmax większy od z3. Wkładał bym dużą głowę od z3 i się nie pierdolił. Aha i weź poprawkę że my tutaj na sucho i na podstawie danych internetowych dyskutujemy. Najlepiej zobaczyć na fotach przy zakupie na górnej stronie dyfra lub wiadomo osobiście. Aha i te dyfry pasują od e36 itd zmienia się tylko ta klapa z tyłu z mocowaniem.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Pon 15:04, 05 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|