|
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:55, 30 Lip 2011 Temat postu: Amortyzatory Z3 |
|
|
Witam,
Chciałbym wymienić amortyzatory, wydaje mi się, że obecne już nie są super sprawne, a na pewno są bardzo twarde - czuć każdą nierówność i naprawdę ciężko się jeździ po nierównych drogach, samochód cały podskakuje.
W katalogu Bilstein zaleca do 3.0 model B6, natomiast do np. 2.8 jest zalecane B6 lub B4. I ja właśnie chciałbym takie B4 tylko czy będą pasować, chyba w 3.0 jest takie samo zawieszenie? Chodzi mi dokładnie o takie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę, że powinny, ale może to ktoś potwierdzi? Zaznaczam, że według VINu nie mam zawieszenia M-technik.
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmarx
Soldati centrale
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:23, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
B4 na przód będa pasować. Tył nie wiem, bo tyłowi się nie przygladałem. I pamiętaj wymienić przy okazji wszystkie osłony od amortyzatorów i mocowanie górne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotres
hejter
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Nie 0:05, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Beda pasowac. VNE-4419 i VNE-4420 - tez je mam .
Nie licz ze komfort po zmianie wzrosnie. Ja nie odczulem zadnej roznicy w komforcie po zmianie amorkow i sprezyn.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:31, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wypowiedzi. Pogrzebałem trochę po różnych forach i wyszło na to, że na tył pasują od E30 o oznaczeniu Bilstein BNE-1981 i takie właśnie zamówiłem. Oczywiście gniazda, odboje i nowe nakrętki również
Mam nadzieję, że będzie jakaś poprawa po wymianie kompletu, na stacji diagnostycznej przód miał ok. 35%, tył ok. 45%. Po wymianie podzielę się wrażeniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
z3coupe
Soldati
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:46, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
I jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:10, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nic nie ruszyłem, na razie brak czasu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sviru
Capo
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:09, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Sorry podepnę sie pod temat. Czy w M-Susspension sworznie z przodu są takie same jak w wersjach normalnych?
Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:08, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Podbijam. Vitia jeździsz na tych Bilsteinach B4 ?
Trzeba było jakieś krótsze odboje czy coś ?
Napisz czy ta aukcja pasuje :
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam m-technik czy takie ewentualnie podejdą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marqz dnia Śro 17:16, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:58, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
hmm jeśli amory z e36 pasują to czemu wg realoem do z3 są dedykowane? :> Na pewno niczym się nie różnią?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:03, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
do Z3 sa inne amory niz do E36
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:47, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Saron, masz rację, że wg. katalogu są inne. Jak kupowałem wtedy do siebie to dużo czasu spędziłem na różnych forach zagranicznych i szukałem informacji. Te do Z3 mają chyba trochę inną długość skoku od E36, ale wyszło na to, że wiele osób zakłada przód E36 i tył E30 i jest git. Ja kupiłem właśnie takie, Piotres też pisał,że takie założył i jest spoko. Dedykowane do Z3 wtedy ciężko było dostać w normalnych cenach, pewnie teraz jest podobnie.
Marqz, przód kupiłem taki jak na aukcji, a tył do E30. Takie numery części jak pisałem wyżej. Wszystko działa już 2 rok, nie było żadnych komplikacji. Jeździłem na nich trochę na seryjnym zawiechu (bez M-technik), potem zmieniłem sprężyny na Eibach Pro Kit. Amorki zostały te same, odbojniki również. Do dzisiaj wszystko działa jak należy
Na stronie Monroe można sobie porównać parametry i znaleźć różnice między amortyzatorami do Z3 i E36, ja z tej strony korzystałem jak zastanawiałem się co kupić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widać, że budowa jest taka sama, ale różnią się właśnie nieznacznie długością skoku. Ale przecież w "Ameryce" takie montują do swoich zajebistych zettrójek, to musi być przecież dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:10, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Vitia dzięki. Napisz tylko czy lepiej wziąć takie z odbojnikami i osłonami czy bez.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Napisz też czy się orientujesz o co chodzi z tymi krótszymi odbojami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scarab
Boss
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dokładnie stąd Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:26, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
hmm, a nie lepsze Sachsy zamiast Bilsteinów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vitia
Przyjaciel Forum
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:19, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja bym brał z nowymi odbojami i osłonami, ja również kupowałem nowe tylko osobno (ale takie same jak miałem, seryjne). Nie wiem co się stanie jak założysz krótsze odbojniki, ale ja się bałem, że wtedy może coś przycierać z racji zwiększonego skoku amora.
Mnie się wydaje, że na tym poziomie cenowym i seryjnych amorach to nie ma znaczenia czy Sachs czy Bilstein, pewnie przy drogich zaawansowanych zawieszeniach to już ma znaczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marqz
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:26, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ok Vitia. Poczytałem na tej stronie monroe co dałeś linka i faktycznie jest różnica w tych amorach. Wobec tego wybór padł na amory TRW tym bardziej że są dedykowane i mam już TRW do z3 na tyle. Mam tylko pytanie co z tymi odbojami i osłonami. Dajcie ktoś linka na allegro do właściwych dla z3. Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|